افتتاح ۷۹۶ ‌پروژه در استان یزد با سرمایه‌گذاری ۱۱ هزار و ۴۲۵ میلیارد تومان هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر/ مشکل ساخت خانه جوان یزد با جابجایی زمین برطرف میشود

۲,۰۸۴ بازديد

افتتاح ۷۹۶ ‌پروژه در استان یزد با سرمایه‌گذاری ۱۱ هزار و ۴۲۵ میلیارد تومان هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر/ مشکل ساخت خانه جوان یزد با جابجایی زمین برطرف میشود https://titr-news.ir/2021/02/افتتاح-۷۹۶-‌پروژه-در-استان-یزد-با-سرما/ تیتر نیوز Tue, 02 Feb 2021 07:18:33 0000 استان ها https://titr-news.ir/2021/02/افتتاح-۷۹۶-‌پروژه-در-استان-یزد-با-سرما/ به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز؛ در یک گزارش رسانه ای ، محسن سید غایان ، معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر ، از افتتاح 679 پروژه در بخشهای مختلف بخش های عمرانی ، صنعتی و اجتماعی خبر داد و آماده است تا با سرمایه گذاری 5 425 میلیارد تومان کار کند. و با افتتاح آنها شغل …

به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز؛ در یک گزارش رسانه ای ، محسن سید غایان ، معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر ، از افتتاح 679 پروژه در بخشهای مختلف بخش های عمرانی ، صنعتی و اجتماعی خبر داد و آماده است تا با سرمایه گذاری 5 425 میلیارد تومان کار کند. و با افتتاح آنها شغل هایی برای افراد ایجاد می شود.

وی افزود: بیشتر سرمایه گذاری در این پروژه ها در بخش صنعتی انجام می شود و چندین پروژه صنعتی در بافق ، اردکان ، میبد و اشکذر از اجزای مهم این سرمایه گذاری هستند. به عنوان مثال ، ما می توانیم پروژه سنگ آهن بافقی را مشاهده کنیم. افتتاح شده با سرمایه گذاری 6450 میلیارد تن.

معاون مهندسی عمران یزد در پاسخ به س fromال خبرنگار تیتر نیوز در مورد مشکلات ساخت خانه ای جوان در یزد طی سال های اخیر ، گفت: انجام شود. فضای پارکینگ مناسب و رعایت استانداردهای برنامه ریزی شهری. تصمیمات نهایی که گرفته شده است ، انشا Godالله با انتقال زمین به مکان مناسب با همان منطقه و نقشه حل می شود و پروژه به اتمام می رسد.

وی درباره وضعیت بودجه مسکن جوانان گفت: در سالهای اخیر بودجه مسکن جوانان از 27 درصد ورزشها تصویب شده است اما به دلیل مشکلات موجود در سراسر کشور به رسمیت شناخته نشده است.

ساردیگیان هشدار داد که کار در 34 پروژه در همین دوره آغاز می شود و گفت: پروژه ها با بدهی 3183 میلیارد تومانی دوباره اجرا می شوند.

معاون استاندار با ارائه گزارشی از پروژه های عمرانی و زیربنایی استان خاطرنشان کرد: تکمیل 505050 کیلومتر راه آهن استان به طول 4 هزار و 1400 کیلومتر در دستور کار است که بزرگترین آن پروژه یزد – ارغند است. یک راه آهن وجود دارد که 6 276 کیلومتر طول دارد. جاده باید در استان یزد تکمیل شود.

وی همچنین در مورد پیشرفت پروژه باف-ارژنگ و خطوط 15 کیلومتری خلاصه ای بیان کرد و گفت: “خوشبختانه مطالعه خط راه آهن خاتون آباد-قدیرآباد از شهر خم یزد این منطقه فارس را به استان کرمان متصل می کند ، همانطور که در بودجه پیش بینی شده است. خط 1400. “

احداث جاده 505050 کیلومتری استان یزد

سید غایان با اعلام اینکه ساخت 505050 کیلومتر بزرگراه در استان یزد در دستور کار است و ادامه دارد:

پیش بینی می شود این عملیات از 200 کیلومتر تا 00 کیلومتر باشد که 73 کیلومتر آن استفاده شده و دو 100 کیلومتر دیگر آماده افتتاح در دو ماه آینده خواهد بود که مهمترین آن بزرگراه یزد – طبس است. کمربند اشکذر ، اردکان. شپون به بزرگراه هرات-هاربرجان اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی با اشاره به طرح ساخت 150 کیلومتر راه و 50 کیلومتر راه روستایی در سال 00 1400 در سال ، گفت: 20 کیلومتر جاده ندوشن – ورزانا آماده بهره برداری است و 100 کیلومتر جاده بهاداب – نایبند خاکریز با پیشرفت قابل توجهی فراهم شده است.

