آزمایشات قبل از عمل لیپوماتیک چیست؟

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

آزمایشات قبل از عمل لیپوماتیک چیست؟

۷۷۲ بازديد

آزمایشات قبل از عمل لیپوماتیک چیست؟ https://ijmarket.com/blog/آزمایشات-قبل-از-عمل-لیپوماتیک-چیست؟/ ایجی مارکت Tue, 27 Sep 2022 12:12:30 0000 سلامتی و پزشکی کسب و کار های برتر ایجی مارکت https://ijmarket.com/blog/?p=20506

از بین بردن چربی های بدن با عمل زیبایی لیپوماتیک لیپوماتیک در واقع به معنی پیکرتراشی و نابودی چربی‌های اضافی بدن است که بعد از انجام این عمل می‌توان از چربی‌های جدا شده پس از تصفیه شدن استفاده کرد و به مناطق دیگر بدن منتقل و تزریق نمود. جراحی زیبایی لیپوماتیک از رایج‌ترین جراحی‌های زیبایی …

منبع :
آزمایشات قبل از عمل لیپوماتیک چیست؟

از بین بردن چربی های بدن با عمل زیبایی لیپوماتیک

لیپوماتیک در واقع به معنی پیکرتراشی و نابودی چربی‌های اضافی بدن است که بعد از انجام این عمل می‌توان از چربی‌های جدا شده پس از تصفیه شدن استفاده کرد و به مناطق دیگر بدن منتقل و تزریق نمود. جراحی زیبایی لیپوماتیک از رایج‌ترین جراحی‌های زیبایی اندام است. فواید عمل لیپوماتیک به قدری است که افرادی با سطح چاقی متوسط، تنها این روش را برای زیباسازی اندام خود انتخاب می‌کنند. با بررسی مزایا و معایب لیپوماتیک می‌توان تشخیص داد که این روش از بهترین روش‌های جراحی لاغری است چرا که با کمترین آسیب به بافت و پوست، چربی‌ها را تخلیه نموده و با گذراندن دوران نقاهت کوتاه مدت می‌توانید به فعالیت‌های عادی زندگی بازگردید.

یکی از مهم ترین فاکتورها در جراحی لیپوماتیک انجام عمل توسط بهترین جراح لیپوماتیک در تهران می باشد.

تفاوت لیپوماتیک و لیپوساکشن

لیپوساکشن نیز یکی از روش‌های جراحی لاغری است ولی روش اجرای آن با لیپوماتی متفاوت است. در لیپوساکشن، چربی‌ها توسط حرارت از بین رفته و قابلیت استفاده مجدد را ندارند اما در عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک، چربی توسط حرکت فیزیکی خرد شده و در نتیجه سلول‌ها زنده می‌مانند. بنابراین پس از تصفیه چربی توسط دستگاه مخصوص، قابلیت تزریق مجدد را نیز دارند.

اگر در این زمینه ابهامی دارید می توانید سوالات خود را از پزشکان غرب کلینیک بپرسید.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام لیپوماتیک هستند؟

عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک بسیار منحصر به فرد و شخصی است. در نتیجه هر فردی با توجه به میل شخصی خود نسبت به انجام این عمل اقدام خواهد کرد:

  • عمل پیکرتراشی، روشی کم عارضه است اما در صورت امکان، بهترین روش برای لاغری، ورزش کردن و تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی است. در صورتی که با انواع رژیم غذایی و ورزش نتوانستید حجم چربی بدن خود را کاهش دهید، بهترین کاندید لیپوماتیک هستید.
  • لیپوماتیک در سنین بسیار پایین و یا بسیار بالا مناسب نیست. در صورتی که سن کمی دارید، رژیم بگیرید و ورزش کنید تا لاغر شوید. بهترین سن لیپوماتیک بین ۳۰ تا 50 سالگی است. در دوران بلوغ نباید این عمل زیبایی را انجام داد چون هنوز بدن در حال رشد است. همچنین در سنین بالا چون قدرت کشسانی پوست کم می‌شود، امکان افتادگی پوست بعد از جراحی لاغری، زیاد است.
  • اگر عادت به استعمال دخانیات دارید، انجام لیپوماتیک برای شما ریسک بالایی دارد. پس باید حداقل یک ماه قبل و یک ماه بعد از پیکرتراشی، دخانیات را کنار بگذارید.
  • بهتر است توقع خود را از لیپوماتیک منطقی نمایید چرا که بعد از لیپوماتیک باید رژیم غذایی خود را تغییر دهید. در غیر این صورت مجددا افزایش وزن خواهید داشت.
  • عدم مصرف هرگونه داروی خاص، یکی از شرایط لازم برای عمل لیپوماتیک است.
  • همچنین این عمل در دوران شیردهی مادران انجام نمی‌شود چون ماده بی‌حسی از طریق شیر، وارد بدن نوزاد خواهد شد.

اگر شما روش‌هایی مانند رژیم غذایی و ورزش را برای کاهش چربی اضافی در برخی از اندام‌ها خود امتحان کرده‌اید اما نتیجه‌ دلخواه حاصل نشد، در نتیجه عمل زیبایی لیپوماتیک می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای رفع مشکل چاقی موضعی شما باشد.

برای بالا بردن اطلاعات خود در زمینه جراحی بینی می توانید به سایت iraniansurgery.com مراجعه نمایید.

