Work Smarter: New Opportunities with Internet Market Research

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

Work Smarter: New Opportunities with Internet Market Research

۱,۶۸۸ بازديد

Work Smarter: New Opportunities with Internet Market Research https://ijmarket.com/blog/work-smarter-new-opportunities-with-internet-market-research/ Mon, 22 Nov 2021 11:08:16 0000 بازاریابی https://ijmarket.com/blog/work-smarter-new-opportunities-with-internet-market-research/

مهمترین بخش هر فعالیت بازاریابی، تحقیقات بازار است. تحقیقات جامع بازار خواسته ها و نیازهای بازار هدف بالقوه شما را شناسایی می کند، اما همچنین اطلاعاتی را ارائه می دهد که تصمیمات تجاری استراتژیک و اطلاعاتی را برای هدف قرار دادن سودآورترین بازار شما ایجاد می کند. گردآوری تحقیقات بازار این اطلاعات از کجا می …

منبع :
Work Smarter: New Opportunities with Internet Market Research

مهمترین بخش هر فعالیت بازاریابی، تحقیقات بازار است. تحقیقات جامع بازار خواسته ها و نیازهای بازار هدف بالقوه شما را شناسایی می کند، اما همچنین اطلاعاتی را ارائه می دهد که تصمیمات تجاری استراتژیک و اطلاعاتی را برای هدف قرار دادن سودآورترین بازار شما ایجاد می کند.

گردآوری تحقیقات بازار

این اطلاعات از کجا می آیند؟ رایج ترین روش برای انجام تحقیقات بازار چیست؟ گروه های کانونی و پرسشگری دو رویکرد به خوبی تثبیت شده هستند. هر دو توانایی ثبت و تحلیل عوامل کمی و کیفی مانند اطلاعات شفاهی و دیداری را دارند. با این حال، آیا آنها به عنوان منبع خالص اطلاعات بازاریابی کاملاً قابل اعتماد هستند؟ چندین عامل وجود دارد که می تواند بر نتایج تحقیق تأثیر بگذارد:

* گروه تمرکز: شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخ‌های خود را برای تقلید از پاسخ‌های دیگر شرکت‌کنندگان تغییر دهند، یا ممکن است به طور ناخواسته تحت تأثیر یک میانجی گروه تمرکز قرار گیرند.

* سؤالات: سؤالات مربوط به تجزیه و تحلیل، قالب بندی و محتوا ممکن است شرکت کنندگان را در انتخاب پاسخ تحت تأثیر قرار دهد. تداخل همچنین ممکن است منجر به اطلاعات جانبدارانه هنگام تکمیل تحقیقات شود.

برخلاف این دو روش جستجوی سنتی، شکل جدیدی از تحقیقات تجاری وجود دارد که اطلاعات آنلاین را جمع آوری می کند و داده های به موقع، دقیق و مهمتر از همه بی طرفانه را مستقیماً از بازار هدف شما ارائه می دهد. خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد؟ اصلا.

مجموعه تحقیقات بازار اینترنتی

اینترنت درهای خود را باز کرد و نوار را برای تحقیقات بازار باز کرد. گاهی اوقات هنوز (به اشتباه) به عنوان یک ابزار بازاریابی جدید طبقه بندی می شود، اینترنت با سرعت شگفت انگیزی با 60000 وب سایت جدید هر روز در حال رشد است! تقریباً همه بازارها و زبان ها حرکت و رشد مداومی را نشان می دهند. تحقیقات بازار اینترنتی که در این دنیای پرسرعت، هزینه کم و ناشناس بودن کامل جمع آوری شده است، زمانی که به طور مستقل یا به عنوان مکمل انجام شود، رشد می کند و دانش را به دست می آورد.

حدود 450 میلیون جستجوی آنلاین هر روز انجام می شود (JupiterResearch, 2005). موتورهای جستجو مانند Yahoo!، AOL، MSN، Ask Jeeves و Google در همه جا دقیقاً عبارتی را که جستجوگران برای یافتن یک محصول یا خدمات خاص استفاده می‌کنند، ضبط و ذخیره می‌کنند. کاربران موتورهای جستجو که کلمات و عبارات ناخواسته را در زمینه موتور جستجو می نویسند، هنگام انجام تحقیقات خود بی طرف و بی طرف هستند.

بنابراین اطلاعات جمع آوری شده و مورد استفاده در این ابزار از منظر تحقیقات بازاریابی بسیار ارزشمند است. تصور کنید هر روز اطلاعات بی طرفانه ای از میلیون ها نفر جمع آوری می کنید و کمپین بازاریابی خود را روی این داده ها قرار می دهید. در بیشتر موارد، برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، برای بهبود عملکرد یک وب سایت برای کلمات کلیدی و عباراتی که به شدت در اینترنت جستجو می شوند، استفاده می شود. با این حال، همانطور که قدرت این تحقیقات تجاری بیشتر قابل مشاهده و شناخته می شود، از آن برای راه اندازی انواع رویدادهای آفلاین نیز استفاده می شود.

