دکوپیک ارائه دهنده برترین کیفیت پرده شید و پرده زبرا در بازار

۸۰۱ بازديد

دکوپیک ارائه دهنده برترین کیفیت پرده شید و پرده زبرا در بازار https://ijmarket.com/blog/decopic-offers-the-best-quality-of-shed-and-zebra-curtains-in-the-market/ ایجی مارکت Thu, 30 Jun 2022 07:25:56 0000 عمومی کسب و کار های برتر ایجی مارکت https://ijmarket.com/blog/?p=16465

انواع پرده های زبرا گاهی اوقات لازم است، برای ایجاد انگیزه و افزایش روحیه، در دکوراسیون منزل یا محل کار تغییری ایجاد کنید. پرده، یکی از مهم‌ترین موارد است که باید به آن دقت کافی داشته باشید. این روزها پرده‌های بسیار زیبا و با کیفیتی در طرح‌ها و مدل‌های جدید سال وارد بازار شده که …

منبع :
دکوپیک ارائه دهنده برترین کیفیت پرده شید و پرده زبرا در بازار

انواع پرده های زبرا

گاهی اوقات لازم است، برای ایجاد انگیزه و افزایش روحیه، در دکوراسیون منزل یا محل کار تغییری ایجاد کنید. پرده، یکی از مهم‌ترین موارد است که باید به آن دقت کافی داشته باشید. این روزها پرده‌های بسیار زیبا و با کیفیتی در طرح‌ها و مدل‌های جدید سال وارد بازار شده که به دکوراسیون نقاط مختلف منزل و مکان‌های عمومی تحول اساسی بخشیده است. امروزه در دنیای دکوراسیون انواع مختلفی از پرده‌ها وجود دارد که در فضاهای خانه استفاده می‌شوند و برحسب کاربرد و سلیقه افراد پرده‌ها کاربرد خود را دارند. در این مقاله به معرفی و انواع پرده های زبرا می‌پردازیم.

پرده زبرا از بهترین پرده‌ها با طرح کلاسیک شناخته شده که قابلیت رولی، کرکره‌ای و … را دارد. پرده دبل رول ترکیبی از دو نوع پرده‌ شیدرول و پرده کرکره‌ای بوده که از دو لایه موازی، با ترکیبی از تور و پارچه تشکیل شده است. و می‌توان با تغییر زاویه بین دو لایه و نوارهای میانی، نورعمودی از پرده را تغییر داد و در حالت دلخواه تنظیم نمود. پرده های زبرا انواع مختلفی دارند و برحسب کاربرد هر خانه‌ای، تولید متنوعی نیز دارد. تمامی پرده‌های زبرا کنترل کننده نور هستند. ولی برای راحتی در انتخاب و تنوع زیاد برای هر نوع پرده‌ای اسمی قرار داده شده است که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

پرده زبرا دوبل

این نوع پرده‌ها از دو پرده روی هم دیگر تشکیل داده شده است. پرده‌هایی که از جنس و تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند که پرده زیرین نازک‌تر از پرده رویی می‌باشد. به طوری که شما می‌توانید از نور خورشید در طول روز نهایت لذت را ببرید. علاوه بر لذت از آفتاب صبحگاهی با خیال راحت می‌توانید از پشت پنجره‌ی خود به منظره بیرون از پنجره نگاه کنید. این نوع از پرده‌ زبرا کاربرد‌های زیادی دارند. مثلا در طول شب می‌توانید از پرده رویی استفاده کنید که ضخیم‌تر از پرده‌ی زیرین است و حریم شخصی شما را در طول شب حفظ نماید.

پرده زبرا سیلوئت

سیلوئت در لغت به معنای ضد نور می‌باشد. پرده سیلوئت نوعی پرده زبرا هستند که از دولایه توری یا حریر مانند به صورت موازی در کنارهم و یک لایه پارچه‌ای به صورت افقی در بین این دو لایه توری ساخته شده است که جلوه‌ای مانند پرده کرکره فلزی به پرده می‌دهد. در واقع عملکرد پرده سیلوئت الهام گرفته از پرده کرکره آلمینیومی است که در قالب پارچه‌ای و زبرا ارائه شده زیبایی خاص خود را دارد. به این پرده‌ها زبرای سه بعدی نیز می‌گویند.

این پرده دارای سه مکانیزم حرکتی می‌باشد.