دستگاه پیکرتراشی برای تخلیه ی چربی چگونه عمل می کند؟

از مؤثر‌ترین روش‌های تخلیه‌ چربی و استخراج آن از اندام‌ها، عمل زیبایی لیپوماتیک می‌باشد. پیکرتراشی روشی بی‌خطر بوده که با نتایجی مطلوب و رضایت‌بخش می‌تواند حجم قابل توجهی از چربی را از بدن خارج کند. تکنیک‌های فرآیند لیپوماتیک بسته به روش استفاده شده، متفاوت خواهد بود اما هدف و اساس عملکردی آن‌ها یکسان و مشترک می‌باشد. به طور کلی در فرآیند پیکرتراشی، از لوله‌ کوچکی به نام کانولا برای استخراج چربی‌ها استفاده می‌شود. این لوله به یک دستگاه مکنده‌ قوی متصل است که با ایجاد فشار منفی و مکش قوی، باعث تخلیه و خروج چربی‌ها از بدن خواهد شد. در این روش علاوه بر حرکات ارتعاشی لوله که باعث خرد شدن چربی می‌گردد، از امواج اولتراسونیک نیز استفاده می‌شود. بر اثر برخورد این امواج با بافت چربی، سلول‌های چربی تخریب شده و به حالت مایع در می‌آیند و به این طریق باعث تسهیل خروج آن‌ها خواهد شد.

ایا لیپوماتیک خطرناک است؟

لیپوماتیک به عنوان یک روش پیکرتراشی، نه تنها خطرناک نیست بلکه باعث افزایش سلامت بدن نیز می‌شود. تجمع چربی بیش از اندازه در بدن باعث بروز بیماری‌هایی همچون کلسترول و کبد چرب می‌شود. با خارج شدن این چربی‌ها، احتمال ابتلا به این بیماری‌ها نیز کاهش می‌یابد. در ضمن زیبا شدن اندام باعث افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد. در لیپوماتیک به کمک بی‌حسی موضعی و گاه بی‌هوشی، دردی احساس نخواهید کرد. در صورتی که بعد از انجام آن، سبک زندگی خود را سالم کنید، تغذیه سالم داشته باشید و ورزش کنید، برای همیشه زیبا و سلامت خواهید بود.

هزینه عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک چقدر است؟

همواره یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های انتخاب در تمامی زمینه‌ها، هزینه نهایی تمام شده است. در عمل‌های جراحی زیبایی نیز این فاکتور نقش مهمی را ایفا می‌کند به صورتی که معمولاً مراجعین تصمیم می‌گیرند کلینیکی را برای عمل انتخاب نمایند که هزینه کمتری برای آن‌ها در بر داشته باشد. چربی‌کشی با لیپوماتیک بسته به عوامل متعدد، هزینه مختلفی دارد. در صورتی که چربی در بدن شما زیاد باشد، مدت زمان لیپوماتیک افزایش یافته و هزینه نیز بیشتر خواهد شد. دستمزد پزشک، کادر پرستاری، تجهیزات جراحی، امکانات کلینیک لیپوماتیک و محل جغرافیایی کلینیک، از دیگر هزینه‌های پیکرتراشی هستند که توسط شما باید پرداخت شود. لازم است بدانید هزینه لیپوماتیک تنها هزینه انجام جراحی نیست. بعد از لیپوماتیک باید دارو‌های مخصوصی استفاده کنید. هزینه این دارو‌ها و گن مخصوصی که بعد از جراحی باید استفاده شود را به هزینه جراحی لاغری اضافه کنید. هزینه لیپوماتیک در با توجه به تعرفه‌های معمول دریافت می‌شود.

چه مواردی در جلسات پیش از پیکرتراشی بررسی خواهد شد؟

در جلسات اولیه پیش از عمل لیپوماتیک معمولاً پزشک متخصص و تیم جراحی بیشتر بر روی اهداف عمل و نتایجی که شما انتظار دارید بحث خواهند کرد و در این فرآیند مشخص خواهد شد که طبق ارزیابی‌ها و آزمایش‌های انجام شده، شما به چه نوع دارویی آلرژی دارید و چه مراقبت‌های خاصی در حین و بعد از عمل برای شما ضروری است. تمامی شرایط و سابقه پزشکی شما در طول این جلسات بررسی خواهد شد و حتی رژیم غذایی شما نیز بررسی می‌شود زیرا این اطلاعات به جراح کمک می‌کند تا در حین عمل و تجویز دارو، تمامی جوانب را در نظر بگیرد و بهترین انتخاب را برای شما انجام دهد تا نتیجه‌ای ‌ایده‌آل کسب نمایید. برخی متخصصین جراحی زیبایی معتقد هستند که قبل از عمل، گرفتن برخی تصاویر اولیه و نمایش نتایج به فرد می‌تواند مؤثر واقع شود تا دید بهتری نسبت به واقعیت‌های پس از عمل جراحی لیپوماتیک در اختیار او قرار گیرد.

اما زمانی که در جلسات قبل از عمل قرار دارید و هنوز قدرت انتخاب‌های بسیاری برای شما وجود خواهد داشت بهتر است تمامی سؤالات خود را بپرسید تا هر اطلاعاتی که نیاز دارید در اختیار شما قرار گرفته و با دانش کافی، عمل را پشت سر بگذارید. این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا دوران نقاهت آسان‌تری را تجربه کنید و روند بهبودی شما با سلامت و درستی بیشتری طی شود.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمینه عمل جراحی پیکرتراشی وجود دارد این است که شما باید جنبه‌های روش‌های استفاده شده را بدانید. این موضوعات باعث خواهد شد تا استرس و اضطراب شما قبل از عمل تا حد زیادی کاهش یابد و بدون نگرانی، تنها به نتیجه عالی پس از عمل فکر کنید.

 

منبع :
آزمایشات قبل از عمل لیپوماتیک چیست؟

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.