راه مقابله‌ با کرونای انگلیسی‌

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

راه مقابله‌ با کرونای انگلیسی‌

۲,۳۰۵ بازديد

راه مقابله‌ با کرونای انگلیسی‌ https://hydoc.ir/راه-مقابله‌-با-کرونای-انگلیسی‌/ https://hydoc.ir/راه-مقابله‌-با-کرونای-انگلیسی‌/#respond سلام دکتر Wed, 23 Dec 2020 01:49:41 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/راه-مقابله‌-با-کرونای-انگلیسی‌/

آفتاب نیوز: رئیس جمهور عصر سه شنبه در یک برنامه تلویزیونی زنده درباره ویروس کرونا انگلیس افزود: جهش جدیدی در بخش ویروس کرونا رخ داده است و احتمالاً باعث گسترش ویروس می شود. وی ادامه داد: کرونا انگلیس از 20 سپتامبر وجود دارد ، اما با توجه به اینکه این ویروس Covid 19 است و …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
راه مقابله‌ با کرونای انگلیسی‌

آفتاب نیوز:

رئیس جمهور عصر سه شنبه در یک برنامه تلویزیونی زنده درباره ویروس کرونا انگلیس افزود: جهش جدیدی در بخش ویروس کرونا رخ داده است و احتمالاً باعث گسترش ویروس می شود.

وی ادامه داد: کرونا انگلیس از 20 سپتامبر وجود دارد ، اما با توجه به اینکه این ویروس Covid 19 است و جهش یافته است ، مدت زمان آن معمولاً 14 روز است.

سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: تمام مسافران و مسافران فعلی اروپایی از انگلستان برای ویروس کرونا در دو هفته گذشته آزمایش مجدد می شوند.

رئیسی ادامه داد: “آزمایش PCR روی همه مسافران اروپایی باید منفی باشد. همچنین با ورود به کشور ، آنها دوباره آزمایش می شوند و به مدت 14 روز در قرنطینه در خانه می مانند.”

وی تأکید کرد: افرادی که دو هفته پیش وارد کشور شده اند ، لیست ، شماره تلفن و آدرس آنها را به دست آوردیم تا در صورت آلوده شدن به ویروس جدید ، آنها را شناسایی کنیم و خوشبختانه هنوز مورد مثبتی نداشته ایم.

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
راه مقابله‌ با کرونای انگلیسی‌

https://hydoc.ir/راه-مقابله‌-با-کرونای-انگلیسی‌/feed/ 0

الفبای انگلیسی

الفبای انگلیسی شامل 26 حرف است. 5 حرف آن را حروف صدا دار (A ،E ،I ،O ، U) و 21 حرف دیگر را حروف بی صدا (B ،C ،D ،F ،G ،H ، J ،K ،L ،M ،N ،P ،Q ،R ،S ،T ،V ،X ،Z ،W ، Y) تشکیل می دهد. این حروف لاتین هستند. الفبای زبان انگلیسی به ترتیب عبارتنداز:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

ادامه آموزش اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.