شناسایی دو گونه جدید کروناویروس در انگلیس

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

شناسایی دو گونه جدید کروناویروس در انگلیس

۲,۱۹۷ بازديد

شناسایی دو گونه جدید کروناویروس در انگلیس https://hydoc.ir/شناسایی-دو-گونه-جدید-کروناویروس-در-انگ/ https://hydoc.ir/شناسایی-دو-گونه-جدید-کروناویروس-در-انگ/#respond سلام دکتر Wed, 10 Feb 2021 07:40:09 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/شناسایی-دو-گونه-جدید-کروناویروس-در-انگ/

کمیته علمی دولت انگلیس از شناسایی دو نوع ویروس کرونا در این کشور خبر داد و اعلام کرد: مطالعات آزمایشگاهی در مورد این دو نوع ادامه دارد. به گزارش سلام دکتر ، دیروز ، کمیته علمی دولت انگلیس اعلام کرد که دو نوع جدید ویروس کرونا ، یکی از آنها نگران کننده ، در کشور …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
شناسایی دو گونه جدید کروناویروس در انگلیس

کمیته علمی دولت انگلیس از شناسایی دو نوع ویروس کرونا در این کشور خبر داد و اعلام کرد: مطالعات آزمایشگاهی در مورد این دو نوع ادامه دارد.

به گزارش سلام دکتر ، دیروز ، کمیته علمی دولت انگلیس اعلام کرد که دو نوع جدید ویروس کرونا ، یکی از آنها نگران کننده ، در کشور شناسایی شده است ، شبیه گونه هایی که در برزیل و آفریقای جنوبی شناسایی شده است.

به گفته محققان انگلیسی ، یکی از این گونه های جدید که برای اولین بار در بریستول شناخته شد نیز نگران کننده است ، زیرا گونه دیگری برای اولین بار در لیورپول شناسایی شد که در دست بررسی بیشتر است.

سویه های جدید ویروس کرونا ویروس E4844K دارند که روی پروتئین سنبله ویروس اتفاق می افتد ، همان تغییری که در سویه های آفریقای جنوبی و برزیل مشاهده شد.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
شناسایی دو گونه جدید کروناویروس در انگلیس

https://hydoc.ir/شناسایی-دو-گونه-جدید-کروناویروس-در-انگ/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.