۴۲۵ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان های فارس بستری هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲,۱۸۳ بازديد

۴۲۵ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان های فارس بستری هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://titr-news.ir/2021/01/۴۲۵-نفر-به-دلیل-ابتلا-به-کرونا-در-بیمارس/ تیتر نیوز Thu, 07 Jan 2021 11:07:00 0000 عمومی https://titr-news.ir/2021/01/۴۲۵-نفر-به-دلیل-ابتلا-به-کرونا-در-بیمارس/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، دکتر روح الله حسینی بعد از ظهر پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در استودیوی سلامت فارس حضور یافت تا شاهد افزایش موارد نمونه باشد. گری وی بیش از 1000 مورد را گزارش کرد و گفت: از ژانویه تا مه ، 16 ، 3000 و 192 مورد در استان وجود داشته …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، دکتر روح الله حسینی بعد از ظهر پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در استودیوی سلامت فارس حضور یافت تا شاهد افزایش موارد نمونه باشد. گری وی بیش از 1000 مورد را گزارش کرد و گفت: از ژانویه تا مه ، 16 ، 3000 و 192 مورد در استان وجود داشته است. با اشاره به.

وی از کشته و زخمی شدن سه استان دیگر در نتیجه این بیماری ابراز تاسف کرد که در مجموع تلفات را نشان داد. ویروس کرونا در استان فارس ، از زمان شروع شیوع بیماری ، 3 هزار و 54 مورد گزارش شده است.

وی با ادامه آمار بیماران بستری در بیمارستان افزود: “در حال حاضر 425 بیمار مثبت یا قطعی وجود دارد.” کووید در استان فارس 19 تخت بیمارستانی وجود دارد که وضعیت بیماران بحرانی در آنها وخیم است و آنها در بخش های ICU تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

دکتر حسینی با آرزوی سلامتی برای همه بیماران ویروسی کرونا ، تعداد بیماران دریافتی از زمان شروع اپیدمی را 158 هزار و 513 نفر اعلام کرد و گفت: آزاد شده اند. “

مدیر روابط عمومی دانشگاه در پایان گزارش امروز تأکید کرد: مهمترین تهدیدی که این روزها دوباره با آن روبرو هستیم بی توجهی و بی احتیاطی نسبت به خطرات این بیماری است که مردم استان خواستار آن هستند. برای پیروی از پروتکل های بهداشتی. به استفاده از ماسک توجه ویژه داشته باشید و مانند ماه های گذشته از جلسات و مهمانی ها خودداری کنید. وی گفت: بروز بیماری های عفونی در کشور نیز بیماری را جدی تر کرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.