کشف روشی نوین برای درمان انواع بیماری های چشمی

۲,۱۸۱ بازديد

کشف روشی نوین برای درمان انواع بیماری های چشمی https://titr-news.ir/2021/01/کشف-روشی-نوین-برای-درمان-انواع-بیماری-ه/ تیتر نیوز Fri, 08 Jan 2021 11:17:55 0000 عمومی https://titr-news.ir/2021/01/کشف-روشی-نوین-برای-درمان-انواع-بیماری-ه/ به گزارش شبکه خبری دکتر مصطفی فراهی در مراسمی که در سالن اجتماعات صلیب سرخ برگزار شد ، گفت: “برای اولین بار در جهان ، متخصصان این شرکت موفق شده اند بدون نیاز به هیچ نوع بیماری نظارتی ، نیاز به اتاق عمل را برطرف کنند.” در مطب پزشکان حضور داشته باشید و بدون درد …

به گزارش شبکه خبری

دکتر مصطفی فراهی در مراسمی که در سالن اجتماعات صلیب سرخ برگزار شد ، گفت: “برای اولین بار در جهان ، متخصصان این شرکت موفق شده اند بدون نیاز به هیچ نوع بیماری نظارتی ، نیاز به اتاق عمل را برطرف کنند.” در مطب پزشکان حضور داشته باشید و بدون درد باشید. و تحت بیهوشی و با هزینه کمتری نسبت به قبل تحت درمان قرار بگیرید.

وی افزود: این روش جدید درمانی امروز بصورت زنده و بصورت کنفرانس ویدیویی (وبینار) با حضور تیمی از پزشکان و متخصصان و متخصصان داخلی از 22 کشور خارجی انجام می شود.

دکتر فراهی گفت: “با این روش درمانی ، هزینه درمان بیماری های مختلف چشم حدود 60 درصد کاهش یافته و دوره نقاهت بسیار کوتاه است.”

وی افزود: بر اساس دانش مداری ، متخصصان و محققان این شرکت پس از پنج سال تحقیق در حال انجام مطالعات مختلف علمی و انجام مراحل حیوانی و انسانی به این روش رسیده اند و پزشکان می توانند به راحتی از این ابزار استفاده کنند. در هر دفتری استفاده کنید. ” درمان بیماری های چشم بدون نیاز به بیهوشی.

جنبش ملی حمایت از سلامت بخش دیگری از این وبینار با شعار “برای زندگی بایستید تا از هم نریزد” بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.