رندرهای ردمی Note 11S را ببینید

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

رندرهای ردمی Note 11S را ببینید

۹۲۱ بازديد

رندرهای ردمی Note 11S را ببینید https://ijmarket.com/blog/رندرهای-ردمی-note-11s-را-ببینید/ ایجی مارکت Fri, 14 Jan 2022 09:46:57 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/رندرهای-ردمی-note-11s-را-ببینید/

با نزدیک شدن به روز رونمایی روزانه از این گوشی، عرضه ردمی نوت 11 اس منتشر شد. ردمی نیز روز گذشته با انتشار تیزری از رونمایی از گوشی جدید خود خبر داد. روز گذشته، Redmi پوستری را در حساب رسمی خود منتشر کرد که در آن اعلام کرد به زودی از یک گوشی جدید رونمایی …

منبع :
رندرهای ردمی Note 11S را ببینید

با نزدیک شدن به روز رونمایی روزانه از این گوشی، عرضه ردمی نوت 11 اس منتشر شد. ردمی نیز روز گذشته با انتشار تیزری از رونمایی از گوشی جدید خود خبر داد.

روز گذشته، Redmi پوستری را در حساب رسمی خود منتشر کرد که در آن اعلام کرد به زودی از یک گوشی جدید رونمایی خواهد کرد. این شرکت مدل و نام گوشی را در پوستر خود مشخص نکرده است. اما پیش بینی می شد که این گوشی هم همینطور باشد مقاله Redmi 11S بودن.

امروز با انتشار Renderharr مقاله Redmi 11S با قطعیت می توان گفت که منظور پوستر قبلی مشابه یادداشت فراخوان است که به زودی رونمایی می شود.

طراحی توزیع Redmi Note 11S

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، صفحه نمایش Redmi Note 11S از طراحی پانچ استفاده می کند که در آن دوربین سلفی نصب شده است. چهار لنز دوربین در پنل پشتی گوشی وجود دارد که به نظر می رسد با اسکنر اثر انگشت انتهای گوشی فاصله کمی دارند. طراحی کلی Redmi Note 11S شبیه به Redmi Note 10S است. قطعا با کمی تفاوت در ماژول دوربین.

پیشنهاد Redmi Note 11S را ببینید

پیشنهاد Redmi Note 11S را ببینید

جزئیات ردمی نوت 11 اس

گزارش‌های قبلی در مشخصات دوربین Note 11S Redmi ادعا می‌کنند که این گوشی به لنز هسته‌ای 108 مگاپیکسلی HM2 سامسونگ، لنز 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 فوق‌واید، لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو OV2A و عمق 2 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. سنسور

صفحه نمایش Redmi Note 11S یک پنل AMOLED با قابلیت پشتیبانی از نرخ به روز رسانی 90 هرتز خواهد بود. از دیگر جزئیات این موبایل می توان به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و تراشه مدیاتک اشاره کرد.

Redmi Note 11S در اکثر مدل‌های زیر عرضه خواهد شد:

  • 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه
  • 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه
  • 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه

Redmi Note 11S به طور خودکار دارای MIUI 13 خواهد بود. پیش بینی می شود نسخه ای از این گوشی با نام POCO M4 4G در بازار هند و بازارهای جهانی عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طراحی مجدد Redmi Note 11S چیست؟ نظرات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

منبع :
رندرهای ردمی Note 11S را ببینید

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.