بازاریابی دیجیتال – جستجو برای اطلاعات محصول

۱,۰۵۸ بازديد

بازاریابی دیجیتال – جستجو برای اطلاعات محصول https://ijmarket.com/blog/بازاریابی-دیجیتال-جستجو-برای-اطلاعات/ ایجی مارکت Thu, 03 Mar 2022 23:05:25 0000 بازاریابی https://ijmarket.com/blog/بازاریابی-دیجیتال-جستجو-برای-اطلاعات/

اکثر مردم نمی خواهند اطلاعات را در اینترنت ‘جستجو’ کنند. آنها ترجیح می دهند مرحله ای از اکتشاف را طی کنند، که در طی آن امیدوارند داده های جالب یا مفیدی را کشف کنند. وب سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک معمولاً نگران این روند جستجو نیستند و خوشبختانه این کار را به …

منبع :
بازاریابی دیجیتال – جستجو برای اطلاعات محصول

اکثر مردم نمی خواهند اطلاعات را در اینترنت ‘جستجو’ کنند. آنها ترجیح می دهند مرحله ای از اکتشاف را طی کنند، که در طی آن امیدوارند داده های جالب یا مفیدی را کشف کنند. وب سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک معمولاً نگران این روند جستجو نیستند و خوشبختانه این کار را به موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو واگذار می کنند. یکی دیگر از اهداف جستجوگر رسیدن به یک هدف خاص یا تصمیم خرید است. این یک کار بازاریابی دیجیتال است که وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک می توانند به راحتی انجام دهند.

به عنوان مثال، تصور کنید شخصی وجود دارد که می خواهد یک ماشین اسپرت جدید بخرد. در بیشتر موارد، شخص ابتدا در گوگل برای یافتن لیستی از تولیدکنندگان مناسب جستجو می کند و سپس چند شرکت را برای تحقیقات بیشتر انتخاب می کند. سپس ممکن است از دوستان خود نظر خود را در مورد انتخاب هایشان بپرسند. برخی از دوستان ممکن است یک فراری را توصیه کنند، در حالی که دیگران ممکن است یک پورشه را توصیه کنند. خریداران احتمالی معمولاً از دوستان خود در مورد انتخاب اتومبیل خود سؤال می کنند. پس از رضایت، کاربر ممکن است تحقیقات آنلاین بیشتری انجام دهد، قبل از اینکه در نهایت تصمیم بگیرد که کدام خودرو را می‌خواهد بخرد.

حالا به جای این روند طولانی، تصور کنید که یک خط بازاریابی اینترنتی را روی دیوار فیس بوک خود ارسال کنید که چیزی شبیه این را می گوید: “آیا کسی می تواند یک ماشین اسپرت خوب را برای خرید توصیه کند؟” به زودی هم از دوستان خود و هم از اطلاعات برند/شخص ثالث پاسخ دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، فیس‌بوک داده‌های بازاریابی دیجیتال درباره «لایک‌ها» را جمع‌آوری می‌کند تا به شما کمک کند بررسی کنید که کدام محصولات/برندها ممکن است ارزش بررسی بیشتر را داشته باشند. این تسهیلات جستجوی بازاریابی اینترنتی فیس بوک به دو هدف دست می یابد: تحقیقات نموداری کاربر را با تحقیقات گسترده آنها پیوند می دهد، اما مهمتر از آن، کاربران را از استفاده از Google نیز دور نگه می دارد.

برندهای دیجیتال مارکتینگ به تجزیه و تحلیل ارزش طرفداران فیس بوک و نحوه خرید آنها در مقابل کسب درآمد ادامه می دهند. یک روش مفید برای جذب برندها، دادن امتیاز به آنهاست که از طریق آن بتوانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. گوگل مدل کسب و کار خود را از طریق تلاقی محتوا و هدف بهبود بخشید. اگر فیس‌بوک سؤالات مصرف‌کننده را در نمودار بازاریابی دیجیتال خود قرار دهد، به برندها معیار بهتری از قصد کاربر می‌دهد، نه تنها ویژگی‌های تبلیغات دیجیتال مارکتینگ خود را افزایش می‌دهد، بلکه جایگاهش را در مقابل Google نیز بهبود می‌بخشد.

ما معمولاً تنها زمانی شاهد نوآوری های جدید هستیم که رقابت وجود داشته باشد. بنابراین انتظار می رود افزایش رقابت دیجیتال مارکتینگ بین گوگل و فیس بوک منجر به تجارب مشتریان جذاب تر شود.

منبع :
بازاریابی دیجیتال – جستجو برای اطلاعات محصول

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.