جزئیات بازگشت نوید محمدزاده به سینما

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

جزئیات بازگشت نوید محمدزاده به سینما

۱,۵۲۳ بازديد

جزئیات بازگشت نوید محمدزاده به سینما https://ijmarket.com/blog/جزئیات-بازگشت-نوید-محمدزاده-به-سینما/ ایجی مارکت Fri, 26 Nov 2021 21:18:52 0000 فیلم و هنر https://ijmarket.com/blog/جزئیات-بازگشت-نوید-محمدزاده-به-سینما/

نوید محمدزاده پس از سه سال دوباره به سینما بازگشته و در دو فیلم «تقسیم کن» و «شب، درون، دیوار» بازی کرده است. این دو فیلم قابل نمایش در چهلمین جشنواره فیلم فجر هستند. بر اساس گزارش ها عنوان؛ با نزدیک شدن به چهلمین جشنواره فیلم فجر، احتمال می رود دو فیلم با نام های …

منبع :
جزئیات بازگشت نوید محمدزاده به سینما

نوید محمدزاده پس از سه سال دوباره به سینما بازگشته و در دو فیلم «تقسیم کن» و «شب، درون، دیوار» بازی کرده است. این دو فیلم قابل نمایش در چهلمین جشنواره فیلم فجر هستند.

بر اساس گزارش ها عنوان؛ با نزدیک شدن به چهلمین جشنواره فیلم فجر، احتمال می رود دو فیلم با نام های «تقسیم کن» و «شب، درون، دیوار» به جشنواره ارسال شود و در صورت تایید داور، در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآیند.

نوید محمدزاده بعد از سه سال دوری از سینما و حضور در شبکه نمایش خانگی با سریال «قورباغه» می تواند یکی از پرکارترین و پرکارترین چهره های چهلمین جشنواره فیلم فجر باشد، اگر همه فیلم ها باشند. او در این رویداد بازی کرد.

علاوه بر سعید روستایی، نوید محمدزاده در دو فیلم مهم دیگر نیز در این چند وقت اخیر حضور داشته است که همگی بازگشت قدرتمند او به سینما را به تصویر می‌کشند. یکی «تقسیم کن» به کارگردانی مانی حقیقی و تهیه کنندگی مجید مطلبی که ترانه علیدوستی یکی از بازیگران اصلی آن است و دیگری «شب، داخل، دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه کنندگی علی جلیلوند.

اگر مانی حقیقی جشنواره فیلم برلین به میزبانی مشترک فجر را در جشنواره محلی ما انتخاب نکند، می توان این فیلم را انتخابی مهم و شگفت انگیز برای جشنواره دانست. علاقه به تماشای فیلم جلیلوند و به خصوص همبازی محمدزاده وجود دارد، به خصوص که او در فیلم نقش یک مرد نابینا را بازی می کند و بعد از همکاری درخشانی که بدون امضا نوشته نشده است. محمدزاده سال گذشته به عنوان گوینده فیلم آهو به کارگردانی هوشنگ گلمکانی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی نیز فعالیت می کرد اما هنوز خبری از این فیلم نیست و به نظر می رسد هنوز در مرحله پس از تولید است. این فیلم با بازی سپیده آرمان، علی مصفا، حامد کمیلی، رضا یزدانی و رضا کیانیان قرار است در جشنواره فیلم فجر امسال روی صحنه برود که نوید محمدزاده در آن حضور خواهد داشت.

منبع :
جزئیات بازگشت نوید محمدزاده به سینما

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.