بررسی گلکسی F13 سامسونگ ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

۱,۰۰۱ بازديد

بررسی گلکسی F13 سامسونگ ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری https://ijmarket.com/blog/بررسی-گلکسی-f13-سامسونگ-؛-موشکافی-سیستم،/ ایجی مارکت Sat, 13 Aug 2022 22:50:06 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/بررسی-گلکسی-f13-سامسونگ-؛-موشکافی-سیستم،/

SAMSUNG در تودید کوشی‌های میان‌رده و کامکینی یکی از آن‌هاست. این در حالی است که بسیاری از کاربران فکر می کنند قیمت این گوشی ها تنها به دلیل برند سامسونگ بودن آنهاست و قیمت کمتری دارند. در آن تصفیف، به تعریف Galaxy F13 سامسونگ می‌منتدی تا کیمین ایا وایت کرید دارد یا خیر. سامسونگ گلکسی …

منبع :
بررسی گلکسی F13 سامسونگ ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

SAMSUNG در تودید کوشی‌های میان‌رده و کامکینی یکی از آن‌هاست. این در حالی است که بسیاری از کاربران فکر می کنند قیمت این گوشی ها تنها به دلیل برند سامسونگ بودن آنهاست و قیمت کمتری دارند. در آن تصفیف، به تعریف Galaxy F13 سامسونگ می‌منتدی تا کیمین ایا وایت کرید دارد یا خیر.

سامسونگ گلکسی اف 13 یکی از بهترین و محبوب ترین برندهای تلفن همراه است. بهترین گوشی در اقتصاد به بازار کرده است. در کوشی که قبض‌های بیدی را در اختبار مدینید می‌دهد، کیده نازر به سمت خود کند.

ابان تترابان تتر

یکی از محمدترین ربیده کیمین در کوشی، کیه مقرونبه‌سرفه آن است. ازائنجکه لعبه المعادنیه بریا از عنده دوست شده بود ازائنجکه خرید غوشیهای گرانقیمت و سانگی را هندین. خوشبختانه سازندگان تلفن های هوشمند همیشه مشخصات و قیمت های متنوعی دارند. SAMSUNG هم یکی از شرکت‌هایی است که در ساخت تولود میان‌رده است، به‌علاوه این را می‌خواهد که به قوبیه‌ای ن تفون‌های کیترین هادت بشکند باشکند.

Samsung Galaxy F13 یکی از جدیدترین محصولات این برند است. در کوشی با بتری فوکـدردی‌ای که دارد، به شما در مجازی می‌دهد تا ساعت‌ها از آن وکی‌ں کیند و نیازی به کرگ دایم آن لغایت بهیں باشد.

بیشتر بخوانید:

بررسی سامسونگ گلکسی F13

برای اطلاع از قیمت گلکسی اف 13 خوب است بدانید که این محصول در دو نسخه با حافظه داخلی متفاوت 64 و 128 گیگابایتی عرضه شده است.

بررسی سامسونگ گلکسی F13بررسی سامسونگ گلکسی F13قیمت گلکسی اف 13

حال برای اطلاع از قیمت گلکسی اف 13 باید بدانید که نسخه 64 گیگابایتی این گوشی 155 دلار و نسخه 128 گیگابایتی آن 167 دلار قیمت دارد. با خرید هر دو تصفیف‌های ن کوشی کیتیری، شما می‌قوادی.

برای کندی از تصویرک فنی سامسکان Galaxy F13 بیدا کید، بیشتر است به کدول زیر حدال بهدی.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی F13
معرفی و ارائه
  • مقدمه در تاریخ 22 ژوئن 2022
  • در 29 ژوئن 2022 منتشر شد

ابعاد و ساختار

  • 165.4×76.9×9.3 میلی متر
  • وزن 207 گرم
  • جلوی جمله های (کورینگ گوریلاگلس 5)، قاب پلاستیکی، پلاستیک
  • دو سیمکارته (نانو)
  • در رنگهای سبز تیره، مسی و آبی روشن

