رساله حراج اعتبار علمی در پاندمی کرونا

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

رساله حراج اعتبار علمی در پاندمی کرونا

۲,۰۴۷ بازديد

رساله حراج اعتبار علمی در پاندمی کرونا https://titr-news.ir/2021/01/رساله-حراج-اعتبار-علمی-در-پاندمی-کرونا/ تیتر نیوز Sun, 17 Jan 2021 12:42:02 0000 عمومی https://titr-news.ir/2021/01/رساله-حراج-اعتبار-علمی-در-پاندمی-کرونا/ مقدمهمن به طور خلاصه می نویسم ، این روزها مردم درگیر بسیاری از مسائل هستند ، بنابراین عصبانیت کم است و خواندن متن های طولانی ممکن است در واقع اولویت مردم نباشد. من این یادداشت را در یک مقدمه ارائه می دهم و نه در کتاب زیر ، که دارای نکات مهمی نیست بلکه در …

مقدمه
من به طور خلاصه می نویسم ، این روزها مردم درگیر بسیاری از مسائل هستند ، بنابراین عصبانیت کم است و خواندن متن های طولانی ممکن است در واقع اولویت مردم نباشد. من این یادداشت را در یک مقدمه ارائه می دهم و نه در کتاب زیر ، که دارای نکات مهمی نیست بلکه در یک طرف است. حذف عناوین فصل ها تأثیری در اصالت و طول متن نخواهد داشت.
کتاب 1: مقدمه ای برای اعتبار سنجی علمی
جالب خواهد بود که بدانید چرا من عنوان را با این عنوان و با عبارت “اعتبار علمی” در ابتدای متن خود شروع کردم. پس از سالها و اندی در دانشگاه ، به این نتیجه رسیدم که اعتبار علمی به دست آمده نباید با بی دقتی فروخته شود یا به پول و ثروت ، قدرت و شهرت فروخته شود و اندازه مهم نیست. میکند. البته در طول این سال ها ، من افراد زیادی را دیده ام که به راحتی و در عرض چند ثانیه ، حتی در جلسات مهم ، با معرفی دستورات مدیر و معرفی یک قهوه جدید نتیجه تلاش و تحقیق خود را تغییر داده اند. در جلسات مهم آن را تنها بگذارید. ! صد در صد در جهت مورد نظر آقای مدیر اصلاح شده است! به عنوان مثال ، طبق بررسی ها ، ما باید به تبریز برویم ، اکنون ما دقیقاً برعکس محاسبات و هزینه های چندین ساله به مشهد می رویم!
کتاب دوم: داستانهایی در اعتبار علمی
سالها پیش ، در طول تحصیلات من در ایالات متحده در سال 1980 ، اشتباه نمی کنم ، آنها یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه نوادا پیدا کردند که برای این تحقیقات جعلی اعدادی را برای رسانه های جمعی و ایالات متحده ایجاد می کند. پول زیادی از آکادمی علوم می گیرد. این روزها عناوین زیادی در اخبار و رسانه های آمریکا منتشر شد و سپس بسیاری از محققان در همه علوم معرفی و بودجه تحقیقاتی آنها کاهش یافت. تقریباً در همان زمان ، معلم آمریکایی چینی-آمریکایی من که پدر نوآوری نیز شناخته می شود ، با من تماس گرفت و گفت: “بیایید چت کنیم!” من همچنین به عنوان استاد کار می کردم ، و این زمانی بود که در طول آزمایشاتم روی ارتباطات ساختاری و جمع آوری داده ها کار می کردم. “نظر شما در مورد این پرونده چیست؟” او گفت. گفتم خیلی بد است ، استاد. وی گفت: “اگر شما در جای آنها بودید و نتایج آزمایش و كاشتن درست نبود و این باعث می شود كه حقوق ماهانه شما پایین بیاید ، پس چه كاری انجام می دهید؟” من خدمات خود را به استاد ارائه دادم. قبل از آمدن من به آمریکا ، پدر مرحومم به من گفتند که به یاد داشته باش که خدا بدیهی است به ما اجازه نمی دهد کار اشتباهی انجام دهیم ، بنابراین او بهترین ضامن این جمله است! بنابراین هنگام بروز شرایط دشوار نگران نباشید و اطمینان حاصل کنید که توسط خالق و استاد جهان تضمین شده است. وقتی گفتم که او نفس کشید و فکر می کنم اشک در چشمانش جمع شده بود و او گفت برو ، نیازی نیست که مرا به یاد بیاوری ، اما آن را از من ، شأن و ابروهای یک عالم به خاطر بسپار. برای فروش نیست ، چیزهای خوب و چیزهای بد به نتایج شما بستگی دارد! وی ادامه داد ، با یادآوری اینکه نتایج غیرمنطقی در تحقیقات نیز نتایج بسیار ارزشمندی است ، این نشان می دهد که ما باید کار و روش های خود را بهبود ببخشیم ، من امشب خوب می خوابم ، به کارتهایم بروم! من امروز هرگز فراموش نکرده ام و در تمام نوشته ها ، تحقیقات و مقالات خود تا به امروز ، همیشه متوجه شده ام که گاهی اوقات برای بسیاری سخت و گران به نظر می رسد. در واقع ، اعتباری که خداوند به انسان عطا می کند ، از یک سو ، بار “تأیید و شدت” تخلف است و از طریق نور درخشان انتخاب شده وی ، چگونه می توان آن را به راحتی حراج کرد؟
