نرخ تست PCR در بخش خصوصی ۳۱۰هزار تومان / تشخیص جهش‌های کرونا در سایه تحریم‌ها

۲,۲۰۱ بازديد

نرخ تست PCR در بخش خصوصی ۳۱۰هزار تومان / تشخیص جهش‌های کرونا در سایه تحریم‌ها https://hydoc.ir/نرخ-تست-pcr-در-بخش-خصوصی-۳۱۰هزار-تومان-تشخ/ https://hydoc.ir/نرخ-تست-pcr-در-بخش-خصوصی-۳۱۰هزار-تومان-تشخ/#respond سلام دکتر Fri, 05 Mar 2021 23:47:38 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/نرخ-تست-pcr-در-بخش-خصوصی-۳۱۰هزار-تومان-تشخ/

عکس اخبار بایگانی است. مدیر کل آزمایشگاههای بهداشتی کشور با اشاره به هزینه آزمایش PCR در بخشهای دولتی و خصوصی و در مورد هزینه توالی ژنتیکی ویروس و تشخیص جهشهای احتمالی کرونا ویروس در بیماران گفت: “در حال حاضر ، جهش ویروس این تست هیچ کاربردی در تشخیص بالینی ندارد و هزینه آزمایش مربوطه از …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
نرخ تست PCR در بخش خصوصی ۳۱۰هزار تومان / تشخیص جهش‌های کرونا در سایه تحریم‌ها

میزان آزمایش PCR در بخش خصوصی 310 هزار تومان / تشخیص جهش های تاج تحت تحریم استعکس اخبار بایگانی است.

مدیر کل آزمایشگاههای بهداشتی کشور با اشاره به هزینه آزمایش PCR در بخشهای دولتی و خصوصی و در مورد هزینه توالی ژنتیکی ویروس و تشخیص جهشهای احتمالی کرونا ویروس در بیماران گفت: “در حال حاضر ، جهش ویروس این تست هیچ کاربردی در تشخیص بالینی ندارد و هزینه آزمایش مربوطه از بیماران دریافت نمی شود و از طریق سیستم مدیریت بیماری Covid-19 درخواست می شود.

در مصاحبه با سلام دکتر دکتر سیامک سمیعی طبق توافق معاونان وزیر بهداشت ، تحقیقات و فناوری در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مورد مطالعه انواع یا انواع ویروس Covid-19 ، که شامل تغییرات ژنتیکی است. سه مرکز تحقیقاتی در کشور ، یعنی آزمایشگاه ملی مرجع Covid-19 در انستیتو پاستور در ایران ، آزمایشگاه ملی آنفلوانزا در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز تحقیقات ژنتیک در دانشگاه رفاه اجتماعی ، نقش محوری در کشف تغییرات ژنتیکی. نتایج آزمایشات فنی و تجزیه و تحلیل در دو نماینده فوق الذکر برای بهره برداری از آنها منعکس شده است. مراکز فوق الذکر مجاز به استفاده از هرگونه توان فنی ایالتی در هر بخشی از ایالت که خود را در انجام وظایف خود مناسب و مناسب می دانند ، هستند.

وی در پاسخ به این سال که آیا بسته های آزمایش ژنتیکی کرونا برای نوع انگلیس در ایران تولید یا وارد شده است ، گفت: “کیت های آزمایش مبتنی بر PCR برای برخی از اشکال ویروس ، به ویژه جهش معروف به جهش انگلیسی ، توسط انستیتوی پاستور تهیه شده است آنها آماده شده و به آزمايشگاههاي منتخب تحويل داده شدند تا مورد گسترش اين فرم از ويروس را تشخيص دهند. کیت ها و لوازم تست سریال در ایران تولید نمی شود و علاوه بر گران بودن ، متأسفانه تحت تحریم های شدید آمریکا و شرکای آن است.

سامی ادامه داد: “در حال حاضر ، آزمایشاتی برای تشخیص اشکال مختلف ویروس یا جهش های ویروسی در تشخیص بالینی استفاده نمی شود و انجام آزمایشات مربوط به آنها که از بیماران گرفته می شود به هیچ وجه هزینه ای ندارد و آنها باید انجام نمی شود. “دستور مدیریت مورد بالینی بیمار و در قالب سیستم مدیریت بیماری Covid-19 درخواست می شود. بنابراین؛ برای تشخیص بیماری ، همان آزمایش تشخیصی مولکولی که در آزمایشگاه های معتبر انجام شده کافی است.

