لپ تاپ LG UltraGear 17G90Q به عنوان اولین لپ تاپ گیمینگ ال‌جی معرفی شد

۹۵۳ بازديد

لپ تاپ LG UltraGear 17G90Q به عنوان اولین لپ تاپ گیمینگ ال‌جی معرفی شد https://ijmarket.com/blog/لپ-تاپ-lg-ultragear-17g90q-به-عنوان-اولین-لپ-تاپ-گیمینگ/ ایجی مارکت Tue, 21 Dec 2021 15:18:52 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/لپ-تاپ-lg-ultragear-17g90q-به-عنوان-اولین-لپ-تاپ-گیمینگ/

ال جی علاوه بر خروج از بازار گوشی های هوشمند، در زمینه های دیگر از جمله بازار لپ تاپ به فعالیت خود ادامه داده است. این شرکت کره ای لپ تاپ ال جی UltraGear 17G90Q را رسما روانه بازار کرد. در ادامه به ویژگی های اولین لپ تاپ گیمینگ ال جی می پردازیم. مشخصات فنی …

منبع :
لپ تاپ LG UltraGear 17G90Q به عنوان اولین لپ تاپ گیمینگ ال‌جی معرفی شد

ال جی علاوه بر خروج از بازار گوشی های هوشمند، در زمینه های دیگر از جمله بازار لپ تاپ به فعالیت خود ادامه داده است. این شرکت کره ای لپ تاپ ال جی UltraGear 17G90Q را رسما روانه بازار کرد. در ادامه به ویژگی های اولین لپ تاپ گیمینگ ال جی می پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ ال جی UltraGear 17G90Q

ال‌جی در اوایل امسال با لپ‌تاپ جذابش عرضه شد عمر باتری طولانی آشکار شد.

لپ تاپ LG Gram 2021 با عمر باتری 19.5 ساعته رسما معرفی شد.

نقل شده در گیزموچیناال جی بالاخره از عرضه اولین لپ تاپ گیمینگ خود خبر داد. این لپ تاپ جدید ال جی UltraGear 17G90Q نام دارد. به همین ترتیب، رونمایی از UltraGear 17G90Q نشان می دهد که ال جی قصد دارد وارد عرصه کنسول های بازی شود. این موضوع به ویژه زمانی که رونمایی از اسپیکر بازی UltraGear GP9 را به یاد می آورید بیشتر می شود. اما این لپ تاپ جدید ال جی چه ویژگی هایی دارد؟

جدیدترین لپ تاپ ال جی به صفحه نمایش IPS LCD با عرض 2 اینچ، وضوح 1080p و وضوح 2 هرتز مجهز شده است! این لپ تاپ گیمینگ ال جی از سی پی یو نسل یازدهم Tiger Lake H استفاده می کند. همچنین کارت گرافیک این دستگاه RTX 3080 Max-Q می باشد. این لپ تاپ به طور کلی یک ابزار قدرتمند است.

طبق گزارشات، پردازنده گرافیکی استفاده شده در لپ تاپ ال جی UltraGear 17G90Q قدرتمندترین گرافیکی است که انویدیا روی لپ تاپ ها ساخته است! از سوی دیگر لپ تاپ گیمینگ ال جی دارای 2 گیگابایت رم و 4 ترابایت حافظه داخلی است.

از نظر اتصال، UltraGear 17G90Q دارای چهار درگاه مختلف، یک HDMI و یک اترنت است. همچنین یک باتری بزرگ 90 وات ساعتی وظیفه تامین انرژی لپ تاپ را بر عهده دارد. دوربین وب 1080p و صفحه کلید RGB با نور پس‌زمینه نیز گنجانده شده است.

از سوی دیگر، لپ تاپ جدید دارای حسگر اثر انگشت متصل به دکمه پاور است. UltraGear 17G90Q از آلومینیوم صیقلی ساخته شده است. همچنین یک پورت C و جک 1.5 مگابایتی در این لپ تاپ جدید وجود دارد!

متأسفانه، ال‌جی جزئیات را با قیمت و مدت زمان دقیق ال‌جی UltraGear منتشر کرد. البته ال جی اعلام کرده است که تا چند روز دیگر جزئیات بیشتری را در مورد این لپ تاپ به اشتراک خواهد گذاشت. شایان ذکر است که این لپ تاپ از اوایل سال 1404 در ایالات متحده و کره جنوبی عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد این لپ تاپ جدید ال جی چیست؟ آیا ویژگی های آن را دوست دارید؟ آیا ال جی می تواند در این زمینه رقبای خود را شکست دهد؟

منبع :
لپ تاپ LG UltraGear 17G90Q به عنوان اولین لپ تاپ گیمینگ ال‌جی معرفی شد

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.