صادرات ۲۸ میلیارد دلار کالا تا پایان دی ماه ۹۹ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲,۱۸۶ بازديد

صادرات ۲۸ میلیارد دلار کالا تا پایان دی ماه ۹۹ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://titr-news.ir/2021/02/صادرات-۲۸-میلیارد-دلار-کالا-تا-پایان-دی/ تیتر نیوز Sat, 20 Feb 2021 17:16:28 0000 عمومی https://titr-news.ir/2021/02/صادرات-۲۸-میلیارد-دلار-کالا-تا-پایان-دی/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، اسحاق جهانگیری عصر امروز در دیدار اعضای طرفدار دولت در کردستان در جلسه ای با فعالان فرهنگی و اجتماعی در سالن شورای استان اظهار داشت: “ایران متعلق به همه ایرانیان است. بالا هیچ چیز دیگری وجود ندارد وی افزود: اکثر مردم نمی خواهند ایران افتخار کند اما در سایه وحدت …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، اسحاق جهانگیری عصر امروز در دیدار اعضای طرفدار دولت در کردستان در جلسه ای با فعالان فرهنگی و اجتماعی در سالن شورای استان اظهار داشت: “ایران متعلق به همه ایرانیان است. بالا هیچ چیز دیگری وجود ندارد

وی افزود: اکثر مردم نمی خواهند ایران افتخار کند اما در سایه وحدت و اتحاد بین اقوام و مذاهب مختلف در کشور شاهد یک ایران قدرتمند و مغرور در منطقه بی ثبات خاورمیانه هستیم.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در استانهای مختلف کشور شاهد منابع خدادادی و منابع انسانی واجد شرایط و همچنین کردستان هستیم. مولفه این یکی از با استعدادترین استانهای کشور است.

جهانگیری افزود: ما انتظار داریم نخبگان به گونه ای حرکت کنند که افق روشنی برای مردم ایجاد کند ، حتی اگر مدیران و دولت را قبول نکنند.

وی گفت: “از ابتدای امسال تا پایان ژانویه ، ما میلیارد میلیارد میلیارد کالا صادر کردیم که حدود 7 میلیارد ملی آن کالا از مرز است.” درست مثل آن این مریوان است و نشان می دهد که ایران کشوری ثروتمند است و مردم ایران در برابر تحریم ها و توطئه ها صبور هستند.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه سخنان خود به نقش زنان در اداره کشور اشاره کرد و گفت: 26 درصد مدیریت اجرایی کشور به زنان واگذار شده است و تا 30 درصد مصوب فاصله کمی داریم.

جهانگیری گفت: “در زمینه خشونت علیه زنان ، قانونی در دولت تصویب شده است و ما این مسئله را جدی می گیریم.”

وی آمادگی کامل دولت را برای حمایت از ساخت خانه های امن برای زنان بی سرپرست در سراسر کشور ، به ویژه در کردستان اعلام کرد.

معاون اول رئیس جمهور در پایان سخنان خود بار دیگر بر تعهد خود مبنی بر تسریع در پرداخت اعتبارات لازم برای رفع نگرانی های مربوط به آب آشامیدنی مردم سنندج تأکید کرد و گفت: مشخص کرده اید. شماره دفتر مرکزی مدیریت بحران.

در ادامه جلسه ، تعدادی از فعالان فرهنگی و اجتماعی ، اعضای دفتر روحانی در کردستان ، نگرانی های خود را در استان ابراز کردند و خواستار حمایت بیشتر از دولت مردان شدند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.