کتاب 3: کرونا و حراج اعتبار علمی
متأسفانه ، و متأسفانه ، یک نگاه اجمالی به مسئله تاج در کشور ما نشان می دهد که برخی از پزشکان قبل از اینکه تاج خود را از دست بدهند تا حدودی “مشخص شده” بودند و خراب شدند و این اعتبار الهی به طور رایگان فروخته شد. ؟ آنها هر روز یک داستان نادرست و از اعتبار علمی خود برای مردم تعریف می کردند ، گویی که آنها فقط برای همان روزها برای تجارت جمع شده اند! آنها چه داستان هایی را ایجاد کرده و گفته اند و هموطنان مضطرب و فقیر خود را مسخره کرده اند! بر اساس تغییرات محیطی در کشور ، یک روز گفتند ماسک نزنید ، یک روز گفتند مار ، یک روز گفتند قرنطینه مربوط به دوران ترامپ است ، یک روز گفتند چرا قرنطینه نمی کنید ، یک روز آنها گفت من پاداش و غرامت را پرداخت می كنم و یك روز آنها گفتند ویروس جدید انگلیسی ما ماههاست كه از كار افتاده ایم ، یك روز گفتند فقط واكسن ایرانی است ، روز دیگر گفتند شما فقط باید از خارج بخرید ، یكی در مدیریت گفت برخی از افراد نزدیک به این منطقه کارگزاران واکسیناسیون خارجی هستند ، بنابراین گزارش شد که یکی از آنها شرکت واکسیناسیون در منازل است.این کار تا زمانی آغاز شد که مرگ هموطنان ما به شش نفر در روز رسید و آنها هنوز ترک نکرده اند. حتی بعضی از مردم این روزها به شدت به دنبال یک موج جدید هستند یا فضای لازم را برای شروع یک موج کوه جدید ایجاد می کنند ، و اگر نوع متغیر آن نبود ، جامائیکا یا خانواده نبود ، بنابراین این تنها صحنه تا پایان موج سواری ادامه خواهد داشت ، خدای ناکرده! این خواهران و برادران عزیز نیز نگران ماه مه و ژوئن سال آینده هستند انشا Godالله! آنها اطاعت مردم و كاهش بیماری را به خود نسبت می دهند و به این واقعیت اشاره می كنند كه مردم قاتل هستند در حالی كه طی یك سال گذشته ، آنها كار دیگری انجام نداده اند جز نظارت و گزارش وقایع بازی تاج و فقط نگران ظاهرا پاییز و زمستان نگران کننده بود! آنها مدیریت اضطراب را بسیار خوب اجرا می کنند و این با اعتبار علمی آنها سازگار است! آنها بر روی زخمهای ابریشم مردم شور بودند و مشخص شد که این افراد اهل مناطق زال و طوس نبوده و ریس و اکبری برای این قسمت نبوده اند ، اعتبار آنها از طرف خدا نبوده و ممکن است از طرف مقابل کمک بگیرند. اگر کسی کمی توجه کند ، به وضوح می بیند که خداوند چه زیبا و فرزانه ای بالاترین ضمانت خود را در سلب ایمان و اعتبار آنها از زبان خودشان داده است! الله اکبر
کتاب 4: دیدگاه خدا درباره اعتبار و کرامت
چند وقت پیش ، نظرات زیر را در مورد اخبار کنترل ویروس انگلیسی در اخبار یک سایت خواندم ، خدای ناکرده! تحقیر از آرزو و تحقیر از آرزو
کتاب 5: اعتبار اعتبار علمی
این پزشکان و دانشمندان تدارکات برند ما کجا هستند که برای خرید واکسن های خارجی خودکشی کرده اند و اکنون به دستور مقام معظم رهبری ، ناگهان با آن مخالفت می کنند! اگر در این زمان شما واقعاً بر اساس علم پزشکی و تحقیقات دقیق و ناب اقدام به خرید خارج از کشور کرده اید ، پس اصرار کنید ، من مطمئن هستم که آنها خواهند شنید! چرا که نه! نه ، موضوع چیز دیگری است ، شاید آنچه معاون وزیر بهداشت گفته درست است ، بخرید!
کتاب ششم: ابهامات جدی در اعتبار علمی پزشکی
عجیب است که در آخرین خاطره من شش سوال داشته باشید اینجا در مورد واکسن گفتم ، هنوز هیچ کس در داخل به آن پاسخ نداده است ، که مهمترین اصل در ضرب و شتم یا ضرب و شتم و نوع واکسن انتخابی است! اما بحث های زیادی در مورد انتخاب مدل داخلی یا خارجی ، یک شرکت آمریکایی یا انگلیسی و … وجود دارد! آیا اخیراً توسط نیویورک تایمز در ایالات متحده به چالش کشیده شده است؟ اینجا