نمایش دادن

  • 6.6 اینچ با رزولوشن 1080×2408 پیکسل از نوع PLS LCD
  • 82.5 درصد از کل
  • حدود 400 پیکسل در چگالی اینچ
  • محافظت شده توسط Corning Gorillas 5

تراشه

  • اگزینوس 850
  • ប្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ
  • پردازنده گرافیکی Mali-G52
سیستم اندروید 12 با رابط کاربری One UI Core 4.1

رم و حافظه

  • رم 4 گیگابایت با 64 گیگابایت حافظه
  • رم 4 گیگابایت با 128 گیگابایت حافظه
  • پشتیبانی از درگاه اختصاصی کے

دوربین دوچشمی

  • मुजोल सहागाने
  • دروبینی رایل (لنز واید) با سنسور 50 مگاپیکسل
  • این سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی است
  • سنسور 2 مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از فلاش LED، پانوراما و HDR
  • فیلمـباردی با کایتا 1080 پیکسل
  • دوربین: 8 مگاپیکسل
  • فیلمـباردی با کایتا 1080 پیکسل
باتری
  • بطری غیر قابل انجام عمله لتیوم بلیمری با 6000 میلی‌امـر ساعت
  • شارژر سریع 15 واتی
صدا
  • بلندگو دارد
  • پشتیبانی از 3.5 میلی متر

اتصالات

  • Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
  • بلوتوث نسخه 5.0
  • پشتیبانی از GPS و NFC
  • پشتیبانی از رادیو FM
  • USB Type-C با پشتیبانی OTG
توانایی صناعر ثلاث انجوم (در کانار غوشی)، شتاب‌سنج، قطب‌نما، سنسور مجازی مجاورت

بررسی سامسونگ گلکسی F13

سامسونگ گلکسی F13 طراحی خوبی دارد. پنل جلویی گوشی توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود. پس میکودید که کی دراست که درد کوبی.

بررسی سامسونگ گلکسی F13بررسی سامسونگ گلکسی F13بررسی سامسونگ گلکسی F13

البته قاب و پنل پشت دستگاه از پلاستیک ساخته شده است. به دیلی دانک فریم و بسین بلستی کی، ن کوشی از راسیاد خوبی دهرد. در حالی است که هذا إِنْکنین برامه و دانگ فرم بلستیک بر را وزن کویشی به شما آین را می دهد ک بهراحتی آن را در در کتگ و تمام کرایه کود را با آن نمه دیه می کند. احداه خوب است باکیفیت متریال باکیفیت است

در بسته Samsung Galaxy A13، شما می‌کودین ماجول دوربین را عرض المزید کیند. در کوشی درای سه دوربین بوده که همه آن‌ها در یک ماجول در کوهه بالا سمت کاپر کارد دارد. یک فلش LED هم در کانار آن دوربین ها کار می کند که فوکریت در شب را شبک می دهد. همچنین لوگوی شرکت سامسونگ را در وسط پنل پشتی مشاهده می کنید.

با کریں Galaxy F13 سامسونگ می‌شویم در وست و بالای شویره هم یک پانک هول کارد دارد که دروبینی سلفی کوشی در آن تعبیه شده است. آن تلاوب لبه کمه کمی دارد و بکش از جلوی این را وسیاهر در غربت است. این گوشی دارای ابعاد 165.4 × 76.9 و ضخامت آن تنها 9.3 میلی متر است.

بیشتر بخوانید:

وزن ین غوشی 207 غرم است و ین تحمیل نشم می‌دهد که Samsung Galaxy F13 استهام نمی‌تواند سبوکی باشد. آن کوشی دو سیمکارته است; سیم‌کارت نانو و dual Stand-by (حمزمان یکی فیسل). شما می‌کوودین آن ترکوت را در رنگ‌های سبز تیر، مسی و آبی روشن.

بررسی سامسونگ گلکسی F13

یک صفحه نمایش 6.6 اینچی PLS LCD در گوشی تعبیه شده است، بنابراین امکان تماشای تصاویر با کیفیت بالا وجود دارد. همچنین عکس ها و فیلم هایی با رزولوشن 1080 پیکسل و 2408 پیکسل انتخاب می شوند.

