آنتی‌بادی‌پارتی – تیتر نیوز

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

آنتی‌بادی‌پارتی – تیتر نیوز

۲,۲۹۷ بازديد

آنتی‌بادی‌پارتی – تیتر نیوز https://titr-news.ir/2021/01/آنتی‌بادی‌پارتی-تیتر-نیوز/ تیتر نیوز Sat, 02 Jan 2021 09:49:47 0000 عمومی https://titr-news.ir/2021/01/آنتی‌بادی‌پارتی-تیتر-نیوز/ برای کسانی که کرونا را رشد داده و رشد داده اند ، وضعیت تا حدودی متفاوت است. برخی کاملاً تحت نظارت خود هستند ، در حالی که برخی دیگر از سقف پایین می آیند و منجر به مشاهده بسیار جدی می شوند. به گزارش تیتر نیوز ، این روزنامه ایران وی نوشت: «دختر جوان دستش …

برای کسانی که کرونا را رشد داده و رشد داده اند ، وضعیت تا حدودی متفاوت است. برخی کاملاً تحت نظارت خود هستند ، در حالی که برخی دیگر از سقف پایین می آیند و منجر به مشاهده بسیار جدی می شوند.

به گزارش تیتر نیوز ، این روزنامه ایران وی نوشت: «دختر جوان دستش را پشت در شیشه ای قرار داد ، یعنی در را باز کن! به نظر می رسد شاید یک چشم شکسته باشد و به همین دلیل باز نمی شود. فروشنده اما عمداً در را ببندد تا هر وقت خواست خواست آن را باز کند. علاوه بر این ، مشتریان فروشگاه های كوچك را یكباره پر نمی كنند و البته از ورود افرادی كه ماسك ندارند جلوگیری می كنند. مردم مانند یک دختر جوان دوست دارند که وقتی فروشنده به ماسک زدن به او اشاره می کند و دست خود را به عنوان “بابا برو” بلند می کند ، ناراحت می شود. در هوا رها می شود و می رود.

“مانند این زنی که دیدید ، اکنون تعداد آنها زیاد نیست. بیشتر افرادی که می آیند ماسک دارند و حتی اگر ماسک خود را صاف نکنند و زیر زنجیر یا گوشه آن باشد ، من به آنها می دهم در را به روی من باز نکنید. “این ممکن است برخی افراد را ناراحت کند ، اما چاره ای نیست.”

فروشنده ، مرد میانسالی ، می گوید: “چند روز پیش زنی آمد ، مانند دختری که دیدی ، هیچ ماسک مخفی ندارد. من برای او حرکت کردم تا ماسک بزند. سرانجام او رفت و با ماسک برگشت. کلی فریاد زد که باید ماشین و ماسکم را بیاورم. گفتم باید خودت را مشاهده و نقاب کنی. او گفت: من فقط یک ماه پیش کرونا را گرفتم و هیچ دلیلی برای من وجود ندارد. من فکر می کنم این یکی از آن مشاغل است. اول ، مشخص نیست که حرفه کجاست ، و سپس بسیاری از مردم دو یا سه بار آن را خریداری کرده اند. “وقتی کرونا دستگیر شد ، وقت آن است که از دیگری سرپیچی کنید. هیچ دلیلی ندارد. “

برای کسانی که کرونا را رشد داده و رشد داده اند ، وضعیت تا حدودی متفاوت است. برخی از نظر مشاهده کاملاً محدود هستند ، در حالی که برخی دیگر از پشت بام خارج می شوند و بیش از حد به مشاهده روی می آورند.

نوید ایران بهار دو بار به کرونا آلوده شده است. وی درباره تجربه خود گفت: “من بعد از بهبودی کامل و قرنطینه شدن دو احساس دارم ، یکی اضطراب و دیگری رضایت.” نگرانی این است که دوباره این بیماری را ببینم و مشکلاتی که با آنها روبرو شده ام برایم تکرار شود. به خصوص بار دوم به من ثابت کرد که احتمال بازگشت بیماری بسیار زیاد است و برای شخصی که یک بار آلوده شده است مصونیتی وجود ندارد. این احساس گاهی من را از خواب بیدار می کند و من از دو یا سه لایه ماسک استفاده می کنم و آن را در دستکش قرار می دهم و همه چیز را زیاد می پوشم. از طرف دیگر ، این احساس وجود داشت که شما که دو بار به این بیماری مبتلا شده اید و خدا را شکر آن را شکست داده اید ، اگر مجدداً به آن مبتلا شوید جای نگرانی نیست و می توانید از آن بهبودی حاصل کنید. وتئ خوب ، این دو احساس هر کدام بسیار اشتباه است. مردم باید هم خود و هم دیگران را در این بیماری فاسد در نظر بگیرند ، زیرا ممکن است خودشان به این بیماری مبتلا نشوند ، اما آنها رانندگان هستند و دیگران را به دردسر می اندازند و خدای ناکرده باعث مرگ کسی می شوند. با این حال ، افراد باید پروتکل ها را دنبال کنند و اجازه ندهند این بیماری به خود و جامعه آسیب برساند. “توصیه من این است که اگر این بیماری را یافتید ، پس از بهبودی بیهوش یا بی احتیاط نشوید.”

