افزایش ابتلای جوانان به کرونا/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تهران کاهش یافته است

۲,۱۸۹ بازديد

افزایش ابتلای جوانان به کرونا/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تهران کاهش یافته است https://hydoc.ir/افزایش-ابتلای-جوانان-به-کرونا-رعایت-پر/ https://hydoc.ir/افزایش-ابتلای-جوانان-به-کرونا-رعایت-پر/#respond سلام دکتر Sat, 20 Feb 2021 20:58:29 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/افزایش-ابتلای-جوانان-به-کرونا-رعایت-پر/

فرمانده گروه بیماری های کرونا در تهران نسبت به تشکیل قله جدید کرونا در ماه مارس هشدار داد و از افزایش موارد این بیماری در جوانان خبر داد. به گزارش سلام دکتر ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر علیرضا زالی امروز شنبه درباره پرونده کرونا در شهر تهران …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
افزایش ابتلای جوانان به کرونا/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تهران کاهش یافته است

فرمانده گروه بیماری های کرونا در تهران نسبت به تشکیل قله جدید کرونا در ماه مارس هشدار داد و از افزایش موارد این بیماری در جوانان خبر داد.

به گزارش سلام دکتر ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر علیرضا زالی امروز شنبه درباره پرونده کرونا در شهر تهران اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 362 بیمار جدید در استان تهران پذیرفته شده اند با تشخیص Covid-19. 100 بیمار.

وی با بیان اینکه تعداد کل بیماران در بیمارستان های استان تهران با تشخیص کرونا در 108 بیمارستان بالغ بر 2062 بیمار است ، گفت: از این تعداد ، حدود 860 بیمار در 24 ساعت گذشته در بخش های مراقبت ویژه و 173 بیمار بستری شده اند. . .

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته تعداد بیماران سرپایی در استان تهران به 5800 بیمار رسیده است ، گفت: “در روزهای تعطیل تعداد مراجعه کنندگان در بخش بهداشت کاهش می یابد و بنابراین با کاهش تعداد بیماران سرپایی روبرو هستیم. “

دکتر زالی با اشاره به مقایسه آمار ابتدای این هفته با هفته گذشته ، یادآوری کرد: “از اواسط هفته دوم فوریه به بعد ، ما شاهد افزایش نسبتاً کمی در رگرسیون هستیم و هیچ تغییری در تعداد بیماران ، بیماران بستری و سرپایی. “شاید ما باید منتظر تشکیل پیک های جدید در استان تهران باشیم.

وی با بیان اینکه ممکن است افزایش آمار استان تهران در مقایسه با استانهای خوزستان ، شهراماهل بختیاری ، آذربایجان غربی و غربی به تأخیر افتاده باشد ، افزود: “این هفته برای ما هفته مهمی است زیرا ممکن است شاهد شکل گیری امواج جدید باشیم.” ما در استانهای مرکزی ، از جمله تهران ، و ما به استانهای بیشتری احتیاج داریم.

دکتر زالی با بیان اینکه توزیع مجدد سنی بیماران در استان تهران مانند سایر استان ها در حال تغییر است ، گفت: تعداد جوانان در دو بخش بستری و سرپایی در هفته های اخیر و به دلیل رشد نرخ مرگ و میر در بیماران افزایش یافته است. گروه سنی بیماران بالای 70 سال. از اواسط ماه فوریه به بعد ، گروه های پرخطر ، به ویژه افراد بالای 65 سال و افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای ، گروه هایی هستند که در معرض خطر مرگ هستند و باید توجه بیشتری به آنها توجه شود در خانه ماندن و جلوگیری از ترافیک غیر ضروری در شهر.

دکتر. زالی بر نیاز به مراقبت های بهداشتی در ماه مارس تأکید کرد ، وجود انواع جهش یافته ویروس در کشور نیاز به تعهد جدی تری به پروتکل های بهداشتی دارد.

وی در پایان با اشاره به گزارش های میدانی درباره کاهش پروتکل های بهداشتی در استان تهران گفت: “در ادارات دولتی برخی از محدودیت هایی که در گذشته اعمال می شد کاهش یافته است که جای نگرانی است و روز دوشنبه در جلسه با استاندار تهران. این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دکتر زالی گفت: “هیچ چیزی به اندازه تماس شخصی و فضاهای شلوغ انتقال را افزایش نمی دهد.” “اما سطوح آلوده هنوز وسیله انتقال ویروس های جهش یافته و غیر جهش یافته هستند.”

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
افزایش ابتلای جوانان به کرونا/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تهران کاهش یافته است

https://hydoc.ir/افزایش-ابتلای-جوانان-به-کرونا-رعایت-پر/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.