  • بالا رفتن پرده به منظور جمع شدن در قاب و عبور حداکثر نور
  • پایین آمدن پرده به منظور بازشدن پرده و جلوگیری از عبور نور
  • در حالت کاملا باز کمی چرخاندن زنجیره پرده در همان سمت بازشو پانل‌های پرده از هم باز می‌شوند. و نور به راحتی عبور می‌کند که جلوه‌ای مشابه کرکره‌های فلزی و چوبی قدیم را به خود می‌گیرند.

پرده‌ی زبرا ارسی

پرده زبرا از نوع ارسی همچون پرده‌های شید عمل می‌کند و مکانیزمی شبیه به هم دارند. تفاوتی که این دو نوع پرده به هم دارند

  • در زمان نگهداری پرده می‌باشد. یعنی اینکه در پرده‌های زبرا قبلی پرده‌ها در هر نقطه و ارتفاعی که مدنظرتان باشد سایه و روشن می‌شود اما این نوع پرده برای روشن شدن نیاز به این دارد که تا انتها پایین بیاید.
  • تفاوت دوم این پرده‌ها در نوردهی آن‌ها می‌باشد. نور دهی در پرده‌ ارسی خیلی معمولی‌تر از بقیه و بیشتر شبیه نوع سیلوئت می‌باشد.

پرده زبرا رومن

پرده‌ی رومن، یکی از جدیدترین انواع پرده های زبرا هست که از یک پارچه بدون آستر تشکیل شده است. این پارچه، چین خوردگی‌هایی دارد تا بتواند در هنگام جمع شدن، به صورت یکنواخت و منظم تا بشود. این پرده در طرح‌های مختلف موجود و به صورت عمودی تا می‌شود تا نور به داخل اتاق بیاید. در واقع برعکس پرده‌های معمولی که به چپ یا راست حرکت می‌کنند، این نوع پرده به سمت بالا حرکت می‌کند و تا می‌شود. این پرده‌ها از پارچه‌هایی بسیار نرم و متنوع تولید شده است.

پرده‌ی زبرا چاپی

این پرده از مدل های جدید پرده های تزئینی می باشد که به صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار می گیرند و امکان سایه روشن نیز دارد. در این نوع شما قابلیت سفارش چاپ طرح دلخواه خود را بر روی پرده دارید که از کاربردهای این مدل می توان به استفاده در ادارات و شرکت های تجاری جهت درج لوگو و … اشاره کرد.

پرده زبرا از پرده هایی می باشد که به تازگی وارد بازار ها شده او از زیبایی و کارایی نسبتاً بیشتری نسبت به پرده های دیگر برخوردار است. در فروش پرده زبرا، شما با ویژگی هایی همچون تنوع بسیار بالا در رنگ، حفظ فضای خصوصی و امکان تنظیم میزان نور ورودی بدون کنار زدن پرده، مواجه خواهید بود. از معروف ترین و محبوب ترین مدل ها جهت فروش پرده زبرا، می توان به مدلی اشاره کرد که نمای آن، از پارچه و تور به صورت ردیف های افقی در کنار بکدیگر تشکیل شده است. جنس این نوع از پرده ها نیز معمولاً از پلی استر و یا کتان می باشد. پرده زبرا را به نام های پرده دوبل شید و یا پرده شب و روز نیز می شناسند.

معرفی کامل پرده زبرا

در خصوص فروش پرده زبرا شما باید از کارکرد و جنس پرده های زبرا اطلاعات کافی داشته باشید. پرده های زبرا از 2 لایه پارچه مخصوص با راه هایی از جنس توری و پارچه ساخته شده اند به گونه ای که شما می توانید با چرخاندن آن ها، به این پرده ها حالت های متنوعی بدهید. شما با چرخاندن این پرده، جلوه و نوردهی را نیز تغییر خواهید داد.

اگر شما راه های توری در این پرده را منطبق با یکدیگر قرار دهید شاهد بیشترین نوردهی خواهید بود. همچنین اگر ردیف های توری بر روی پارچه قرار بگیرند، شما شاهد کمترین نور دهی این پرده ها می باشید. حالت سایه روشن نیز چیزی بین این 2 می باشد. خبر خوب اینجاست که شما برای تغییر نوردهی این پرده نیازمند به جمع کردن آن نیستید. چرا که پرده های زبرا قابلیت جمع شدن کامل رو به بالا را دارند؛ این به سبب آن است که طراحی و ساخت پرده های زبرا مانند پوستر دیواری دکوپیک با مکانیزم پرده های کرکره ای ترکیب شده است.

