ترین‌های رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

ترین‌های رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا

۲,۱۹۰ بازديد

ترین‌های رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا https://titr-news.ir/2021/02/ترین‌های-رقابت‌های-تنیس-آزاد-استرال/ تیتر نیوز Mon, 22 Feb 2021 12:59:05 0000 ورزشی https://titr-news.ir/2021/02/ترین‌های-رقابت‌های-تنیس-آزاد-استرال/ به گزارش شفق ، اول سلیم عزیز 2021 دوباره با قهرمانی جوکوویچ نواک با ما بود تنیسور شماره یک جهان با قهرمانی در این مسابقات هجدهمین گرند اسلم حرفه ای خود را از آن خود کرد. این مسابقه با شگفتی های زیادی همراه بود ، از اصلان کاراتسف و رادو آلبرت گرفته تا شکست تلخ …

به گزارش شفق ، اول سلیم عزیز 2021 دوباره با قهرمانی جوکوویچ نواک با ما بود تنیسور شماره یک جهان با قهرمانی در این مسابقات هجدهمین گرند اسلم حرفه ای خود را از آن خود کرد. این مسابقه با شگفتی های زیادی همراه بود ، از اصلان کاراتسف و رادو آلبرت گرفته تا شکست تلخ رافائل نادال در مرحله یک چهارم نهایی.

نوسک جوکوویچ ، بهترین تنیسور

شماره یک تنیسور جهان در این رقابت ها به راحتی از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد. جوکوویچ با شکست الکساندر زوروف و اصلان کاراتسف شماره ده تنیس جهان ، به راحتی به جمع هشت تیم پایانی راه یافت و در مسابقه بزرگ اسلم حرفه ای دانیل مدودف را شکست داد و خودش را برد. این عنوان 82 ساله جوکوویچ 33 ساله بود.

Aslan Kara متاسفانه ، یک تعجب

شاید بسیاری از طرفداران تنیس قبل از این مسابقات نام او را نشنیده باشند ، اما سلاح مخفی روسیه با عملکردی فراموش نشدنی نام او را در تاریخ تنیس جهان ثبت کرده است. کاراتسف در حالی که در رنکینگ جهانی تنیس در رتبه 113 قرار داشت ، در فصل 4 SIGAR به مقام هشتم نهایی راه یافت و به اندازه دیگو شوارتزمن و فلیکس الیاسیم موفق بود. غافلگیری کاراتیس به همین جا ختم نشد و او با شکست گرگور دیمیتروف بلغارستانی ، در رده بیستم جهان ، اولین تنیسور تاریخ شد که در کلاس اول اسلم در مرحله یک چهارم نهایی به نیمه نهایی صعود کرد. در نیمه نهایی ، اگرچه او به سادگی نواک جوکوویچ را شکست داد ، اما توانست قدر زیادی را بداند.

متیو بریتنی ، بسیار بدبخت است

پیش از این مسابقات ، ایتالیا و انگلیس نامزد قهرمانی شده بودند ، اما تنیسور شماره 10 جهان ناگهان بدبخت شد. او به راحتی توسط کوین اندرسون ، توماس ماچ و کارن خاچانوف ناک اوت شد تا به دور چهارم صعود کند ، در حالی که برای رسیدن به دور بعدی به دلیل آسیب ناگهانی از ناحیه شکم خود با Cetisas یونان روبرو شد و فرصت شرکت را از دست داد. 8 تنیسور آخر این مسابقات.

دومنیک تیم ، بسیار ناامید کننده است

تنیسور رتبه سوم جهان و فینالیست فصل گذشته فینالیست عملکرد بد و غیرمنتظره ای داشت و خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفت. سومین شانس قهرمانی در اولین بازی برابر میخائیل کوکوشین نامشخص به نظر می رسد. پس از پیروزی سخت مقابل نیک کوریوس در دور سوم رقابت ها ، مشخص شد که تیم بسیار ایده آل است. سومین شانس پیروزی در این مسابقات خداحافظی از گرگور دیمیتروف در دور چهارم مسابقات ، در اولین گرند اسلم سال بود. فصل گذشته ، فینالیست تنیس ملبورن به عملکرد ضعیف خود واکنش نشان داد: “من فکر می کنم دلایل زیادی برای این ناکامی وجود داشت ؛ من روز بدی را پشت سر گذاشتم و از نظر جسمی نیز خوب نبودم و مقابل حریف خود قرار گرفتم. کمی قد کوتاه بودم.” این امر به ویژه “در مناطق سریع حرکت” دشوار است.

انتهای پیام /

مهاجرت به استرالیا در سال های اخیر رشد بسیاری پیدا کرده است. این کشور شرایط بسیار خوبی را برای ادامه کار و سرمایه گذاری در اختیار مهاجران قرار داده است. از این رو هر ساله افراد زیادی برای استخدام یا سرمایه گذاری در این کشور به استرالیا مهاجرت می کنند. شما برای مهاجرت به استرالیا می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید.

از جمله متداول ترین روش های مهاجرت به کشور استرالیا می توان به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در استرالیا ، مهاجرت از طریق کار ، مهاجرت تحصیلی و مهاجرت از طریق ازدواج اشاره کرد. اما امروز در این مقاله می خواهیم در مورد مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و کار در این کشور صحبت کنیم. همانطور که مستحضر هستید برای سفر به هر کشوری، حتی استرالیا شما باید روند اداری خاصی را طی نمایید. این قوانین برای مهاجرت به این کشور نیز صادق هستند. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد. پس همچنان با ما همراه باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.