او به دنبال نصب سیستم “وانت برش” برای یزد در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله سادوزایی (یزد) است.

وی برای اولین بار در کشور ، برای بهبود ایمنی پرواز و بهبود ترمینال اول فرودگاه ، افزود: ساخت هفت سد خورشیدی در استان تا سال 1400 در دستور کار بود ، اما خوشبختانه “از هر 5 سد پنج مورد بوده است. تاکنون مجبور به بهره برداری شده است. “

سید غایان از اجرای طرح گازرسانی به روستاهای باقیمانده در استان خبر داد که جای خیر ندارد و افزود: با بهره گیری از این پروژه دیگر شهرها و روستاهای این شهر را بدون گاز طبیعی اشغال نخواهیم کرد. علاوه بر گازرسانی به 450 صنعت ، در صنعت سبز نیز یک دستور کار وجود دارد.

معاون مطبوعاتی یزد گروه مهندسی عمران

ایجاد اولین سیستم دولتی انتقال زمین در کشور

معاون مهندسی عمران برای اولین بار به استقرار سیستم انتقال زمین (سماک) در کشور اشاره کرد که یکی از بزرگترین دستاوردها در زمینه منابع طبیعی در استان یزد است و خاطرنشان کرد: شفافیت پروژه انتقال زمین دولتی.

وی در هفته های اخیر از راه اندازی اولین سیستم نظارت بر آلودگی هوای آنلاین استان در کشور خبر داد و ادامه داد: “با ایجاد این سیستم ، صنایع ساده 80 دشتی یزد-اردکان آلودگی هوا را کاهش می دهد.” نظارت بصورت آنلاین و به زودی سه دوربین دیگر نصب می شود. سایر صنایع نیز بصورت آنلاین کنترل می شوند.

ثبت نام بیش از 22000 نفر در طرح ملی مسکن استان

سادیان از ثبت بیش از 22000 نفر در طرح ملی مسکن یزد خبر داد و تصریح کرد: 12000 مورد از این تقاضاها شریک در نظر گرفته شد که از این تعداد 8000 مورد هنوز زمینی است. افتتاح اولین واحدهای این پروژه در حالی در جریان است که آخرین اعلامیه در خصوص آماده سازی زمین برای اجرای پروژه در زارک و اشکذر به بنیاد مسکن و سازمان راه و شهرسازی اعلام شده است.

معاون عمرانی وزیر به برخی اقدامات انجام شده در زمینه فضای سبز از جمله ایجاد جاده بهداشتی بین یزد و تفت ، جداسازی آب آشامیدنی از فضای سبز و همچنین برنامه های تقویت بخش روستایی اشاره کرد. انتقال. پروژه ها و ساخت تعدادی مخزن ذخیره سازی در دستور کار قرار گرفته است و ما انتظار داریم كه استفاده از آنها نگرانی های مربوط به حمل و نقل آب در استان را برطرف كند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 30 درصد شبکه فاضلاب یزد اجرا شده است و برای تکمیل این پروژه 500 تا 3.5 میلیارد تومان هزینه لازم است و امیدوار بود که این سرمایه گذاری مرتبط باشد. مجوزها طی هفته های آینده صادر می شود.

اتمام 22 پروژه در استان و 70 درصد پیشرفت 17 سفر برنامه ریاست جمهوری

وی همچنین به برنامه ها و برنامه های سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و افزود: در اولین سفر دکتر روحانی به استان 459 پروژه با وام یک میلیارد و 7070 میلیارد تومان تصویب شد که از این تعداد 1 میلیارد و 1000 میلیارد تاکنون تصویب شده است. “میلیارد میلیارد تومان معرفی شده است. ، که منجر به تکمیل 22 پروژه شد. و در 17 پروژه دیگر 70٪ پیشرفت حاصل شده است ، اما سه پروژه باقیمانده به سفر دوم ریاست جمهوری منتقل شده اند كه برای آنها 26 پروژه به ارزش 511 میلیارد تومان درخواست شده است.

معاون عمرانی وزیر امور خارجه در پایان سخنان خود به 00 1700 پروژه نیمه تمام استان در سال 1397 اشاره کرد و گفت: این پروژه ها در سال 13988 به 15 هزار و 500 پروژه کاهش یافته است. با تکمیل 7 17 پروژه ، پیش بینی می شود که امسال 33 پروژه به اتمام برسد و امیدواریم که تعداد پروژه های نیمه فارغ التحصیل در استان طبق برنامه افزایش یابد. کمتر از هزار پروژه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.