سری گلکسی اس ۲۲ میزبان شماری از ویژگی‌های انحصاری اندروید گوگل خواهد بود

۱,۰۶۸ بازديد

سری گلکسی اس ۲۲ میزبان شماری از ویژگی‌های انحصاری اندروید گوگل خواهد بود https://ijmarket.com/blog/سری-گلکسی-اس-۲۲-میزبان-شماری-از-ویژگی/ ایجی مارکت Thu, 10 Feb 2022 00:26:08 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/سری-گلکسی-اس-۲۲-میزبان-شماری-از-ویژگی/

سامسونگ امشب از پرچمداران سه‌گانه الکسی اس ۲۲ خود در رویداد Unpacked رونمایی کرد و به نظر می‌رسد گوگل تصمیم گرفته است ویژگی‌های نف ف تلکسی تب اس ۸ ارائه کند. ویژگی‌های انحصاری اندروید گوگل برای سری جدید گلکسی ۲۲ برای شروعسری جدید ترفندهای منظمی را دریافت می‌کنند که به برنامه‌های گوگل است. Googleاربران Google …

منبع :
سری گلکسی اس ۲۲ میزبان شماری از ویژگی‌های انحصاری اندروید گوگل خواهد بود

سامسونگ امشب از پرچمداران سه‌گانه الکسی اس ۲۲ خود در رویداد Unpacked رونمایی کرد و به نظر می‌رسد گوگل تصمیم گرفته است ویژگی‌های نف ف تلکسی تب اس ۸ ارائه کند.

ویژگی‌های انحصاری اندروید گوگل برای سری جدید گلکسی ۲۲

برای شروعسری جدید ترفندهای منظمی را دریافت می‌کنند که به برنامه‌های گوگل است. Googleاربران Google Duo همیشه می‌تواند از ویژگی استفاده در قالب اشتراک‌گذاری زنده استفاده کند. کسانی که از دستگاه های Galaxy s22 یا Galaxy Tab S8 بهره می برند، اکنون می توانند از ویدیویی برای همکاری در برنامه های مختلف مانند Notes یا Gallery استفاده کنند، همچنین می توانند دورهمی هایی را در YouTube ایجاد کنند و حتی در استفاده از برنامه ها با هم مشارکت کنند.

در ادامه، باربران گلکسی اس 22 و تب اس 8 اکنون می‌توان ویدیوها را در برنامه Google Messages به‌صورت پیش‌نمایش مشاهده کرد. رار برخی از کاربران این یک مورد خاص به نظر می‌رسد، اما گوگل مانند واتس اپ، رباربران می‌توانند به‌جای رفتن به خود برنامه، ویدیو را درهنگام چت مشاهده کنند.

ویژگی‌های انحصاری اندروید گوگل برای سری جدید گلکسی ۲۲

ویژگی‌های انحصاری اندروید گوگل برای سری جدید گلکسی ۲۲

جدا از برنامه‌ها، ویژگی‌های جدید دیگری نیز به One UI 4.0 سامسونگ می‌آید. دستگاه‌های گلکسی اس 22 و تب اس 8 با دسترسی صوتی، بخشی از اندروید 12 خواهد بود. این مورد به کاربران امکان می‌دهد تا نمایشگر خود را برای برنامه‌ها، منوها و موارد دیگر لمس کنند. ماربان می‌تواند این ویژگی را از طریق منوی کنترل Assistant با گفتن «Hey Google, Voice access» فعال کند.

درنهایت، گوگل به کاربران یادآوری می‌کند که One UI 4 شامل Material You، از جمله پشتیبانی از قالب پویا است. گوگل در این باره می‌افزاید: «والپیپر خود را تغییر دهید این ویژگی اولین بار در سری Google Pixel 6 معرفی شد، اما می‌توانست انتظار داشته باشد که دستگاه‌های بیشتری با اندروید 12 از این ویژگی استفاده کنند، زیرا این نسخه از سیستمعامل گوگل‌طور به‌خوبی در موقعیت قرار می‌گیرد.

سری گلکسی اس ۲۲ و گلکسی تب این ۸ تنها دستگاه‌های سامسونگ هستند که در این هفته از گو گ بروزرسانی تازه برای گلکسی واچ ۴ نوید واچفیس ها و فونت های جدید را برای صاحبان این ساعت هوشمند می دهد.

دیدگاه شما پیرامون ویژگیهای انحصاری اندروید گوگل برای سری جدید گلکسی اس 22 چیست؟

منبع :
سری گلکسی اس ۲۲ میزبان شماری از ویژگی‌های انحصاری اندروید گوگل خواهد بود

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.