سری شیائومی Mix 5 زمستان امسال رونمایی می شود

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

سری شیائومی Mix 5 زمستان امسال رونمایی می شود

۱,۶۳۷ بازديد

سری شیائومی Mix 5 زمستان امسال رونمایی می شود https://ijmarket.com/blog/سری-شیائومی-mix-5-زمستان-امسال-رونمایی-می-ش/ ایجی مارکت Mon, 22 Nov 2021 15:40:48 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/سری-شیائومی-mix-5-زمستان-امسال-رونمایی-می-ش/

سری Mix 5 شیائومی در زمستان امسال رونمایی خواهد شد. شیائومی همچنین سری Mix را به عنوان یکی از محصولات منحصر به فرد خود می شناسد. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد سری میکس 5 شیائومی به اشتراک بگذاریم. به گزارش GizChina، سری شیائومی میکس سری ویژه ای از گوشی های شیائومی است. …

منبع :
سری شیائومی Mix 5 زمستان امسال رونمایی می شود

سری Mix 5 شیائومی در زمستان امسال رونمایی خواهد شد. شیائومی همچنین سری Mix را به عنوان یکی از محصولات منحصر به فرد خود می شناسد. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد سری میکس 5 شیائومی به اشتراک بگذاریم.

به گزارش GizChina، سری شیائومی میکس سری ویژه ای از گوشی های شیائومی است. تمرکز اصلی این گوشی ها طراحی است. در طول سال‌ها، گوشی‌های قابل حمل شیائومی میکس همچنان با صفحه نمایش بدون حاشیه و حاشیه پرچم عرضه می‌شوند. با این حال، پس از عرضه Mi Mix 3 در سال 3 پس از میلاد، یک نقص کلی در سری Xiaomi Mix وجود داشت. با این حال شیائومی بالاخره پس از سال ها موفق شد نسل جدیدی از گوشی های ترکیبی را معرفی کند. نام این گوشی شیائومی میکس 4 است.

این گوشی هنوز هم از طراحی صفحه نمایش بی نظیری برخوردار بود. از سوی دیگر، CUP COP شیائومی فناوری دوربین سلفی را به نمایش می گذارد که نیاز به دوربین سلفی لغزنده را از بین می برد. اکنون نسخه جدید شیائومی میکس 5 منتشر شده است.این گزارش نشان می دهد که در نسل بعدی گوشی های سری میکس چه اتفاقی می افتد.

شیائومی میکس سری 5

در زمستان امسال آشکار شد

ابتدا باید بگوییم که بازار گوشی های هوشمند به دلیل اپیدمی کرونا کاهش یافته است. با این حال، شیائومی میکس 4 یکی از جدیدترین دستگاه های شیائومی است. این نتیجه سرمایه گذاری 4.4 میلیون دلاری شیائومی است. این شرکت توانسته است فناوری جدیدی را در اختیار رقبای خود قرار دهد. زیرا فناوری ارائه شده توسط دوربین سلفی داخل نمایشگر Mix 4 در بین گوشی های موجود در بازار بهترین است!

شیائومی میکس سری 5

شیائومی میکس سری 5

متأسفانه، برای گوشی های موجود که از دوربین سلفی روی صفحه استفاده می کنند، افزایش کیفیت دوربین سلفی باعث کاهش کیفیت صفحه نمایش می شود. اگرچه دوربین سلفی شیائومی میکس 4 از کیفیت خوبی برخوردار است، اما رزولوشن صفحه نمایش این گوشی چندان بالا نیست. البته همین میزان وضوح کافی است. با این حال، شیائومی میکس 5 ممکن است راه حل هایی در این زمینه ارائه دهد. بر اساس گزارش های دریافت شده از Digital Chat Station، وضوح صفحه نمایش نسل بعدی گوشی های شیائومی میکس افزایش می یابد. بنابراین شیائومی میکس 5 همچنان به دوربین سلفی در داخل نمایشگر مجهز است. با این حال رزولوشن صفحه نمایش این گوشی مانند دیگر پرچم های سری Mi 11 برابر با 2K خواهد بود.

این نسخه شیائومی از دوربین سلفی زیر صفحه نمایش پس از 5 سال تحقیق و توسعه OEM به اینجا رسیده است. با این حال، موجی از آینده ممکن از نظر فناوری صفحه نمایش وجود دارد که نشان می دهد Mi Mix 4 دارای صفحه نمایش FHD است.

بنابراین، برخی از طرفداران شیائومی ممکن است با یک دوراهی مواجه شوند: صفحه نمایش پرچمدار خود را بهبود بخشید یا با Mi 11 Ultra با بهترین کیفیت بصری حضور داشته اید؟ با توجه به مقاله جدید MyDrivers، این مبارزه می تواند یک تشکر بسیار برای کار مداوم بر روی فناوری CUP باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سری میکس 5 شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع :
سری شیائومی Mix 5 زمستان امسال رونمایی می شود

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.