عملکرد خوب شرکت‌های دانش‌بنیان در مقابله با کرونا

۲,۱۹۲ بازديد

عملکرد خوب شرکت‌های دانش‌بنیان در مقابله با کرونا https://hydoc.ir/عملکرد-خوب-شرکت‌های-دانش‌بنیان-در-مق/ https://hydoc.ir/عملکرد-خوب-شرکت‌های-دانش‌بنیان-در-مق/#respond سلام دکتر Sun, 07 Feb 2021 01:35:30 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/عملکرد-خوب-شرکت‌های-دانش‌بنیان-در-مق/

خیاطیان گفت: شرکت های دانش در زمینه ساخت دستگاه تنفس مصنوعی و کیت های تشخیص تاج عملکرد بسیار خوبی داشته اند که این امر نیاز کشور به واردات دستگاه های ضد کرونا را از بین می برد. وی ادامه داد: شرکت های دانش حتی در زمینه تولید واکسن کرونا نیز سرآمد بوده و واکسن های …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
عملکرد خوب شرکت‌های دانش‌بنیان در مقابله با کرونا

خیاطیان گفت: شرکت های دانش در زمینه ساخت دستگاه تنفس مصنوعی و کیت های تشخیص تاج عملکرد بسیار خوبی داشته اند که این امر نیاز کشور به واردات دستگاه های ضد کرونا را از بین می برد.

وی ادامه داد: شرکت های دانش حتی در زمینه تولید واکسن کرونا نیز سرآمد بوده و واکسن های این شرکت ها در مراحل مختلف مورد آزمایش قرار می گیرند.

رئیس شرکت ها و م Instسسات دانش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وی توضیح داد: در سال 1992 حدود 55 شرکت دانش بنیان داشتیم اما در سال 1999 توانستیم بیش از 5700 شرکت فعال دانش بنیان در سراسر کشور ایجاد کنیم.

خیاطیان در خصوص تعالی شرکت های دانش گفت: این نماینده علمی 110 برنامه برای شرکت های دانش در برنامه های خود مطالعه کرد که مهمترین آنها معافیت های مالیاتی و گمرکی ، مشاوره و توانمندسازی است.

وی گفت: سیستم وظیفه تخصصی از مزیت های شرکت های دانش بنیان است. در گذشته بسیاری از شرکت های دانش بنیان به دلیل سربازی تخصص خود را از دست داده و با مشکلات عدیده ای روبرو بودند و اکنون با مجوز از مقام معظم رهبری توانسته ایم نظام وظیفه تخصصی ایجاد کنیم.

انتهای پیام /

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
عملکرد خوب شرکت‌های دانش‌بنیان در مقابله با کرونا

https://hydoc.ir/عملکرد-خوب-شرکت‌های-دانش‌بنیان-در-مق/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.