مطالعه جدید: بلوتوث همیشه روشن ردیابی گوشی را آسان می‌کند

۱,۰۱۷ بازديد

مطالعه جدید: بلوتوث همیشه روشن ردیابی گوشی را آسان می‌کند https://ijmarket.com/blog/مطالعه-جدید-بلوتوث-همیشه-روشن-ردیابی-گ/ ایجی مارکت Tue, 14 Jun 2022 07:37:52 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/مطالعه-جدید-بلوتوث-همیشه-روشن-ردیابی-گ/

تحقیقات اخیر انجام شده است که نشان می دهد اگر بلوتوث دستگاه تلفن همراه شما هموار باشد. در حال حاضر حق با شماست، اما حق با شماست بلوتوث همیشه روشن را بخوانیم. آخرینا تحقیق در خصوص رداب‌هایی حرفه‌ای مانند ایرتگ (AirTag) سازنده اپل، انجام شده است که نشان می‌دهد فناوری، همیشه برای همه‌چیز، حتی برای …

منبع :
مطالعه جدید: بلوتوث همیشه روشن ردیابی گوشی را آسان می‌کند

تحقیقات اخیر انجام شده است که نشان می دهد اگر بلوتوث دستگاه تلفن همراه شما هموار باشد. در حال حاضر حق با شماست، اما حق با شماست بلوتوث همیشه روشن را بخوانیم.

مستر بلیطمستر بلیط

آخرینا تحقیق در خصوص رداب‌هایی حرفه‌ای مانند ایرتگ (AirTag) سازنده اپل، انجام شده است که نشان می‌دهد فناوری، همیشه برای همه‌چیز، حتی برای ردیابی شما به منظور تعقیب و اذیت نیز راه‌هایی دارد! بلوتوث همیشه روشن دردسرهایی برای کاربران ایجاد می‌کند.

بلوتوث همیشه روشن

بلوتوث همیشه روشن عملکرد یک فانوس دریایی را دارد. ح د د و ح ح م م م م م م م م م م م م م م م م م م م م در این روش، از راهکارهای جدید به ویژه تغییر IP آدرس‌ها کمک گرفته می‌شود تا از امنیت محافظت کند و مانع ردیابی شود.

بلوتوث همیشه روشن

بلوتوث همیشه روشن

طرح های خصوصی در بلوتوث ها منتشر شده است که مشکلات موجود در تلفن های هوشمند همراه را نشان می دهد. این چراخ به خصوصی، امضای دیجیتال یا اثر انگشت را از هر دستگاه دیگری می‌کند. همه بلوتوث‌ها در گوشی‌ها از تکنیک‌های رمزنگاری شده، بهره‌برداری شده و ردیابی را بیشتر غیرممکن ساخته‌اند، ولی امواج رادیویی، طول موج‌های موجود در نویزهای بلوتوث را از هر دستگاه دیگری متفاوت می‌سازند.

دو نفر از دانشجویان UCSD به نام‌های نیشانت بسکار و هادی گیوه‌چیان، نویسنده‌های اصلی این مقاله هستند، معتقدند تحقیقاتی که در کارایی‌های ویژه فراتر بلوتوث در برنامه‌های ردیاب گوشی ازجمله Find My است انجام داده‌اند. این ایرادات جزیی در گوشی‌های موبایل در گذشته از ویژگی‌های wi-fi بود، اما حالا این مقاله ثابت می‌کند که این نویزها خود را به تنهایی نشان می‌دهند و تا به حال از این سیگنال‌ها استفاده می‌شود.

در قسمتی از این تحقیق آمده است:

آنچه می‌خواهم ببینیم این شرایط است که در دنیای واقعی و تعداد زیادی دستگاه را مشاهده می‌کنید،

اک ر ا ا ا ا ا ا ا

این آزمایش های خود را دریافت می کنند که 40 تا 47 درصد دستگاه ها دارای اثر انگشتان هستند که به طور طبیعی بالقوه هستند.

ویژگی‌های ردیاب بلوتوث در دستگاه‌های پیشرفته و توسعه یافته‌هایی چون شرکت‌های شرکت اپل، به یک معضل مدیریتی کرا که این دستگاه ها در حقیقت برای به خدمت گرفتن تکنولوژی و کمک به یافتن کلیدها و وسایل الکترونیکی افراد س. با این حال، مجرمان برخی تبهکاری‌های غیر قانونی خود را مدیون چنین تجهیزاتی می‌دانند و حتی چندین بار در چند مورد از پرونده‌های تعقیب و قتل نیز ردپای این دستگاه را نمی‌توان نادیده گرفت.

عملکرد ردیابی بلوتوث

قبلا مقدمه ردیابی توسط وای فای دستگاه‌های متفاوت متفاوت رشته‌ها بود که به جرئت می‌توان گفت این مقدمه در مورد بلوتوث کوتاه‌تر و ساده‌تر است و به نظر می‌رسد کار ردیابی توسط بلوتوث پیچیده‌تر باشد. الگوریتم پیشرفته ارائه شده، قادر است عدد موجود در بلوتوث را حدس بزند که این حدس باتوجه به میزان ایرادات موجود در گوشی‌ها، می‌تواند به عدد اصلی نزدیک یا از آن دورتر باشد. طبق بررسی‌های ارزیابی، میزان درستی این تخمین هیچ ربطی به مدل و سن تلفن هوشمند ندارد.

