فرمول «پیاده‌روی روزانه» برای تقویت سلامت قلب

۲,۲۹۰ بازديد

فرمول «پیاده‌روی روزانه» برای تقویت سلامت قلب https://titr-news.ir/2021/02/فرمول-پیاده‌روی-روزانه-برای-تقویت-س/ تیتر نیوز Sat, 27 Feb 2021 18:22:09 0000 عمومی https://titr-news.ir/2021/02/فرمول-پیاده‌روی-روزانه-برای-تقویت-س/ یک مطالعه جدید منتشر شده در مجله PLOS Medicine نشان می دهد که برای ارتقا promote سلامت قلب چه مقدار ورزش روزانه – از جمله دویدن – لازم است. به گزارش تیتر نیوز ، عصر ایران وی به نقل از ITDis نوشت: “همه ما می دانیم كه ورزش منظم برای سلامت قلب انسان بسیار مفید …

یک مطالعه جدید منتشر شده در مجله PLOS Medicine نشان می دهد که برای ارتقا promote سلامت قلب چه مقدار ورزش روزانه – از جمله دویدن – لازم است.

به گزارش تیتر نیوز ، عصر ایران وی به نقل از ITDis نوشت: “همه ما می دانیم كه ورزش منظم برای سلامت قلب انسان بسیار مفید است.” به گفته متخصصان در مرکز پزشکی جان هاپکینز ، فعالیت بدنی به کاهش فشار خون کمک می کند ، که یک عامل مهم در ابتلا به بیماری های قلبی است ، باعث کاهش وزن ، کمک به بهبود سلامت قلب ، کاهش خطر دیابت و ایجاد عضله می شود. ظرفیت هوازی فرد و همچنین به کاهش استرس کمک می کند.

اما یک مطالعه جدید منتشر شده در مجله PLOS Medicine نشان می دهد که برای بهبود سلامت قلب ، چقدر روزانه – از جمله در طول روز – به ورزش نیاز است. یک مطالعه توسط محققان دانشگاه آکسفورد 90211 رکورد ورزشی بزرگسالان را در Biobank بریتانیا بررسی کرد ، یک پایگاه داده بهداشت و سبک زندگی که بیش از 500000 داوطلب بین 40 تا 69 سال را ثبت می کند. بابا محققان هر هفته با توجه به میزان ورزش و شدت تمرین گروه بندی می کردند.

تجزیه و تحلیل نشان داد که خطر بیماری قلبی در افرادی که به هیچ وجه ورزش نمی کنند دو برابر می شود ، اما کسانی که روزانه دو ساعت راه می روند ، از جمله ورزش و عادت های روزانه که به راه رفتن نیاز دارند ، مانند خرید و افرادی که 50 دقیقه در هفته حرکت می کنند . آنها سخت تمرین کردند ، در معرض بیماری قلبی نبودند و از محافظت از قلب بسیار بهره مند شدند.

اگرچه این مطالعه ثابت نمی کند که پیاده روی و سایر فعالیت ها مستقیماً قلب افراد را تقویت می کند ، اما ارتباط این دو را ثابت می کند.

این تحقیق همچنین تأکید می کند که فواید هر روز ورزش بیشتر برای سلامت قلب محدود نیست. “در حقیقت ، یافته های این مطالعه با گزارش مدیر ارشد پزشکی انگلیس در مورد فعالیت بدنی مطابقت دارد ، که نشان می دهد فعالیت بدنی خوب است اما بسیار خوب است.”

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.