شاخص های کلیدی عملکرد یک آژانس بیمه

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

شاخص های کلیدی عملکرد یک آژانس بیمه

۲,۱۹۵ بازديد

شاخص های کلیدی عملکرد یک آژانس بیمه https://ijmarket.com/blog/شاخص-های-کلیدی-عملکرد-یک-آژانس-بیمه/ https://ijmarket.com/blog/شاخص-های-کلیدی-عملکرد-یک-آژانس-بیمه/#respond ایجی مارکت Fri, 11 Dec 2020 07:56:18 0000 بازاریابی https://ijmarket.com/blog/شاخص-های-کلیدی-عملکرد-یک-آژانس-بیمه/

KPI ها KPI هستند و سازمان ها از آنها برای ارزیابی عملکرد استفاده می کنند. آنها معیارهای کمی قابل اندازه گیری هستند که می توانند بر اساس نوع KPI های استفاده شده و بستر خاص برای استفاده از آنها ، به سرعت در تعیین عملکرد تاریخی ، فعلی و آینده کمک کنند. به عنوان مثال …

منبع :
شاخص های کلیدی عملکرد یک آژانس بیمه

KPI ها KPI هستند و سازمان ها از آنها برای ارزیابی عملکرد استفاده می کنند. آنها معیارهای کمی قابل اندازه گیری هستند که می توانند بر اساس نوع KPI های استفاده شده و بستر خاص برای استفاده از آنها ، به سرعت در تعیین عملکرد تاریخی ، فعلی و آینده کمک کنند. به عنوان مثال ، یک آژانس بیمه KPI ممکن است شامل مشتریان جدید خالص ، ضررهای خالص ، رشد نوسازی ، قیمت گذاری قیمت تولید کننده ، متوسط ​​دفتر تجارت بر اساس محصول ، درآمد نمایندگی و درآمد کارمند باشد. با این حال ، برای اهداف این مقاله ، ما به KPIs برای تولید کنندگان آژانس های بیمه ای توجه خواهیم کرد حتی اگر این KPI ها نیز زیر مجموعه اصلی مدیران و صاحبان آژانس ها باشند.

KPI باید اهداف آژانس را منعکس کند و شناسایی KPI که به نشان دادن سریع موفقیت تاکتیکی و استراتژیک تلاش فروش کمک می کند بسیار مهم است. به عنوان مثال ، KPI های محصول در زیر ارجاع داده می شوند و ممکن است بسیار شبیه به KPI های بسیاری از مدیران فروش صنعت باشند:

  • درآمد کمیسیون جدید
  • کمیسیون تجدید
  • نسبت کمیسیون های خالص جدید به کمیسیون های تمدید
  • متوسط ​​کتاب تجاری توسط تولید کننده
  • درآمد حاصل از خطوط پوشش
  • کل پیشنهادهای جدید
  • بستن نسبت (نسبت قیمت به بسته شدن)
  • بسته به منبع سرب خاموش می شود
  • رشد درآمد سالانه (سالانه)
  • درآمد توسط کارمند

این KPI ها به اندازه گیری تجارت شما کمک می کنند و شاخص هایی از عملکرد گذشته و موفقیت آینده را ارائه می دهند. درآمد سالانه عملکرد فعلی و گذشته را در حالی مقایسه می کند که جلسات وب و ارائه ها به آینده نگاه می کنند ، و این نشان دهنده شکل ظاهری تجارت شما در آینده است. اگر جلسات جدید احتمالی شما در سه ماهه چهارم نسبت به سه ماهه قبل 20٪ کاهش داشته باشد ، مطمئن باشید که افت مشاغل جدید را شاهد خواهید بود. با این وجود ، اگر نسبت به سال قبل کاهش یکسانی داشته باشید ، نشانگر بهتری برای دستیابی به فروش سال به سال مشابه هستید.

KPI ها بسته به نمایندگی می توانند متفاوت باشند ، اما اگر بخواهند برای آژانس شما از ارزش واقعی برخوردار باشند ، باید آنها را به طور مداوم و دقیق تعریف و اندازه گیری کنید. KPI ها باید شامل اهداف یا اهدافی برای ردیابی و اندازه گیری عملکرد باشند. به عنوان مثال ، هدف شرکت ما بستن 50٪ از پیشنهادات و 25٪ از چشم اندازهای ملاقات ما در وب است. ما این هدف را در برابر KPI های خود برای این دسته محک می زنیم تا پیشرفت خود را پیگیری کنیم. هدف آژانس شما ممکن است نگه داشتن یک گزارش تجاری 1 میلیون دلاری برای هر محصول فصلی باشد. ممکن است شما برای تولیدکنندگان جدید هدف متفاوتی داشته باشید. این اهداف باید به طور کلی ردیابی KPI ها ، ارائه بینش سریع در مورد سلامت آژانس شما ، با شاخص های قوی عملکرد آینده باشد. سپس می توان این KPI ها را سال به سال اندازه گیری کرد – ارائه بینش دقیق تاریخی در مورد عملکرد شما در مناطق مهم ماموریت. آژانس های بزرگتر باید استفاده از گروه های KPI را در نظر بگیرند ، زیرا KPI های فروش ، بازاریابی ، حسابداری و خدمات در سطح دپارتمان ردیابی می شوند ، از هر بخش چند KPI مهم در یک لیست اجرایی گروه بندی می شوند. این کار را می توان به صورت دستی یا با سیستم خودکار انجام داد.

از چه نوع سیستم هایی می توان برای KPI استفاده کرد؟ آژانس شما می تواند از صفحات گسترده اکسل ساده ، CRM ، سیستم های مدیریت نمایندگی تا داشبورد پیچیده KPI استفاده کند. از معیارهای وب مشخصی که از Google Analytics یا سایر ابزارهای نظارت بر وب گرفته شده اند نیز ممکن است استفاده شود. برای دستیابی به تأثیر مطلوب ، KPI ها باید در حد متوسطی نگه داشته شوند. به عنوان مثال ، ردیابی 10 KPI در ماه منطقی است ، اما ردیابی 50 ممکن است اطلاعات را بیش از حد بار بیاورد. این شبیه داشبورد ماشین شماست. اندازه گیری های شما ممکن است شامل سرعت ، سطح سوخت ، دور در دقیقه ، کیلومتر شمار ، دمای موتور و سطح روغن باشد. این در کل شش شاخص اصلی عملکرد است که می تواند هنگام رانندگی ردیابی شود. بعضی از اتومبیل ها KPI پیشرفته تری از جمله مسافت پیموده شده در هر گالن ، MPG فعلی ، مسافت پیموده شده و حتی مسافت پیموده شده خالی را ارائه می دهند. این KPI های اضافی ممکن است به طور مداوم نمایش داده نشوند ، زیرا ممکن است برای رهبری شما حیاتی نباشد. به همین روش به آژانس بیمه خود KPI فکر کنید و فقط کسانی را که برای موفقیت شما حیاتی هستند تحت نظارت دقیق داشته باشید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه بازاریابی و مارکتینگ کلیک کنید 

این مقالات بصورت سیستمی از جدیدترین پایگاه های مقالات بازاریابی جمع آوری شده است .
مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و اینفوجاب مارکت هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

منبع :
شاخص های کلیدی عملکرد یک آژانس بیمه

https://ijmarket.com/blog/شاخص-های-کلیدی-عملکرد-یک-آژانس-بیمه/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.