در فروش پرده زبرا و بررسی ویژگی های آن، می توان به ریموتی بودن آن ها اشاره کرد که شما با این ریموت های کنترل، پرده را بالا و پایین خواهید کرد. شما می توانید از پرده های زبرا در کنار پرده هایی مانند پرده های هازان و یا پرده های سنتی نیز استفاده کنید. در این حالت پرده زبرا شما در زیر پرده اصلی شما قرار می گیرد و وظیفه تنظیم نور محیط را دارد.

فروش پرده زبرا برای پنجره های کوچک و بزرگ و محیط های مختلف صورت می گیرد. در این حالت پرده زبرا و یک والان، جلوه بسیار زیبایی را به پنجره های بزرگ خواهد داد. پرده های زبرا دارای زیبایی بی نظیری اند چرا که از طرح ها و نقش های بسیار متنوعی در طراحی آن استفاده شده است که با تمامی سبک ها و دکوراسیون ها مطابقت می یابد. پرده های زبرا را می توان در محیط های مختلف اعم از خانه، محل کار و… استفاده کد و از زیبایی آن لذت برد.

مزایای پرده زبرا کدام اند؟

در ادامه معرفی جهت فروش پرده زبرا، به برخی از مزایای این پرده اشاره خواهیم کرد. موارد زیر برخی از مزایای این پرده به حساب می آیند:

  • نصب سریع وآسان
  • امکان تنظیم پرده برای حالت سایه روشن
  • تنوع در طراحی و رنگ
  • وجود ابعاد و اندازه های متناسب با هر پنجره
  • قابلیت تغییر حالت پرده به صورت دستی یا ریموت کنترل
  • کنترل مقدار نور ورودی در سه حالت
  • امکان نصب در اماکن متفاوت؛ خانه، اداره یا شرکت
  • تنظیم نور ضمن حفظ حریم خصوصی و عدم نیاز به کنار زدن پرده
  • امکان نصب همزمان پرده زبرا در ترکیب با سایر پرده‌ها و والان
  • زیبایی و هماهنگی با هر نوع دکوراسیون
  • قیمت ارزان پرده زبرا و مقرون به صرفه بودن نسبت به انواع دیگر پرده ها
  • امکان تمیز کردن پرده زبرا با استفاده از جارو برقی یا بخارشور

این پرده ها علاوه بر ویژگی و مزایای گفته شده، امکان چاپ طرح دلخواه و نقش  مورد نظر شما را نیز دارند. این پرده ها برای استفاده تبلیغاتی نیز بسیار کاربردی اند..

انواع پرده زبرا را بشناسید

در فروش پرده زبرا، می توان آن ها را با توجه به کارایی و مدل هایی که دارند به چند دسته تقسیم کرد. این تقسیم بندی عبارت است از:

پرده زبرا ساده

از پر طرفدار ترین مدل های این نوع پرده در فروش پرده زبرا، می توان به مدل های پرده شید ساده آن اشاره کرد که در این مدل راه های افقی از پارچه های ضخیم و توری تشکیل شده است. این نوع از پرده های زبرا را می توان در محیط های رسمی و  سبک های مدرن و مینیمال دکوراسیون استفاده کرد.

پرده زبرا تصویری

 به پرده هایی که علاوه بر داشتن نوار های توری و پارچه ای، در طراحی خود دارای چاپ می باشند پرده زبرا تصویری گفته می شود. تصاویر به کار رفته در این پرده ها می تواند شامل هر چیزی باشد برای مثال مناظر طبیعی، طرح‌های گل دار، تصاویر انتزاعی و…؛ برخی از تصاویر طراحی شده بر این پرده ها به گونه ای می باشند که هنگام عبور نور جلوه بسیار زیبایی را به محیط خواهند داد.

پرده زبرا طرح دار

پرده های طرح دار در زبرا برخلاف طرح ساده این نوع از پرده، از طرح های بافته شده و یا چاپ شده بر روی توری و پارچه تولید شده اند. این نوع از طرح ها می توانند یک تصویر بسیار بزرگ و یا الگوهای تکراری ریز باشند. در فروش پرده زبرا، این نوع از پرده وابسته به طرح نقش بسته بر روی آن ها، برای سبک دکوراسیون های کلاسیک و مدرن کارایی دارند.

پرده زبرا پلیسه

این نوع از پرده های زبرا دارای پارچه و توری، با تاهای ریز می باشند که به آن ها پرده زبرا پلیسه نیز گفته می شود. این سبک ازپرده علاوه بر داشتن زیبایی، کارایی زیادی در حفظ نور و حریم خصوصی دارد.

