حمله به واکسن ایرانی کرونا، چرا؟!

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

حمله به واکسن ایرانی کرونا، چرا؟!

۲,۲۹۷ بازديد

حمله به واکسن ایرانی کرونا، چرا؟! https://titr-news.ir/2021/01/حمله-به-واکسن-ایرانی-کرونا،-چرا؟/ تیتر نیوز Fri, 01 Jan 2021 09:47:33 0000 عمومی https://titr-news.ir/2021/01/حمله-به-واکسن-ایرانی-کرونا،-چرا؟/ چندین فیلم برای توهین به واکسن کرونا ایران ساخته شده است و همچنین مورد شوخی است. این نوع شوخی عجیب نیست ، بلکه برای واکسن های خارجی نیز ایجاد می شود ، اما ما باید رابطه خود را با این واکسن به عنوان نمونه ای از این مسائل مشخص کنیم. دیدگاه من این است که …

چندین فیلم برای توهین به واکسن کرونا ایران ساخته شده است و همچنین مورد شوخی است. این نوع شوخی عجیب نیست ، بلکه برای واکسن های خارجی نیز ایجاد می شود ، اما ما باید رابطه خود را با این واکسن به عنوان نمونه ای از این مسائل مشخص کنیم.

دیدگاه من این است که برای تفکر و قضاوت درباره واکسن ایرانی ، باید موارد زیر را در نظر بگیریم:

یکی این واکسن توسط سیاستمداران ایرانی ساخته نشده است که مصاحبه می کنند و گزارش می دهند. واکسن ها توسط متخصصان در آزمایشگاه ها ، مراکز تحقیقاتی و کارخانه های دارویی مربوطه تولید می شوند. آنها کارشناسان انسانی دوست پسند ایرانی هستند که می خواهند واکسن هایی برای بهبود وضعیت انسانی تولید کنند. حساب آنها جدا از سیاست است.

دو همه کشورهای بزرگ و شرکت های دارویی و واکسن برای پیشبرد کار خود در همکاری فنی همکاری می کنند. مشكلي براي ايران نيست كه با هر كشور ديگري ، چين ، كوبا ، هند و … همكاري فني داشته باشد. دنیای امروز مبتنی بر همکاری فناوری در همه محصولات – از اتومبیل گرفته تا دارو است. همکاری با سایر کشورها یک نقطه قوت است.

سه. خواستار شفافیت مقامات سیاسی در اطلاع رسانی درباره واکسن ایرانی ، استفاده از کلیه اقدامات و پروتکل های ویژه بین المللی برای تصویب واکسن مطابق با استانداردهای معتبر بین المللی ، سیاست زدایی ، عدم اجرای ، صداقت ، و با حمله از هر چیزی که امنیت و زندگی انسان را محافظت می کند ، جلوگیری کند. واکسیناسیون و نگهداری از ایران بسیار متفاوت است.

چهار با سرعتی که واکسن به دنیا رسیده است ، دقیقاً برای تولید ، تحقیق ، آزمایش ، تأیید و تولید واکسن های کرونا مناسب است. اعتماد دنیا به واکسن های موجود هنوز افزایش نیافته است. بسیاری از مردم در کشورهای پیشرفته نیز واکسن را متوقف کرده اند و رسانه ها عدم تزریق عروق بیماری کرونا توسط مقامات سیاسی در سراسر جهان را زیر سوال برده اند. مسئله واکسن کرونا جهانی است و در مورد ایران صدق نمی کند.

من اکیداً پیشنهاد می کنم که در میان تلاشهای متخصصان ایرانی که تحت شرایط تحریم ، کمبود منابع و غیره سعی در تولید واکسن در شرایط سخت کشور داشته اند. و تمایز فرآیندهای سیاسی مربوط به واکسیناسیون. به تلاش های كارشناسان احترام بگذارید و از سیاستمداران بخواهید كه شفاف عمل كنند ، هرگز از این واكسن به عنوان وسیله نمایندگی سیاسی استفاده نكنید و سیاست را در این امر دخیل نكنید. روماتیسم درمانی برای این درد است.

حمله واکسن ایرانی و تمسخر آن درمانی نیست ، درد را افزایش می دهد. تحقیر درمانی برای درد ما نیست.

* عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.