شاهد افزایش ابتلا به کرونا در کلانشهر‌ها هستیم

۲,۱۹۱ بازديد

شاهد افزایش ابتلا به کرونا در کلانشهر‌ها هستیم https://hydoc.ir/شاهد-افزایش-ابتلا-به-کرونا-در-کلانشهر/ https://hydoc.ir/شاهد-افزایش-ابتلا-به-کرونا-در-کلانشهر/#respond سلام دکتر Mon, 22 Feb 2021 13:46:56 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/شاهد-افزایش-ابتلا-به-کرونا-در-کلانشهر/

به گزارش شفاف ، افشین محمد علی زاده ، متخصص بیماری های عفونی و دانشیار بیماری های عفونی در دانشگاه شهید بهشتی در مصاحبه ای گفت: “ما در حال حاضر وارد موج چهارم اپیدمی کرونا نشده ایم و باید با مردم کار کنیم. برای جلوگیری از آن … از ورود به موج چهارم. ” برای …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
شاهد افزایش ابتلا به کرونا در کلانشهر‌ها هستیم

به گزارش شفاف ، افشین محمد علی زاده ، متخصص بیماری های عفونی و دانشیار بیماری های عفونی در دانشگاه شهید بهشتی در مصاحبه ای گفت: “ما در حال حاضر وارد موج چهارم اپیدمی کرونا نشده ایم و باید با مردم کار کنیم. برای جلوگیری از آن … از ورود به موج چهارم. ” برای جلوگیری از ایجاد جو بحرانی در کشور.

وی افزود: امواج تاج پیشین سالمندان را با بیماریهای زمینه ای بیشتر آزار می دادند ، اما در این موج تحول آفرین که تاج انگلیسی نامیده می شود ، با درگیری جوانان و جوانان ، به ویژه کودکان روبرو هستیم.

محمد علی زاده ادامه داد: محققان در حال حاضر به دنبال علت این درگیری در بین جوانان هستند که هنوز علت خاصی برای آن اعلام نشده است.

وی گفت: “تجربه هر كشور در برخورد با امواج كرونا با سایر كشورها متفاوت است.” امواج تاج آفریقایی ، برزیلی یا انگلیسی که در حال حاضر با آن سر و کار داریم شامل ویروس های جهش یافته است. در میان جمعیت ، کودکان زیر 13 سال بیش از گذشته شیوع یافته اند و علت این شیوع و علت شیوع ویروس و تمایل به آلودگی کودکان در حال بررسی است.

محمد علی زاده گفت: “با توجه به افزایش تعداد مراجعه کنندگان Covid 19 به مراکز درمانی ، علاقه ما به ایجاد موج چهارم نیز افزایش یافته است.” همچنین ، با افزایش ویروس های جهش یافته در این شرایط ، نگرانی دیگر ما این است که در موج چهارم ، افراد آلوده به نسخه انگلیسی ویروس کرونا ویروس شوند.

و این متخصص بیماریهای عفونی ادامه داد: تنها راه مقابله با این ویروس رعایت اقدامات بهداشتی و جلوگیری از ازدحام غیرضروری در شهرها است.

وی گفت: در امواج اول ، دوم و سوم به دلیل درگیری با انواع طبیعی تاج ، درصدی از بیماران معمولاً بیمار می شوند و به بیمارستان منتقل می شوند ، اما در این نوع جهش یا ویروس انگلیسی ، با افزایش شیوع و انتقال عفونت: هرچه جامعه ها بیشتر درگیر شوند در شیوع بالاتر ، مشارکت در گروه های سنی از جمله کودکان نیز افزایش می یابد.

محمد علی زاده گفت: حدود 4 تا 8 هفته طول می کشد تا واکسن ایمنی لازم را ایجاد کند و در این مدت و به دلیل نداشتن مصونیت با انتقال وسیع تری روبرو هستیم.

این متخصص بیماری های عفونی افزود: در این شرایط خاص ، محدودیت ها باید کاملاً هدفمند باشد و ناظران باید متخلفان را به طور دقیق و دقیق هشدار دهند ، زیرا این ویروس می تواند به سرعت ظرفیت بیمارستان ما را افزایش دهد و برخی از بیماران حتی این کار را نمی کنند. مراقبت های پزشکی را دریافت کنید.

افزایش مراجعه بیماران شریان کرونا به مراکز درمانی

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد ، یک سال است که زندگی کادر پزشکی تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته و آغاز یک موج جدید علاوه بر افراد و بیماران ، عواقب ناگواری برای دارو به همراه خواهد داشت. پرسنل. “فقط یک راه برای خلاص شدن از شر این ویروس برای سلامتی و پایان خوب وجود دارد ، و آن ادامه دادن به اصول بهداشتی ، به ویژه استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی است.

محمد علی زاده گفت: برای خلاص شدن از موج چهارم کرونا ، تلاش همه لازم است ، به طوری که در ایام عید شاهد اتومبیل در خیابان ها نباشیم و شهرها از جمعیت شایع نباشند. زمان زیادی تا نوروز باقی نمانده است و اکنون همکاران من شاهد افزایش تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در مراکز درمانی هستند. دیروز ، خانواده ای هشت نفره را دیدم که به یک مرکز درمانی مراجعه می کردند ، همه آنها از بیماری عروق کرونا قلب رنج می بردند.

“بدیهی است که ما شاهد افزایش بیماری عروق کرونا قلب در سراسر کشور ، به ویژه در مناطق شهری هستیم ، اما خوشبختانه طی دو هفته گذشته میزان مرگ در حال کاهش است و تعداد بیماری عروق کرونا قلب افزایش می یابد ، اما با عدم رعایت موارد آیین نامه ها همچنین می توانند احتمال افزایش را پیش بینی کنند.

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
شاهد افزایش ابتلا به کرونا در کلانشهر‌ها هستیم

https://hydoc.ir/شاهد-افزایش-ابتلا-به-کرونا-در-کلانشهر/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.