بیشتر مردم فکر می کنند معلمان مهندسی و مدیریت بحران س questionsالات ساده ای می پرسند و حتی یک دکتر هم نیست! آنها پاسخ را می گیرند و می دانند ، اما متأسفانه حتی سازندگان واکسن نیز جواب درست را نمی دانند و به مردم نمی گویند! شاید خوب نباشد که پاسخ آنها را از داخل و بیرون بدانید! چند روز پیش ، در اخبار جهان اعلام شد که 90٪ واکسن های چینی فقط 73 بوده و امروز ، طبق مطالعات بالینی ، برزیلی ها اعلام می کنند که فقط 4050 م effectiveثر است؟ بقیه واکسن ها کمی زیاد یا کم هستند! دیروز ، در اخبار خارجی ، حتی در یک جمله ، دیدم که فقط افرادی که واکسینه می شوند ، ناقل ایجاد می کنند ، که من اشاره کردم! مهمتر از همه ، گزارشاتی وجود دارد که بسیار قابل توجه است و بسیاری از کشورهایی که واکسیناسیون را شروع کرده اند اخیراً با نسخه های جدید ویروس روبرو شده اند ، از جمله ایالات متحده با ویروس متنی 20C. -U ، انگلستان با نوع VUI-202012/01 ، آفریقای جنوبی با نوع 501.V2 و نیجریه با نوع P681H و بسیاری دیگر از ویروس های مشابه هستند ، اعتقاد بر این است که برخی از آنها علیه این جهش ها واکسینه شده اند. با انجام ایجاد شده است. اینجا البته زمان آن رسیده است که در مورد این موضوع به نتیجه گیری نهایی برسیم.
کتاب 7: مهندسی گواهینامه واکسن
بله ، من مهندس هستم ، اما مدیریت ریسک و ریسک و بحران را نیز تدریس می کنم که اصول بسیار کلی دارد. وقتی پزشکان ما علاقه ای به گشودن مقاله ، عذرخواهی یا دانستن ندارند و از مارک واکسن و خرید آن بسیار نگران هستند ، من باید وارد عمل شوم و به مردم کشورم ، خودم ، خانواده و خواهران و برادرانم کمک کنم. برای کشتن به خاطر بگذارید حداقل جزئیات علمی و آنچه را که باید با این واکسن ها انجام دهیم دقیقاً قبل از تزریق یا عدم درک آنها درک می کنیم! شاید معیارهای تعیین شده توسط مقام معظم رهبری توجه به برخی از این س questionsالات فروتنانه و س questionsالات مشابه بود!
کتاب 8: مراقبت در حفظ اعتبار علمی
کرونا ، با یا بدون واکسن ، نام داخلی یا خارجی ، نام داخلی به نام خارجی یا داخلی به نام خارجی! البته امیدوارم که بدون واکسن ، به لطف خدا ، روزی مانند سایر بیماری ها کنترل شود ، اما امیدوارم که این درس برای همه دانشمندان در اوج باشد و که عنان سالها تحقیق ، آموزش و آموزش به دست خواهد آورد. بگذارید من از خالق احد تا گور توجه ویژه ای به قلب و روح خود داشته باشم و بگذاریم این نعمت خدا را فقط برای رفاه مردم او ، به ویژه در رابطه با زندگی مردم ، صرف کنیم. ما به عنوان یک فیزیکدان ، مهندس یا پژوهشگر نباید تسلیم شرایط محیطی شویم که باد مسیر ابروهای علمی ما را تعیین می کند! بیایید با مردم خود صادق باشیم و حقیقت را بگوییم ، حتی اگر فکر می کنیم مطلقا چیزی نمی توانیم بگوییم ، حداقل خواهران و برادران کند کشور گمراه نشوند ، دستور “پروفسور هنری لئو” را بخاطر بسپار ، بسیاری از موارد خوب و بد به نتایج شما بستگی دارد!
به یاد داشته باشید ، ما ممکن است بعد از این زمان بسیار ثروتمند و مشهور شده باشیم ، و حتی ممکن است بیش از این مورد توجه شده باشیم ، اما اعتبار علمی خود را از دست می دهیم و اعتبار خود را در برابر اعتماد و اعتماد به نفس مردم ، و چهره های خود حراج می کنیم. دید دردناک آنها. ما نمی توانیم زمان را با هر نوع ثروتی تغییر دهیم و بپوشانیم.
کتاب نهم: مکان برخی از اعتبار علمی
من یک دوست دانشمند دارم که در طول سی سال همکاری من چیزهای زیادی از او آموختم ، در این مورد آنها نمونه ای هوشمندانه از موضوع دستور او آوردند: آیا پرندگان را که در گل و لای می غلتند ندیده اید؟ داشته باشید و گل روی سر و صورتشان بیاید! آنها مقصر هستند ، در جای خود در بهشت ​​، هیچ کس نمی تواند این کار را با آنها انجام دهد ، که باعث خنده آنها می شود!
و درود بر او که راهنماست

* استاد متخصص کشور در مهندسی سازه ، زلزله و مدیریت بحران و مدیریت مقاومت و مدیریت بحران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.