پرده زبرا سیلوئت

این پرده های زبرا از دو لایه توری و یا حریر یک دست تولید شده اند و به آن ها، پرده زبرا سیلوئت می گویند. در بین این فضای دو لایه، به ازای هر چند سانتی متر، یک نوار پارچه ای عمود بر دو توری قرار گرفته است. این نوع از پرده همانند پرده های کرکره ای طراحی شده است. بالا و پایین کردن پرده های زبرا، با تغییر زاویه نوار پارچه ای باعث می شود که میزان نور ورودی کنترل شود.

آیا قیمت بر بازار فروش پرده زبرا موثر است؟

در فروش پرده زبرا، قیمت ها بر اساس متراژ، جنس، کیفیت و بافت موجود در آن ها محاسبه می شوند. پرده های زبرا یکی از به صرفه ترین پرده های موجود در بازار به حساب می آیند. این در حالی می باشد که تمامی پرده های زبرا چیزی از کیفیت و زیبایی پرده های دیگر کم ندارند. پرده های ساده زبرا یکی از ارزان ترین مدل های این پرده و همچنین پرده های چاپی و گل دوزی شده نیز از گران ترین مدل ها در بازار فروش پرده زبرا به حساب می آیند.

در بین مدل های موجود پرده زبرا در بازار، هم محصولات با کیفیت وجود دارد و هم محصولاتی می توان یافت که از نظر کیفیت، رده پایین تری دارند. این دو گروه اختلاف زیادی در قیمت با یکدیگر ندارند. خرید پرده های زبرا با کیفیت بسیار کار به صرفه ای می باشد. پرده های زبرا از نظر کیفیت و طول عمر دارای تفاوت هایی می باشند؛ برخی از این پرده ها از قیمت پایین تر و برخی از قیمت بالاتری برخوردار اند اما نکته مهم آن است که در حین خرید این پرده ها، به کیفیت آن ها بسیار توجه شود تا خریدار در روزهای آتی شاهد تغییر رنگ و تغییر ساختار پرده ها نباشد.

در حین خرید این پرده ها شما فقط هزینه ی خود پرده را محاسبه نکنید، هزینه های جانبی اعم از ابزار، یراق و نصب پرده را نیز باید در نظر داشته باشید. این هزینه های جانبی چندان زیاد نمی باشند و در قیمت تمام شده فروش پرده زبرا تاثیر چندانی ندارند.

در صورتی‌ که علل خاصی باعث تخریب ساختمان شود، به ‌علت وزن کم سیستم کناف، خطرات جانی برای ساکنان آن کم بوده و می‌توان به مقدار قابل‌ ملاحظه‌ای در هزینه بازسازی صرفه‌ جویی کرد. سازه‌ کناف علاوه ‌بر آنکه سبک بوده و قابل ‌حمل است، قابل حمل در مسافت‌های طولانی است زیرا دارای بسته ‌بندی مناسب بوده و آسیبی مصالح را تهدید نمی کند. کم‌ حجم بودن مصالح سازه کناف نسبت ‌به مصالح سنتی نیز باعث شده تا هزینه‌های حمل کاهش پیدا کند.

این سیستم دسترسی آسان به تاسیسات مکانیکی و الکتریکی را فراهم می کند و در صورت ترکیدن لوله‌های تاسیسات، به‌ راحتی می‌توان قسمت‌های آسیب ‌دیده را تشخیص و به تعمیر آن پرداخت. زمانی که کناف در اثر ضربه آسیب ببیند، به ‌راحتی تعویض و تعمیر خواهد شد. تمام این ها در صورتی است که این سازه از طول عمر بسیار زیادی برخوردار اسن و در نتیجه افزایش عمر مفید ساختمان را سبب می‌شود.

