دو عامل کلیدی در تسکین درد مفاصل

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

دو عامل کلیدی در تسکین درد مفاصل

۲,۱۸۹ بازديد

دو عامل کلیدی در تسکین درد مفاصل https://hydoc.ir/دو-عامل-کلیدی-در-تسکین-درد-مفاصل/ https://hydoc.ir/دو-عامل-کلیدی-در-تسکین-درد-مفاصل/#respond سلام دکتر Mon, 21 Dec 2020 21:27:36 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/دو-عامل-کلیدی-در-تسکین-درد-مفاصل/

ورزش و تغذیه از عوامل اصلی تسکین دردهای مفصلی هستند. به گزارش سلام دکتر ، تغییر در سبک زندگی مردم در طی بیماری همه گیر کوید -19 و اعمال محدودیت ها پیامدهای مضر برای سلامتی دارد که یکی از آنها افزایش درد و ناراحتی مفصل است. متخصصان بهداشت توصیه می کنند که رژیم گرفتن و …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
دو عامل کلیدی در تسکین درد مفاصل

ورزش و تغذیه از عوامل اصلی تسکین دردهای مفصلی هستند.

به گزارش سلام دکتر ، تغییر در سبک زندگی مردم در طی بیماری همه گیر کوید -19 و اعمال محدودیت ها پیامدهای مضر برای سلامتی دارد که یکی از آنها افزایش درد و ناراحتی مفصل است.

متخصصان بهداشت توصیه می کنند که رژیم گرفتن و ورزش می تواند به طور موثری سفتی و درد مفاصل را کنترل کند.

به گفته متخصصان ، اعمال محدودیت های شریان کرونا ویروس ، که باعث دورتر شدن افراد می شود ، خطر ابتلا به مشکلات کمر و گردن را افزایش می دهد زیرا افراد صندلی و میز مناسب ندارند ، بیش از حد لازم غذا می خورند و وقت کافی برای ورزش دارند. خرج نکن.

همچنین در این شرایط ، افراد ممکن است غذاهای ناسالم مصرف کنند که می تواند منجر به کاهش مواد مغذی دریافتی روزانه شود.

متخصصان بهداشت تأکید می کنند که مصرف مکمل های سالم ضروری است و برای کمک به تقویت مفاصل و جلوگیری از آسیب دیدگی ، ورزش را در برنامه روزمره قرار می دهیم.

پیاده روی یک روش عالی برای تقویت استخوان در بیماران مبتلا به پوکی استخوان است.

یکی دیگر از دلایل عمده سفتی و درد مفاصل ، التهاب است که با قرار دادن امگا 3 در رژیم غذایی می توان آن را تسکین داد. امگا 3 دارای خواص ضد التهابی است و برای درمان و کنترل بیماری های قلبی عروقی و همچنین کاهش سفتی و درد مفاصل استفاده می شود.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
دو عامل کلیدی در تسکین درد مفاصل

https://hydoc.ir/دو-عامل-کلیدی-در-تسکین-درد-مفاصل/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.