ورزشگاه استقلال مدرن شد+ عکس

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

ورزشگاه استقلال مدرن شد+ عکس

۲,۲۴۴ بازديد

ورزشگاه استقلال مدرن شد عکس https://titr-news.ir/2021/01/ورزشگاه-استقلال-مدرن-شد-عکس/ تیتر نیوز Mon, 25 Jan 2021 11:00:35 0000 ورزشی https://titr-news.ir/2021/01/ورزشگاه-استقلال-مدرن-شد-عکس/ به گزارش تیتر نیوز ، نصیر فریاد شیران در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استیگل در مورد تجهیزات ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: “روزی که مدیریت آکادمی را به دست گرفتم ، متأسفانه هیچ نشانه ای از آرم نبود. نه. و رنگ آبی در این ورزشگاه. “با کمک برخی از موسسات خیریه استقلال ، سعی …

به گزارش تیتر نیوز ، نصیر فریاد شیران در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استیگل در مورد تجهیزات ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: “روزی که مدیریت آکادمی را به دست گرفتم ، متأسفانه هیچ نشانه ای از آرم نبود. نه. و رنگ آبی در این ورزشگاه. “با کمک برخی از موسسات خیریه استقلال ، سعی کرده ایم به آن رنگ و بوی استقلال بدهیم. متأسفانه این ورزشگاه با ظرفیت 10 هزار تماشاگر ، هیچ نشانی از استقلال نشان نداد اما با تلاش ، اکنون شرایط ورزشگاه بسیار بهتر شده و کمی آبی شده است.

وی افزود: ما خوابگاهی برای بازیکنان شهرستانی میزبانی می کنیم و می خواهیم هتل های دو یا سه ستاره در منطقه ایجاد کنیم تا تیم بزرگ بتواند برای اردوهای خود در آنجا باشد. در حال حاضر ما اولین گام ها را برای شرایط سرمایش و گرمایش ورزشگاه امام رضا (ع) برداشته و امکانات عمومی را در این مکان فراهم کرده ایم. متأسفانه استادیوم امام رضا (ع) حتی یک کنفرانس ویدیویی هم نداشت و این در شرایطی بود که در دسترس بودن این تجهیزات برای تجهیزات و توسعه ضروری بود و ما این مواد را نیز تهیه کردیم.

فریاد شیران افزود: دوست دارم مجسمه ای از سران فقید استقلال با کمک هواداران سرخ استقلال در ورزشگاه ایستاده تا بازیکنان جوان ایزیگال بدانند کجا هستند. ما می خواهیم بازیکنانی مانند قاضی را کشف و معرفی کنیم. بازیکنان آکادمی در دست ما هستند و ما باید آنها را در درس و ورزش ارتقا دهیم و من یک معلم زبان در ورزش استخدام می کنم.

مدیر آکادمی استخدام افزود: از زحمات آقای مدی ، هیئت مدیره و اعضای هیئت مدیره تشکر می کنم. ما در اینجا یک جاده بهداشتی هم داریم که چیزی کمتر از جاده سلامت مجتمع انقلابی نیست و من به دنبال تعمیر آسفالت و تهیه 50 دوچرخه هستم تا بتوانیم پس از کرونا عملیات لازم را داشته باشیم و درآمدزایی کنیم. علاوه بر این ، ما اخیراً کتابخانه و نمازخانه مجموعه ورزشی امام رضا (ع) را ساختیم و آنها را تجهیز کردیم.
23

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.