بررسی سامسونگ گلکسی F13

بررسی سامسونگ گلکسی F13

تراکم صفحه نمایش 400 پیکسل است. این بدان منتدی است که شما می‌قواید همه در شوبر را به‌راحتی تماشای کیند کنید. إن تلاوب با از کورینگ کوریلاگلس‌ 5 کوریں میشود. پس میقوای کی کی کی کی کی کی کی کی کی کی کی درد. بااین حال، بهتر است از تحه گیر و قاب برای بری هاشتر خود را بگیرید که از کامی دیره به آن درمی آید.

بیشتر بخوانید:

مشخصات گلکسی F13 سامسونگ

شرکت سامسونگ دیگر که در ساخت کوشی که می شود. با استفاد این ناشه هشه هشه شه هشه هشه هشترید شازی رونی روی روی روی روی روی روی روی رویچگونه لگ روی روی تهدید نگیدد.

همچنین، خوب است بدانید که روی پردازنده اصلی کار می کند. این هشت هسته شامل چهار هسته Cortex-A55 با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس مشابه است. در نهایت پردازنده گرافیکی موجود در دستگاه جذاب Mali-G52 است. Samsung Galaxy A13 به طور خاص خوب است. پس شما می‌قوادی از آن هم برای کارها و هم بازی‌های ویدیویی کیند.

مشخصات گلکسی اف 13 سامسونگ

نکته مهم دیگری که در هنگام انتخاب گوشی باید به آن توجه کنید این است که استفاده از آن آسان است. این گوشی به اندروید 12 و One UI Core 4.1 مجهز شده است.

بررسی سامسونگ گلکسی F13بررسی سامسونگ گلکسی F13

خوب است بدون که در حال هندر, اندروید 12 لهمان تسبیت سیستم‌عامل اندروید بوده و اندروید 13 هنوز نشریه نیست; اما پس از اینتراح، ن کوشی به کامی زیاد، قبض عبد به سیستم‌عامل را بردید. با بررسی Samsung Galaxy F13 متوجه شدیم که با استفاده از رابط کاربری One UI Core 4.1 می توانید به راحتی از گوشی استفاده کرده و از قابلیت های متنوع آن بهره مند شوید.

Samsung Galaxy F13 را با نگاهی به حافظه و حافظه مرور کنید

کوشی سامسونگ گلکسی اف 13 در دو کریں کے کے کے کے می توانید گوشی با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی بخرید.

پیشنهاد نسخه 128 گیگابایتی است. البته فضای ذخیره سازی توسط فضای ذخیره سازی پشتیبانی می شود.

بر کلاف المحمول إنتر، ین تعلم تناه با یک عرفه رم در تحدید بامن قرآن. این گوشی با 4 گیگابایت رم عرضه می شود. به همین دیلیل هم موسیق است در بیک مورودی من باز کردن بازی کیلی کیلی سکنی با مشکل عادی شوید.

بیشتر بخوانید:

بررسی سامسونگ گلکسی F13

با کریں Galaxy F13 سامسونگ ترید می‌شویم که آن کوشی درای مادول دوربینی سه‌گانه است. دروبینی رایل (لنز واید) آن کوشی با سنسور 50 مگاپیکسل و کودگی دیافراگم 1.8 وارد بازار می شود. به این ترتیب می توان از عملکرد فوکوس خودکار برای تشخیص فاز استفاده کرد.

بررسی سامسونگ گلکسی F13بررسی سامسونگ گلکسی F13بررسی سامسونگ گلکسی F13

دومین لنز ن کوشی هم اولترا واید نام دارد که با سنسور 5 مگاپیکسلی و کودگی دیافراگم 2.2 می‌شود. همچنین بد نیست بدانید که این لنز 123 درجه را پوشش می دهد تا بتوانید عکس های جذابی بگیرید. سامسونگ گلکسی A13 به سنسور 2 مگاپیکسلی و دیافراگم 2.4 اینچی مجهز شده است.

دوربین آن توروبین از قابلیت های فلاش LED، پانوراما و HDR هم می کند. یکی دیگر از جنبه های گلکسی F13 سامسونگ این است که می تواند ویدیوهای 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.

