از مجموع ۲۱ میلیون بیت کوین جهان تنها ۲ میلیون بیت کوین باقی مانده است

۱,۰۴۵ بازديد

از مجموع ۲۱ میلیون بیت کوین جهان تنها ۲ میلیون بیت کوین باقی مانده است https://ijmarket.com/blog/از-مجموع-۲۱-میلیون-بیت-کوین-جهان-تنها-۲/ ایجی مارکت Sun, 03 Apr 2022 03:02:08 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/از-مجموع-۲۱-میلیون-بیت-کوین-جهان-تنها-۲/

بیت کوین که شناخته شده ترین رمز ارز رایج در جهان است، آخرین رکورد در ماینینگ شکسته است و حالا رسما 19 میلیون بیت کوین، از مجموع تمام 21 میلیون آن استخراج شده است. به عبارتی دیگر حالا تنها ۲ میلیون بیت کوین این خبر از جهاتی مثبت و از جهاتی منفی است. در ادامه …

منبع :
از مجموع ۲۱ میلیون بیت کوین جهان تنها ۲ میلیون بیت کوین باقی مانده است

بیت کوین که شناخته شده ترین رمز ارز رایج در جهان است، آخرین رکورد در ماینینگ شکسته است و حالا رسما 19 میلیون بیت کوین، از مجموع تمام 21 میلیون آن استخراج شده است. به عبارتی دیگر حالا تنها ۲ میلیون بیت کوین این خبر از جهاتی مثبت و از جهاتی منفی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تنها ۲ میلیون بیت کوین باقی مانده است. ۱۹ میلیون بیت کوین شد…!

طبق گزارش های دریافتی حالا ۱۹ میلیون بیت کوین استخراج شده است. مه توسط ساتوشی ناکاموتو، خالق مرموز این ارز دیجیتال نیز پیش بینی شده بود، تنها ۲ میلیون. آخرین بیت کوین در سال ۲۱۴۰ انجام خواهد شد. در ۱ آوریل ۲۰۲۲، بیت کوین به نقطه عطف از قیمت خود رسید. تحلیل و تحلیل بلوک چین نشان می دهد، این شبکه به تازگی از مرز ۱۹ ۷۳۰.۰۰۰ بلوک چین با تولید ۱۹ میلیون بیت کوین شده است.

پادشاه ارزهای دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک آرزو نادر است. اکنون بیش از ۹۰ درصد بیت کوین ها در حال حاضر در بازار در گردش هستند. در زمان ایجاد این آرزو، ساتوشی ناکاموتو تصمیم گرفت مقدار بیت کوین را به ۲۱ میلیون محدود کند. زمانی که تمام 21 میلیون بیت کوین جهان استخراج شود، دیگر ممکن است آرزوهای جدید وجود داشته باشد. بد بیت کوین، مانند کاغذ سفید ارزهای دیجیتال، اجازه نمی‌دهد توکن‌های جدید برای رسیدن به این آستانه وجود داشته باشد. هفته بررسی، برای خروج آخرین بیت کوین احتمالا باید تا سال 2140 میلادی صبر کرد.

استخراج بیت کوین تا چه زمانی ادامه دارد؟!

گ ت ش ش ت ت ت ت ت ت ت ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش گ گ گ گ گ گ گ ساتوشی ناکاموتو، که هویتش هنوز ناشناخته است، در کتاب سفید می‌گوید که دیگر نیازی به تورم ندارد. در یک ایمیل رد و بدل شده با دیگر بازیگران پیشرو در شبکه بیت کوین، وی توضیح داد که «کل مقدار در گردا»

تنها ۲ میلیون بیت کوین باقی مانده است

در واقع، واقعاً ۱۹ میلیون بیت کوین در بازار در گردش نیست. بر اساس یک مطالعه توسط Chainalysis، یک شرکت متخصص در تجزیه و تحلیل و تحلیل بلوک چین، بیش از ۲۰ درصد از این ۱۹ میلیون بیت کوین. همچنین گفت که باید از سرمایه گذاران دسترسی به ذخایر ارزهای دیجیتال خود را از دست داده اند. سایر آنها خود سالی هستند که آرزوهایشان را با دقت در کیف پول‌های نگه‌داشته‌اند. یکی از این عشق ناکاموتو است که بیت کوینهای آن در سال ۲۰۱۰ هیچ حرکتی انجام نداده است.

صدور بیت کوین در نهایت قابل پیش بینی است و به همین دلیل سل له افراد می توانند در زمان نگارش این مقاله، نرخ تورم شبکه بیت کوین در سال 1.74 درصد و س از هر صد،

به گفته GizChinaاینطور که به نظر می‌رسد بیت کوین در مسیر خوبی برای تثبیت خود به عنوان یک آرزوی ارزنده با ارزش است. کاهش تدریجی عرضه بیت کوین باید با افزایش ارزش آن همراه باشد. به همین دلیل است که بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که قیمت بیت کوین در سال های آینده به پیشرفت خود می رسد. نظر شما در این مورد چیست؟ بیا بیت کوین آیا می‌توانید در آینده به روند رشد، پیشرفت خود را بازگردانید؟

منبع :
از مجموع ۲۱ میلیون بیت کوین جهان تنها ۲ میلیون بیت کوین باقی مانده است

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.