وی افزود: کشف تأثیر جهش های شناخته شده و حتی ناشناخته بر روش های تشخیصی ، اعم از آزمایش تشخیصی مولکولی یا تشخیص آنتی ژن ویروسی ، باعث نگرانی سازمان بهداشت جهانی و سایر بهداشت ملی و بین المللی شده است سازمان ها از ابتدای اپیدمی من. ” در ایران ، نه تنها آزمایشگاه های شبکه تشخیص مولکولی Covid-19 ، بلکه م Instituteسسه ایرانی پاستور نیز استانداردهایی برای تشخیص جهش های ژنتیکی در ویروس دارد و با همکاری سازندگان اطمینان حاصل کنید که جهش های ژنتیکی ویروس انجام نمی شود. . بر اعتبار نتایج آزمون تأثیر می گذارد. در مورد آزمایش آنتی ژن ویروس ، از آنجا که منفی بودن این آزمایش در افراد علامت دار و همچنین در افرادی که از نزدیک با افراد آلوده در تماس بوده اند ، باید با آزمایش تشخیصی مولکولی تأیید شود ، احتمال تشخیص جهش های بالقوه تداخل ایجاد می کند. با تشخیص وجود دارد.

وی در مورد توانایی روزانه انجام آزمایش های ژنتیکی برای ویروس های جهش یافته در کشور اظهار داشت: اساساً نیاز به آزمایش برای تشخیص تغییرات ژنتیکی ویروس بسیار کمتر از ظرفیت روزانه برای تشخیص آزمایشگاهی برای تشخیص موارد بیماری و عفونت است. سرعت تشخیص مولکولی طولانی است و دارای چندین مرحله است ، یکی از آنها بیوانفورماتیک ، آنالیز بالینی و اپیدمیولوژی مولکولی است. ظرفیت آزمایش ، موقعیت مکانی ، ضرورت آزمایش و کارهایی که باید انجام شود در اواخر فوریه در اولین نسخه “دستورالعمل های سیستم مراقبت از ویریدین” توسط مرکز مدیریت بیماری های عفونی زیر نظر معاون وزیر بهداشت اعلام شد.

سامی در مورد هزینه انجام آزمایش ژنتیک بر روی ویروس جهش یافته برای بیمار گفت: این آزمایش کاربرد تشخیصی ندارد و همچنین تعرفه ای برای آن تعیین نشده است و آزمایشگاه های دولتی و خصوصی مجاز به قبول آن نیستند. یک سرویس آزمایشگاهی. ” هزینه انجام آزمایش تشخیص مولکولی (PCR) در بخش دولتی به دستور عالی ترین مقام در وزارتخانه ، زیرا طبق دستورالعمل های اطلاع رسانی ، بصورت رایگان و در بخش خصوصی تصمیم گیری می شود ، در حال حاضر حدود 310 هزار تومان . آزمایشگاه های خصوصی ممکن است بیش از این هزینه نداشته باشند.

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
نرخ تست PCR در بخش خصوصی ۳۱۰هزار تومان / تشخیص جهش‌های کرونا در سایه تحریم‌ها

https://hydoc.ir/نرخ-تست-pcr-در-بخش-خصوصی-۳۱۰هزار-تومان-تشخ/feed/ 0

اضافه کردن سایه (Drop Shadow) در فتوشاپ

مرحله 1: لایه متن یا تصویر را انتخاب کنید.

قبل از ایجاد یک drop shadow باید لایه مورد نظر را از پنل لایه ها انتخاب کند و با کلیک روی متن یا تصویر مورد نظر، آن را برجسته کنید. حالا دقیقاً مشخص است که سایه کجا باید اعمال شود.

در این مثال، سایه را به یک متن اضافه می کنیم اما مراحل آن مشابه با اضافه کردن سایه به لایه تصویر است.

مرحله 2: Layer Effects > Drop Shadow را انتخاب کنید.

منبع

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.