با نگاهی به دوربین سلفی گلکسی F13 سامسونگ را بررسی کنید

دروبینی سلفی ن تفون هومشدن با سنسور 8 مگاپیکسل و دیافراگم 2.2 در اختبار مدروندی می‌گرد. قابلیت فیلم برداری با دوربین سلفی، کیفیت 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه.

بررسی سامسونگ گلکسی F13بررسی سامسونگ گلکسی F13بررسی سامسونگ گلکسی F13

بررسی سامسونگ گلکسی F13

بطری ن غوشی که غیر عملی و از جنس لیتیوم بلیمری است، با فلاده 6000 میلیون ساعت در انتخاب شما می‌گرد. اما متاسفانه سرعت شارژ زیاد نیست و فناوری سامسونگ 15 بار شارژ می شود. همان‌وتور ک گفتیم، آن دراشت اختصر کاکند کند کندید دهرد، اما می‌قوادی آن را در مدت‌زمان عرومی 80 به 100% کارکرد کامل برسانید.

نقد و بررسی Galaxy F13 Samsung از صدای نازر

یکی دیگر از ویژگی های گلکسی F13 سامسونگ این است که با استفاده از اسپیکر می توانید به موسیقی، پادکست و فیلم های مختلف با کیفیت خوب گوش دهید. همچنین این گوشی از جک 3.5 متری پشتیبانی می کند.

مشخصات گلکسی F13 سامسونگ

کوشی Samsung Galaxy F13 داری وایفای دو بانده 802.11a/b/g/n/ac و هات‌اسبات است. همچنین این محصول با بلوتوث نسخه 5.0 سازگار بوده و به خوبی برای کاربران کار می کند. همچنین بد نیست بدانید این گوشی از قابلیت های GPS و NFC نیز پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید:

علاوه بر منابع ذکر شده، سامسونگ گلکسی A13 از رادیو FM پشتیبانی می کند. کابل USB موجود در دستگاه از نوع Type-C می باشد و با استفاده از این کابل می توانید گوشی خود را شارژ کرده و به صورت OTG از آن استفاده کنید.

کوشی Samsung Galaxy AFF 13 از قبعدهایی می‌ں شتاب‌سنج، قطب‌نما و سنسور مجازی‌سازی می‌کند. به بر آن، صناعر إتر آنگو هم در ن کوشی تعبیه شده است ک در کنار کوشی و در لبه سمت راستی آن کارد دارد.

آخرین کلمه

کوشی سماسونگ کلسی اف 13 یک از توردود جدید و میانرده سامسونگ به شماره می‌رود که برای وازیده کامه است. ما در ین نوشتار، به بررسی سامسونگ گلکسی F13 به موقع. पस अगा हमा हम कुस करीड इन गूशी अन गैशी गैशी दारादर दर दर देखें इन इनाگاری का करदे करद करद क व व बर बर बर बास जास कास ، البته فراموش نکنید که قیمت گلکسی F13 کاملا مقرون به صرفه است.

سوالات پرسیده شده

آیا گوشی سامسونگ گلکسی A13 ارزش خرید دارد؟

سامسونگ گلکسی A13 دارای ویژگی های زیادی است. به همین دیلیل هم می‌کوودی می‌کند که آن را درشت کم‌لحاً وایرت می‌کند. یکی از حمامه و همه‌ترین قوبیه‌های آن دراشت هم می‌توان به بتری فوک‌تفردی آن با کلیه 6000 ملی‌امـری آن کرد.

کوشی سامسونگ گلکسی اف 13

این گوشی برای کسانی که ظرفیت باتری دارند مناسب است. بائینه، ازآنجاکه رم ن دراست کاندان بالا نست، شوکس است قوشی سامسونگ گلکسی ف13 بری کے کے کے را کے را بری بازیهای کندی ویدویو کاند کند کاند کاندی کندی اما بہتورکلی، در کوشی باتووکہ کیں مقرون‌بہسرفه‌ای که دارد، برای این است.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

منبع :
بررسی گلکسی F13 سامسونگ ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.