آقای نوبخت و ضرورت ابهام‌زدایی از پاداش بازنشستگی

۲,۱۸۴ بازديد

آقای نوبخت و ضرورت ابهام‌زدایی از پاداش بازنشستگی https://titr-news.ir/2021/01/آقای-نوبخت-و-ضرورت-ابهام‌زدایی-از-پاد/ تیتر نیوز Sat, 09 Jan 2021 11:36:55 0000 عمومی https://titr-news.ir/2021/01/آقای-نوبخت-و-ضرورت-ابهام‌زدایی-از-پاد/ به همین ترتیب ، همه این کارمندان دولت نگران هستند ، به ویژه کسانی که در شرف بازنشستگی هستند. شما از اوضاع و احوال بازنشستگان معلول و کارمندانی آگاه هستید که با 30 سال یا بیشتر و در شرایط دشوار با کمک دولت ها و در خدمت ملت با صداقت و صداقت به سازمان خدمت …

به همین ترتیب ، همه این کارمندان دولت نگران هستند ، به ویژه کسانی که در شرف بازنشستگی هستند. شما از اوضاع و احوال بازنشستگان معلول و کارمندانی آگاه هستید که با 30 سال یا بیشتر و در شرایط دشوار با کمک دولت ها و در خدمت ملت با صداقت و صداقت به سازمان خدمت کرده اند ، آیا تنها اقلیت سارقانی که مرتکب رشوه ، اختلاس یا سو abuse استفاده می شوند. آنها از اصطلاحات خود استفاده می کنند.
برخی مجازات می شوند که باید از بدن کارمندان شریف و خادمان جدا شوند ، اما کارکنانی که در میان آنها نیز هستند ، در پایان خدمت خود انتظار پاداش ناچیزی برای شغل دوم خود دارند برای رفع برخی از مشکلات با خانواده ، فرزندان و نوه ها هزینه کنید. وي
این نگرانی تأثیرات مخرب و منفی بر کارمندان دولت و خانواده های آنها خواهد داشت و علاوه بر برنامه اولیه بازنشستگی ، به تأخیر افتاده است که می تواند هزینه های گزافی برای دولت داشته باشد.
بنابراین ، مهم است که به نگرانی کارمندان دولت و افراد در مورد حقوق بازنشستگی پایان دهیم ، به این امید که خللی در روند پرداخت این پاداش ها ایجاد نشود ، که تحت تأثیر تورم نخواهد بود. قرمز معادل خرید پر افتخار است. می توانید برخی از ردیف های غیرضروری و بی فایده را حذف کنید ، به طوری که دیگر به بدن کارمند صدمه ای وارد نشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.