ابتلا به گونه انگلیسی کرونا رو به افزایش / ضرورت اعمال محدودیت سفر به استان‌های درگیر

۲,۱۷۹ بازديد

ابتلا به گونه انگلیسی کرونا رو به افزایش / ضرورت اعمال محدودیت سفر به استان‌های درگیر https://titr-news.ir/2021/02/ابتلا-به-گونه-انگلیسی-کرونا-رو-به-افزای/ تیتر نیوز Wed, 24 Feb 2021 01:45:52 0000 اجتماعی https://titr-news.ir/2021/02/ابتلا-به-گونه-انگلیسی-کرونا-رو-به-افزای/ یکی از اعضای کمیته علمی دفتر ضد کارتون کارتون کرونا ، با اشاره به افزایش موارد بیماری های قلبی در کشور ، درباره احتمال عود ویروس کرونا (ویروس ووهان) نسل های قبلی گفت: این بیماری وجود دارد و آنتی بادی های محافظ آسیب دیده. “آنها از نوع بریتانیایی به نظر نمی رسند. در مصاحبه ای …

یکی از اعضای کمیته علمی دفتر ضد کارتون کارتون کرونا ، با اشاره به افزایش موارد بیماری های قلبی در کشور ، درباره احتمال عود ویروس کرونا (ویروس ووهان) نسل های قبلی گفت: این بیماری وجود دارد و آنتی بادی های محافظ آسیب دیده. “آنها از نوع بریتانیایی به نظر نمی رسند.

در مصاحبه ای با تیتر نیوز ، دکتر مسعود مردانی وی با اشاره به افزایش تعداد موارد جدید بیماری های قلبی در کشور گفت: “البته این افزایش برای همه تخت های بیمارستانی کافی نیست اما این نگرانی وجود دارد که اگر این روند ادامه یابد مردم به آن مبتلا می شوند. در تعطیلات نوروز درگیر شد. “

وی با اشاره به برخی از برنامه های سفر نوروزی تأکید کرد: تا زمانی که انتقال کرونا به طور کامل قطع نشود ، استقبال از سفرها منطقی نیست.

مردانه ادامه داد: “پیش بینی ما این است که در روزهای آینده افزایش ناچیزی در تعداد مرگ های ناشی از تاج در کشور وجود دارد ؛ هرچه تعداد موارد شناخته شده افزایش می یابد ، تعداد موارد بستری در بیمارستان نیز افزایش می یابد.” انجام شده و این خوشبختانه ، افزایش فعلی قابل توجه نیست ، اما همه اینها به رفتار افراد و نحوه برخورد آنها با این بیماری بستگی دارد.

یک متخصص بیماری های عفونی گفت: تعداد موارد کرون در انگلیس در حال افزایش است. اگر محدودیت سفر به استانها در ویروس جهش انگلستان رخ ندهد ، مسلماً این مشکل در سراسر کشور گسترش می یابد. اگر حرکت مردم بومی به این مناطق متوقف یا کاهش یابد ، شاهد تأثیرات مثبتی خواهیم بود.

وی افزود: ویروس کرونا ویروس چینی معمولاً کودکان و نوجوانان را کمتر آلوده می کند و بیشتر در افراد مسن و کسانی که بیماری های عفونی دارند دیده می شود. ویروس نوع قابل تغییر (انگلیسی) بیش از نوع اول جوانان بالای 20 سال و کودکان را تحت تأثیر قرار می دهد ، اما این به این معنی نیست که نوع خودایمن فقط برای کودکان است. هر کسی که به ویروس آلوده باشد و آنتی بادی محافظ نداشته باشد ، در هر سنی به این بیماری مبتلا می شود.

این مردان ادامه دادند: “به نظر می رسد در نتیجه توافق با نوع انگلستان به افرادی که قبلاً به این بیماری مبتلا بوده و آنتی بادی محافظ دارند آسیب نمی رسد زیرا آنها آنتی بادی را نگه می دارند و به نظر می رسد که عفونت آنها کمتر یا کمتر شده است. یک احتمال است. “

انتهای پیام

آموزش کامل زمان حال ساده انگلیسی با مثال +Pdf

زمان حال ساده یا present simple در زبان انگلیسی کاربرد فراوانی دارد، بنابراین درک‌ درست آن بسیار با اهمیت است. اما بسیاری از زبان‌آموزان با شکل یا نحوه ساختن آن مشکل دارند. در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

زمان حال ساده با فعل Be

فعل be (یعنی همان فعل های am و is و are) در زمان حال ساده با فعلهای دیگر فرق دارد. بیایید ابتدا به be نگاهی بیندازیم:

در اینجا شکل مثبت آن آورده شده است (مثبت به این معنا یک جمله معمولی است و منفی یا سوالی نیست.)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.