شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونای برزیلی در ایالات متحده

۲,۲۰۹ بازديد

شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونای برزیلی در ایالات متحده https://hydoc.ir/شناسایی-اولین-مورد-ابتلا-به-کرونای-برز/ https://hydoc.ir/شناسایی-اولین-مورد-ابتلا-به-کرونای-برز/#respond سلام دکتر Tue, 26 Jan 2021 08:30:41 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/شناسایی-اولین-مورد-ابتلا-به-کرونای-برز/

اولین مورد ویروس کرونا در برزیل در ایالات متحده شناسایی شده است. به گزارش سلام دکتر ، مقامات محلی در ایالت مینه سوتای آمریکا اعلام کردند: اولین مورد جهش ویروس کرونا که اخیراً در برزیل کشف شده نیز در این ایالت مشاهده شده است. وزارت بهداشت مینه سوتا در بیانیه ای اعلام كرد كه یك …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونای برزیلی در ایالات متحده

اولین مورد ویروس کرونا در برزیل در ایالات متحده شناسایی شده است.

به گزارش سلام دکتر ، مقامات محلی در ایالت مینه سوتای آمریکا اعلام کردند: اولین مورد جهش ویروس کرونا که اخیراً در برزیل کشف شده نیز در این ایالت مشاهده شده است.

وزارت بهداشت مینه سوتا در بیانیه ای اعلام كرد كه یك نوع جهش یافته ویروس كرونا به نام Brazil P.1 در نمونه آزمایشی ساكن ایالتی كه اخیراً به برزیل سفر كرده بود ، پیدا شد.

در اوایل ژانویه ، یک بیمار تحت آزمایش ویروس کرونا قرار گرفت و از او خواسته شد در قرنطینه بماند. سایر آزمایشات آزمایشگاهی نشان داد که بیمار به ویروس کرونا برزیل آلوده است.

روزنامه هندوستان تایمز به نقل از یک متخصص اپیدمیولوژی گفت: “شناسایی یک مورد ویروس کرونا ویروس برزیل و سه مورد عفونت با ویروس کرونا ویروس انگلیس در چند هفته گذشته نشان دهنده لزوم محدودیت سفر در طی این بیماری همه گیر است.”

انتهای پیام

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونای برزیلی در ایالات متحده

https://hydoc.ir/شناسایی-اولین-مورد-ابتلا-به-کرونای-برز/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.