پس چی میپرسی؟

بله، با توجه به اینکه جستجوی آنلاین 70 درصد یا بیشتر از خریدهای آنلاین را تشکیل می دهد (iMedia، 2004)، نمی توان انکار کرد که داشتن یک وب سایت بسیار قابل مشاهده و کاربردی ضروری است. یک وب سایت بهینه شده تضمین می کند که رتبه بالایی در موتورهای جستجو برای عبارت جستجوی خاص دارد.

رتبه های بالا در نتایج جستجو برای اطمینان از یافتن شما در راحت ترین زمان در چرخه خرید بسیار موثر است – زمانی که آماده یادگیری، مقایسه و البته خرید هستید! این برای هر سازمانی با حضور آنلاین ضروری است.

دیگر چگونه جستجو و سئو بهتر می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ می تواند تولید سرنخ را افزایش دهد، هزینه های نیروی کار را کاهش دهد، وفاداری مشتری را افزایش دهد، توسعه شریک یا کانال را بهبود بخشد، و تجزیه و تحلیل جامع بازار را ارائه دهد.

کاربرد کمی شناخته شده در تحقیقات بازار اینترنتی

بیایید نگاهی به فعالیت های بازاریابی آفلاین نیز بیندازیم. نه تنها می‌توان از جستجوی آنلاین برای توسعه وب‌سایت استفاده کرد، بلکه می‌تواند برای بسیاری از زمینه‌های مورد استفاده در مؤلفه‌های ارتباطات تجاری (IMC) مانند تبلیغات، روابط عمومی، فعالیت‌های ارتباطی، بحث‌ها و بسیاری از فعالیت‌های دیگر سودمند باشد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

* برندها: نمایه و آگاهی از برند خود را افزایش دهید. شصت درصد نظرات برند محقق در نتیجه تحقیقات آنلاین تغییر یا بهبود یافته است (American Interactive Consumer Survey، 2004). تحقیقات بازار سئو می تواند برای درک بهتر رفتار بازار هدف شما مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از تحقیقات کلمات کلیدی که موقعیت برند شما را منعکس می کند، می توانید نام تجاری خود را بهینه کنید و شانس خود را برای یافتن توسط جستجوگران وب افزایش دهید.

* تجزیه و تحلیل رقابت: موقعیت خود را در بازار مشخص کنید. تحقیقات بازار می تواند تعیین کند که چگونه تجارت و محصولات خود را با رقبای صنعت خود اندازه گیری کنید.

* فرصت های جدید: رضایت مشتریان بالقوه خود را فراهم کنید. تحقیقات می تواند بینشی در مورد فرصت های جدید بازار ارائه دهد که ممکن است هرگز آنها را نبینید. همچنین، تحقیق می‌تواند کسب‌وکارهای جدید را شناسایی کند و فرصتی برای بهبود فرآیندهای کسب‌وکار شما ارائه دهد.

* روابط عمومی: برای تحقیق آماده باشید. روزنامه ها می توانند با اطمینان از استفاده از محتوا و زبان مناسب از تحقیقات بازار سود ببرند و به بازار هدف شما امکان می دهد آن را سریع و آسان پیدا کند. با توجه به اینکه 98 درصد از روزنامه نگاران به صورت آنلاین تحقیق می کنند (PR Web, 2005)، از این فرصت استفاده کنید و روزنامه نگاری آنلاین متناسب با تحقیقات بازار داشته باشید.

* روابط سرمایه گذار: کسب و کار خود را تقویت کنید. شما می توانید با سرمایه گذاران فعلی و بالقوه ارتباط برقرار کنید و فروش و راهنمای استراتژیک را با اطلاعات شناسایی شده در گزارش های تحقیقات بازاریابی اینترنتی تکمیل کنید.

اپلیکیشن تحقیق بازار اینترنتی

هدف نهایی این است که جستجو برای شما کار کند. در حالی که تحقیقات بازار اینترنتی گام مهمی در بهبود دید آنلاین شما است، کیفیت و قابلیت استفاده آن به شما اجازه می دهد تا در تمام جنبه های فعالیت های تجاری شما اعمال شود. به این فکر کنید که چگونه تحقیقات بازاریابی اینترنتی ممکن است برای شما کار کند.

منبع :
Work Smarter: New Opportunities with Internet Market Research

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.