ویژگی‌های سازه کناف کدام اند؟

امروزه طراحی داخلی از اهمیت بسیاری برخوردار است و افراد، تکنیک‌های مختلفی را برای اجرای طرح‌های خاص و مدرن، در منازل مسکونی یا محل‌های اداری مورد استفاده قرار می دهند و استفاده از سازه کناف در آن بسیار کاربردی است. همان‌طور که در پاراگراف‌های قبلی بیان شد، کناف ها از انواع سقف و دیوارهای کاذب بوده و از جنس گچ هستند. کناف درواقع نام یک برند خانوادگی معروف آلمانی است که توانسته با گسترش فعالیت خود در جهان معروف شود. و اما این برند سازه کناف را با در نظر گرفتن چه ویژگی هایی تولید کرده است؟

  • کناف ها با گچ ساخته شده‌اند اما در مقایسه با مصالح سنتی بتنی و سیمانی، مزایای شاخص‌تری دارند؛ مسئله اصلی این است که مراحل ساخت کناف، خشک و بدون آب است و این تولید مراحل خاصی را شامل می شود.
  • در بازسازی ساختمان‌های قدیمی می‌توان با استفاده از سازه کناف، مراحل را سریع‌تر پیش برد و معماری داخلی ساختمان‌ها را زیباتر کرد. این ‌موضوع باعث می‌شود تا صرفه‌ جویی و سرعت اجرای پروژه افزایش پیدا کرد و درنتیجه هزینه ساخت ‌و ساز کاهش پیدا کند.
  • برای آنکه بتوانید سطح کاملاً یکنواخت در محل درزهای سازه کناف ایجاد کنید، حتما نوار درزگیر بتونه استفاده کنید. درواقع نوار درزگیر در این نوع سازه‌ها، باعث شده تا مسطح شدن محل درز و جلوگیری از ترک در دیوارها ممکن شود. سطح پیچ را پایین ‌تر از سطح پانل‌های گچی قرار داده تا بتوانید پوشش و سطحی صاف را در محل پیچ‌ها ایجاد کنید. تمامی این موارد در استحکام سایر زیرساخت ها موثر اند و با به کارگیری آن ها، مقاومت در برابر عبور صدا در محل افزایش یافته و موارد مذکور به عنوان یک عایق پشم سنگ و پلی استر می تواند در برابر حرارت به عنوان یک عایق مناسب عمل کند. فرم‌های دکوراتیو و منحنی این سازه نیز بسیار رواج پیدا کرده و توانسته در معماری داخلی محبوبیت زیادی داشته باشد.

قیمت زبرا ترک

پرده زبرا ترک یکی از انواع پرده های زبرا در بازار می باشد که معمولاً دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به پرده های ایرانی است. برخی از پرده های زبرا هستند که ساخت ترک نمی باشند اما در تولیدات خود از توری و پارچه های ترک استفاده کردند که شما می توانید از این نوع از پرده ها خریداری کنید.

قیمت پرده زبرای ریموت دار

از یکی از نوآوری هایی که پرده زبرا به خود دیده است، می توان ریموت کنترلی بودن برخی از پرده های زبرا را نام برد که شما با استفاده از ریموت کنترل، از راه دور پرده ها را کنترل خواهید کرد. قیمت این نوع از پرده های زبرا به دلیل موتور، ریموت و سایر اجزای برقی در این پرده، مقداری بالاتر از نمونه های دستی آن می باشد. استفاده از این نوع از پرده های زبرا می تواند برای اتاق کودک، اداره ها و پوشاندن مکان هایی که در دسترس نمی باشند، مفید باشد و کارایی بالایی داشته باشد. شما می توانید این پرده را برای پنجره هایی که دارای ارتفاع بلندی می باشد و یا پنجره هایی که دکوراسیون اجازه دسترسی آسان را به پرده نمی دهد، مورد استفاده قرار دهید.

سخن آخر

پرده های زبرا امروزه به دلیل طرح های متنوع به کار رفته در آن ها به خصوص طرح های 3 بعدی و سهولت و آسانی استفاده از آن و همچنین دیگر ویژگی های مذکور در قسمت های قبلی مطلب، مورد استقبال بسیاری از خانواده ها قرار گرفته اند. از ویژگی های این پرده می توان به 2 لایه پارچه و تور آن اشاره کرد که زیبایی بسیاری به این پرده ها هدیه داده است. این ویژگی باعث شده تا فرد بتواند به میزان دلخواه نور ورودی محیط را کنترل کند. در پرده های زبرا دستی، یک دسته برای کنترل نور ورودی وجود دارد که توانایی تنظیم نور ورودی و پرده زبرا را به شما می دهد. در این مقاله ما به   موارد مرتبط با فروش پرده زبرا پرداختیم؛ مخاطبان گرامی می توانند در صورت بروز هر گونه سوال تیم مشاوره مجرب ما در ارتباط باشند؛ از همراهی شما سپاسگذاریم.

منبع :
دکوپیک ارائه دهنده برترین کیفیت پرده شید و پرده زبرا در بازار

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.