وضعیت گردشگری در سه رود دره شمال تهران ارتقا می‌یابد

۲,۲۲۵ بازديد

وضعیت گردشگری در سه رود دره شمال تهران ارتقا می‌یابد https://titr-news.ir/2021/08/وضعیت-گردشگری-در-سه-رود-دره-شمال-تهران-ا/ تیتر نیوز Fri, 27 Aug 2021 09:50:52 0000 اجتماعی https://titr-news.ir/2021/08/وضعیت-گردشگری-در-سه-رود-دره-شمال-تهران-ا/ پروژه مطالعاتی “بهبود وضعیت گردشگری در سه رودخانه دری درکه ، دارآباد و دربند با حفاظت از محیط زیست و بهینه سازی هزینه و درآمد شهرداری منطقه اول به پایان رسیده و وارد مرحله اجرا می شود. به گزارش تیتر نیوز ، و در پی اعلام روابط عمومی شهرداری محلی ، سید حمید موسوی شهردار …

پروژه مطالعاتی “بهبود وضعیت گردشگری در سه رودخانه دری درکه ، دارآباد و دربند با حفاظت از محیط زیست و بهینه سازی هزینه و درآمد شهرداری منطقه اول به پایان رسیده و وارد مرحله اجرا می شود.

به گزارش تیتر نیوز ، و در پی اعلام روابط عمومی شهرداری محلی ، سید حمید موسوی شهردار محلی در مسیر کوه درقه با مهدی اقریان از اعضای شورای شهر تهران دیدار کرد. این سیاست اضافه شد: “در دوره فعلی ، سیاست مدیریت شهری تلاشی برای تغییر نگرش سرمایه گذاری در منطقه از خانه به خدمات و گردشگری است ، در این راستا ، ساخت جاده های بهداشتی ، تقویت جاده های کوهستانی.” ایمنی. ساخت ایستگاه آتش نشانی و 3 پایگاه امداد و نجات ، استقرار تانک ها ، ثبت ملی اقامتگاه از جمله این اقدامات است و در مجموع اعتبار کوه 1400 بیشتر از سال گذشته است. 10 برابر بیشتر.

موسوی با اشاره به اینکه در برخورد با تجاوزات و ساختمانهای غیر مجاز در منطقه ، قاطعانه عمل می کنیم ، تصریح کرد: تلاشهای مدیریت شهری در منطقه و ارتفاعات بر اساس حفظ ارزشهای اکولوژیکی و سرگرمی آن است و اساساً کوهستانی است. زیبایی این است که ما یک موزه به اندازه کوه در شهر داریم و شهرداری تمام تلاش خود را برای حفاظت از حقوق عمومی شهر انجام داده است.

مهدی آقاریان همچنین بر فرهنگ سازی در زمینه محیط زیست و فرهنگ تاکید کرد و گفت: لازم است فعالیت های فرهنگی-آموزشی بیشتری در مسیرهای کوهنوردی و اطلاعات لازم برای کوهنوردان و گردشگران و در شورای پیگیری اجرا در سطح شهر ارائه شود. اینها برنامه ها خواهند بود.

شایان ذکر است که در این بازدید ، ایمنی جاده های کوهستانی ، خدمات بهداشتی ، ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه ، پایگاه امداد و نجات شهید بروجردی ، ایستگاه آتش نشانی 64 ویلانگک ، پایگاه پلیس کوهستان و 2 مورد و مکان شامل شد که از آنها بازدید شده است. مشکلات آنها مشخص شد و دستورات لازم برای رفع موانع و ارائه خدمات بهتر به شهروندان صادر شد.

انتهای پیام

بهترین زمان سفر به فیلیپین

فیلیپین بیشتر به خاطر بودن در خط استوا یک پوشش گیاهی استوایی دارد. به همین دلیل همیشه سرسبز و خوش آب و هواست. معمولا آب و هوای جزایر فیلیپین گرم بوده، میتوان گفت گرم ترین روزهای سال برای ماه های مارچ و می است. شروع بارندگی ها از ژوئن تا اکتبر بوده و اگر سردترین روزهای فیلیپین را میخواهید، نوامبر تا فوریه را میتوان نام برد. بهترین زمان سفر به فیلیپین با توجه به قرار داشتن این کشور در خط استوا، از نوامبر تا فوریه یعنی از ماه ها آبان تا بهمن بوده که آب و هوایی مناسب و متعادل دارد.

فیلیپین (Philippines) یک مجمع الجزایر در جنوب شرقی آسیا است که با بیش از هفت هزار جزیره بین دریای فیلیپین و دریای چین در شرق آسیا قرار دارد. فیلیپین دارای جزایر شگفت انگیزی است وا این رو هرساله گردشگران زیادی از سراسر جهان به این کشور سفر میکنند. فیلیپین کشوری گرمسیری دریایی است که در بیشتر بخش های آن سطح رطوبت هوا زیاد است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.