خوزستان، پیشتاز در برگزاری مسابقات وزنه‌برداری بانوان

۲,۱۸۸ بازديد

خوزستان، پیشتاز در برگزاری مسابقات وزنه‌برداری بانوان https://titr-news.ir/2021/01/خوزستان،-پیشتاز-در-برگزاری-مسابقات-وز/ تیتر نیوز Thu, 07 Jan 2021 09:37:07 0000 ورزشی https://titr-news.ir/2021/01/خوزستان،-پیشتاز-در-برگزاری-مسابقات-وز/ تیتر نیوز / خوزستان نایب رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان پس از ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان اولین جلسه رسمی وزنه برداری بانوان کشور را برگزار کرد. شیرین زلیلی در گفت وگو با تیتر نیوز ، اظهار کرد: این مسابقات استانی 10 ژانویه در اهز برگزار می شود و این اولین مسابقه وزنه برداری …

تیتر نیوز / خوزستان نایب رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان پس از ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان اولین جلسه رسمی وزنه برداری بانوان کشور را برگزار کرد.

شیرین زلیلی در گفت وگو با تیتر نیوز ، اظهار کرد: این مسابقات استانی 10 ژانویه در اهز برگزار می شود و این اولین مسابقه وزنه برداری بانوان در خوزستان و کشور پس از بیماری کرونا است.

وی توضیح داد: هفت تیم ورزشکارانی را برای شرکت در مسابقات معرفی کرده اند که وزنه برداران به مصاف یکدیگر می روند. اهواز ، آبدان ، اروندان ، آزما ، ماسجه سلیمان ، شوشتر و دزفول در این مسابقات شرکت می کنند. البته در گذشته ورزشکارانی از رامارج ، بندرامام (ره) و اندیمشک نیز داشتیم که در این دوره در دسترس نیستند.

نایب رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان گفت: “ما در حال افزایش تعداد زنان وزنه بردار در خوزستان هستیم اما به آن سطح نرسیده ایم.” قبل از کرونا ، ما وزنه برداران زیادی داشتیم ، اما با گسترش کرونا ، در آمارها کاهش یافتیم ، اما با تلاش ایجاد شده ، توانستیم افراد جدیدی اضافه کنیم که این نیز امیدوار کننده است.

وی گفت: “با تغییراتی كه توسط فدراسیون در بخش وزنه برداری زنان و لیگ وزنه برداری زنان انجام می شود ، ما انتظار داریم افراد بیشتری را در این بخش جذب كنیم.” تاکنون دو وزنه بردار و یک مربی از خوزستان به اردوی تیم ملی پیوسته اند و امیدوارم افراد بیشتری از خوزستان در اردوی تیم ملی شرکت کنند. رئیس هیئت استان ، وزنه برداران و سایر مقامات استانی همه در حال بالا بردن وزن زنان هستند و من اطمینان دارم که در این روند موفق خواهیم شد.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.