زمان پخش فصل جدید «دورهمی» در زمستان 1400

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

زمان پخش فصل جدید «دورهمی» در زمستان 1400

۱,۵۳۹ بازديد

زمان پخش فصل جدید «دورهمی» در زمستان 1400 https://ijmarket.com/blog/زمان-پخش-فصل-جدید-دورهمی-در-زمستان-1400/ ایجی مارکت Sat, 20 Nov 2021 07:16:20 0000 فیلم و هنر https://ijmarket.com/blog/زمان-پخش-فصل-جدید-دورهمی-در-زمستان-1400/

بر اساس گزارش ها عنوان؛ «مجموعه» من الان به تلویزیون برنگشتم! زمان پخش فصل جدید دورهمی زمان پخش فصل جدید دورهمی از آنجایی که زمان پخش سریال «دورهمی» به برنامه «تهمتان» اختصاص دارد، برنامه مهران مدیری فعلا به آنتن تلویزیون باز نمی گردد. با انتشار مسابقه تلویزیونی «تهمان» مشخص شد زمان پخش این مسابقه 100 …

منبع :
زمان پخش فصل جدید «دورهمی» در زمستان 1400

بر اساس گزارش ها عنوان؛ «مجموعه» من الان به تلویزیون برنگشتم!

زمان پخش فصل جدید دورهمی

زمان پخش فصل جدید دورهمیزمان پخش فصل جدید دورهمی

از آنجایی که زمان پخش سریال «دورهمی» به برنامه «تهمتان» اختصاص دارد، برنامه مهران مدیری فعلا به آنتن تلویزیون باز نمی گردد.

با انتشار مسابقه تلویزیونی «تهمان» مشخص شد زمان پخش این مسابقه 100 قسمتی 3 شب در هفته تعیین شده است. «تهماتن» قرار است جمعه، شنبه و یکشنبه ساعت 23 از شبکه نسیم سیما پخش شود.

این بار پیش از آغاز محرم، مسابقه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، تا زمان نامعلومی، «خندوانه» و «تهمتان» ساعت 23 از باکس شبکه نسیم پخش می شود و خبری از فصل جدید «دورهمی» نخواهد بود.

مسابقه تلویزیونی تهمتن مسابقه ای جدید بر پایه مهارت های ورزشی و آمادگی جسمانی است که از جمعه 28 آبان با حضور 256 بازیگر با بازی بهداد سلیمی و آیدین ختایی از شبکه نسیم پخش می شود.

زندگی مهران مدیری

مهران مدیری او متولد 18 فروردین 1346 در تهران کارگردان، بازیگر سینما و تلویزیون، خواننده، مجری برنامه، طراح صحنه و لباس، صداپیشه و تهیه کننده ایرانی است که بیشتر برای بازیگری و بازی در کمدی و کمدی شناخته شده است.

او در خانواده ای 6 نفره در جنوب تهران به دنیا آمد. او از نوجوانی به تئاتر و تئاتر علاقه مند شد و در بخش شروع به کار کرد.

در نهایت مدیری در سال 1368 با سخنرانی در برنامه رادیویی «ماجرای شب» توانست با هنرمندان دیگر آشنا شود که در نهایت باعث شد اولین برنامه نوروزی خود را در سال 1372 با همکاری داریوش کاردان اجرا کند. قبل از این فرآیند، Admin Addition یک راوی رادیویی او در تئاترهای زیادی بازی کرده و در این مدت با تئاترهای کشوری زیادی مانند قطب الدین صادقی و میکائیل شهرستانی همکاری داشته است.

او دیپلم هم دارد و با اینکه در مقطع لیسانس در رشته نمایش پذیرفته شد، به دلیل درگیر شدن در جنگ موقت، تحصیل را رها کرد.

پست های مرتبط:

شهرت مهران مدیری با مجموعه های کمدی

مهران مدیری با اولین کارش، یعنی «نوروز 72» یک برنامه طنز است به هر حال او به عنوان یک بازیگر و کارگردان به شهرت رسید سریال “پرواز 57”. در سال 1372 دوباره مورد توجه قرار گرفت. مهران مدیری پس از ساخت و توزیع سریال پرواز 57 سریال دیگری به نام ساخت “ساعت مبارک”، با بازیگران معروف شروع شد که در سال های 72 و 73 هر هفته یک بار از شبکه دو پخش می شد.

این سریال کمدی باعث شهرت مهران مدیری و بازیگران آن زمان در این سریال شد و تنها در آن زمان بود که مهران مدیری به عنوان خالق طرح کمدی مطرح شد. «پاورچین»، «جنگ 77»، «شماره 14»، «دچین»، «بره»، «باغ مظفر»، «نود شب»، «مرد هزار چهره»، «دو هزار چهره»، «قهوه تلخ» ببخشید «تو»، «دهکده من»، «شوخی کردم»، «مرزها» و «مرز 2» از خنده دارترین کارهایی بود که مهران مدیری تاکنون انجام داده و به نمایش گذاشته است.

مهران مدیری در موسیقی

مهران مدیری در سال ۱۳۷۹ آلبوم “از آسان آسان است”. با موسیقی بابک بیات و فردین خلعتبری منتشر شد و پس از آن موفق به برگزاری نمایش های زیادی شد.

پاورقی های فیلم «همنفس» و سریال های «شب های برره»، «باغ مظفر»، «قهوه تلخ» و «زعفرانی» از جمله نقش های غالب در عرصه خوانندگی در سال های اخیر بوده اند. او همچنین قطعه ای را به آلبوم گروه اضافه کرد.دارکوبتوسعه و منتشر شده در سال 2010.

او یکی در سال 1397 است کنسرت موسیقی برج میلاد در انتظار

مهران مدیری در میدان عملیات

مهران مدیری در نوروز 1395 سریال تلویزیونی به نام “مجموعهکارگردانی و بازی در شبکه نسیم سیما را برعهده داشت که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

این مجموعه در حال حاضر در سری چهارم خود که از زمستان 1388 شروع به کار کرده است، در حال توزیع است.

آنچه برخی در حال یادگیری هستند:

گردآورنده: علی اکبر رضایی

منبع :
زمان پخش فصل جدید «دورهمی» در زمستان 1400

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.