نیگار از گروه مراقبت است. او مدتی پس از بهبودی از آنتی بادی خوشحال بود و گفت که آنقدر آنتی بادی دارد که دیگر فکر نمی کند آنتی بادی دائمی باشد.

“هر وقت بیمار و در خانه بودم ، با مردم شریک می شدم که بیرون بروم و معاشرت داشته باشم. من یک مهمانی برگزار کردم چون تستم منفی بود. برای همه و دوستانم واقعاً عجیب بود. سرزنش کنید که برای مدتی رها می شود اما من واقعا یک مهمانی می خواهم. حالا بیایید بگوییم از 12-10 نفر ، در مجموع 4 نفر آمدند ، اما هنوز خوب بود. قبل از اینکه کرونا را بگیرم ، من خیلی مراقب بودم و دیدم که با تمام این مشاهدات ، کرونا را می گیرم ، بنابراین بی تفاوت بودم و گفتم چقدر سخت کار می کنی ، از این بدتر است. هر چند فکر نمی کنم دوباره آن را بگیرم. همچنین من خیلی به آن توجه نمی کنم. “به عنوان مثال ، ما دیگر عاشق خرید یا شکار کردن نیستیم ، یا می توانم تا جایی که می توانم از پوشیدن ماسک خودداری کنم.”

کامران پس از بهبودی از تجربه خود برای او می گوید. البته ، تجربه او و همه خانواده اش: “من کرونا را گرفتم و 21 روز سخت داشتم. من خیلی تلاش کردم ، و بعد از بهبودی ، دیگران را دنبال کردم و راهنمایی کردم ، اما از نظر عاطفی آرام بودم و سپس من کمی نگران دریافت کرونا شدم. واقعاً ، چون خانواده همسرم ، از جمله مادر شوهر و خواهر شوهرم کلاه مرا پوشانده بودند ، همه ما فکر می کنیم که ایمن هستیم و اوقات خوبی داریم. در حالی که قبل از خرید کرونا ما کاملاً متحد نشده بودیم. اما اکنون فکر می کنیم گروهی از آنتی بادی ها هستیم. ما حتی شب یلدا با هم بودیم. یکی دیگر از اعضای خانواده را می شناسم که آنها یکی از مهمترین مهمانی های خانواده را دارند و فقط کسانی را دعوت می کنند که زمانی کرونا را دریافت کردند و آن را آنتی بادی نامیدند. گفته می شود که ما هم با مهمان و هم با مهمان راحت هستیم. اما به من اطلاع دهید. بگذارید نکته ای را بیان کنم. من قبلا قبل از تصرف کرونا با BRT و Saboon مسافرت می کردم ، اما بعد از بهتر شدن دیگر دیگر اتوبوس و سبت نداشتم زیرا فکر می کردم ممکن است خیلی بیمار شده باشم. “هر چند اکنون. من آنتی بادی را دوست دارم ، فکر می کنم ویروس می تواند تغییر کند یا شکل دیگری پیدا کند ، همانطور که ویروس در انگلیس یافت می شود و سپس شخصی مثل من که یک بار به آن مبتلا شده است ، نباید خیلی آرام باشد. وي. “

شرایط بهار تا حدودی متفاوت است. او همچنین یک بیماری عفونی دارد. به همین دلیل پزشک توصیه کرد یک ماه پس از بهبودی صبر کنید و سپس آنتی بادی ها را بررسی کنید: “دکتر گفت ، زیرا سیستم ایمنی بدن شما ضعیف است ، ما باید ببینیم که بدن شما آنتی بادی ها را به طور کامل ساخته است یا خیر. من در این ماه واقعیت را مشاهده می کنم ، اما می خواستم به عنوان مثال به کافه بروم ، زیرا مدتها بود که در هیچ کجا نبودم ، اما مطیع بودم ، سپس رفتم و تست دادم. با دیدن اینکه بدن من هرگز آنتی بادی تولید نکرده و مجبورم مانند یک فرد عادی دوباره آن را مشاهده کنم زیرا هیچ مصونیتی ندارم. “شاید اگر من یک فرد سالم بودم ، در این دوره پس از بهبود خیلی مشاهده نمی کردم و من به جاهایی که می خواستم همان کافه را داشته باشم می رفتم اما دیگر امکان پذیر نبود. “

کسانی که روزگاری کرونا می پوشیدند اکنون از صابون معروف کرونا خسته شده اند و می دانند که این آرامش چندان آرام نیست ، اما کرونا باعث شهامت بیشتر آنها شده است ، زیرا آنها دیگر از تغییر و مهمانی نمی ترسند و حتی ممکن است آنتی بادی های آنها را نیز مصرف کند. آنها دیگران را مسخره می کنند و غرور خود را می فروشند. البته ، جمله آخر یک شوخی بود ، زیرا به خصوص کسانی که بیماری جدی دارند می دانند که تاج خنده دار نیست آنچه شما دارید و آنچه ندارید. “از نظر آنتی بادی”.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.