تقاضای وزارت بهداشت از مردم در تعطیلات آخر هفته

۲,۱۸۷ بازديد

تقاضای وزارت بهداشت از مردم در تعطیلات آخر هفته https://hydoc.ir/تقاضای-وزارت-بهداشت-از-مردم-در-تعطیلات/ https://hydoc.ir/تقاضای-وزارت-بهداشت-از-مردم-در-تعطیلات/#respond سلام دکتر Wed, 10 Feb 2021 19:44:04 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/تقاضای-وزارت-بهداشت-از-مردم-در-تعطیلات/

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به نقش سفرهای بین شهری و ترافیک در افزایش شیوع تاجگذاری در کشور ، از شهروندان خواست تا آخر هفته سفر نکنند. به گزارش سلام دکتر ، دکتر سیما سادات لاری وی گفت: ترافیک بین شهری یکی از مهمترین و مثرترین عوامل شیوع بیماری کوید 19 در کشور است و …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
تقاضای وزارت بهداشت از مردم در تعطیلات آخر هفته

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به نقش سفرهای بین شهری و ترافیک در افزایش شیوع تاجگذاری در کشور ، از شهروندان خواست تا آخر هفته سفر نکنند.

به گزارش سلام دکتر ، دکتر سیما سادات لاری وی گفت: ترافیک بین شهری یکی از مهمترین و مثرترین عوامل شیوع بیماری کوید 19 در کشور است و با افزایش ترافیک در جاده های کشورمان ، همیشه مراجعه به بخشهای سرپایی و روند فزاینده بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از بیماری. ” ما مواجه می شویم.

وی افزود ، “ما از هموطنانمان می خواهیم در طول تعطیلات فعلی به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده خود از مسافرت خودداری کنند.” فراموش نکنید که شکست این بیماری وحشتناک تنها با همکاری شما عزیزان در عمل به توصیه های بهداشتی حاصل می شود.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
تقاضای وزارت بهداشت از مردم در تعطیلات آخر هفته

https://hydoc.ir/تقاضای-وزارت-بهداشت-از-مردم-در-تعطیلات/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.