عملکرد ردیابی بلوتوث

عملکرد ردیابی بلوتوث

پژوهشگران این تحقیقات را انجام دادند، آزمایشی جالبی را طراحی کردند تا ببینند وقتی گوشی در یک جا و کنار هم است، پیش‌بینی می‌شود که بلوتوث هرکدام به درستی، تا چه حد امکان پذیر است و یا چقدر هم مکانی این است، نتیجه را مختل می‌کند. می کند.

برای انجام این آزمایش، در دو آزمایش مختلف را تکرار کرد و نتیجه گرفت که وقتی 162 گوشی در کنار هم قرار دارند، 40 درصد از دماهای خاص به فرد آن‌ها را به درستی تشخیص می‌دهند و زمانی که در سالن عمومی 647 گوشی موجود است. بود، تشخیصند 47 درصد تشخیص درست بدهند.

محدوده ردیابی به عواملی مانند محیط و دستگاه مورد تحقیق وابسته است و حتی تا چند صد فوت احتمال دارد تغییر کند، همچنین در یک جای شلوغ که تعداد دستگاه‌ها بیشتر است، احتمالا تا 10 فوت و یا کمی بیشتر از این کاهش می‌یابد. فرد با رضایت خود اعلام آمادگی کرد و موفق شد، تصمیم‌های وی را که به منزل‌سازی انجام داد.

ناگفته نماند که عواملی از بیرون می‌توانند این ردیابی را با شکست مواجه سازند که از جمله آن‌ها، تغییرهایی در اطراف و دستگاه‌های قوی با قدرت ارسال یا ارسال بیشتر در برد، وجود داشته باشد.

احتمالا شما یا کاربران دیگر با دانستن عواقب بلوتوث همیشه روشن در موقع عدم نیاز به بلوتوث، آن را خاموش نگه می‌دارد. اما جالب است که اکثر دستگاه‌های مخصوص گوشی‌های آیفون هرگز بلوتوث را خاموش نمی‌کنند. اگر به طور مستقیم برای خاموش کردن آن، به نقطه اصلی گوشی خود مراجعه کنید. شاید افراد بسیار زیادی حتی نمی‌دانند که دائماً از طریق سیگنال‌های بلوتوثی دستگاه‌های قابل ردیابی‌اند.

میزان خطرِ بلوتوث همیشه روشن

ردیابی افراد از طریق تکنولوژی در ایالات متحده آمریکا همیشه مشکل ایجاد شده است. وزارت دادگستری این کشور در سال 2019 اعلام کرد که چند صد هزار نفر به صورت آنلاین ردیابی می‌شوند و گزارش‌ها حاکی از آن هزاران نفر گفته‌اند که از طریق یک دستگاه الکترونیکی، این اتفاق برایشان رخ داده است.

میزان خطرِ روشن ماندن بلوتوث گوشی

میزان خطرِ روشن ماندن بلوتوث گوشی

نویسندگان مقاله، اعلام کردند که دستگاه رادیویی لازم برای ردیابی بلوتوثی شاید حدود 200 دلار قیمت داشته باشد. درست است که دستگاه هایی با قیمت بالای 1000 دلار نیز موجود است و می‌دانیم که با یک دستگاه گران‌تر، دقیق می‌شود. ولی ردیابی با همان دستگاه ارزان امکان پذیر است.

واضح است که کار با این دستگاه‌ها، علم فنی بسیار فراتر از دانش‌آموزان عادی است که فقط دستگاه ایگ را خری. موضوع عجیب دیگر این است که بدانید همین الان خود شما احتمالاً از راه‌های قانونی و حتی خلاف قانون توسط چشم یا به.

یک کارشناس معروف امنیت کامپیوتری، که مدیر پروژه‌های فناوری بنیاد Electronic Frontier است و جان کالاس نام دارد؛ به وضوح گفت که در موضوع ردیابی به وسیله منبع بلوتوثی جای تعجب زیادی برایم نیست. این ویژگی در همه زبان ها موجود نیست. من تو را راحت نخواهم گذاشت: من پیش تو خواهم آمد.

ببینیم این قانون برای چه کسانی بیشتر را دارد؟ اجراکنندگان قانون از گذشته به امر دسترسی به گوشی افراد جهت ردیابی فعالیت‌هایی که جرم دارند. شهرت دارند. با استفاده از یک حساب کتاب ساده می‌توان دسترسی به اطلاعات یک کاربر یا مجرم، روندی ساده‌تر از دسترسی به ام وی را آسان‌تر انجام داد. دارد. ظالس اظهار می‌کند:

تحقیقاتی وجود دارد که به ۲۰ سال قبل برمی‌گردد و مواردی مانند تفاوت‌های مستقیم ساعت را نشان می‌دهد به‌طور کلی، این مورد در حالت جزئی استفاده نمی‌شود زیرا راهکارهای بسیار پیچیده‌تر و ساده‌تری برای ردیابی.

دو نویسنده این مقاله را مطرح کردند، شاید بهترین راه را برای غلبه بر این موضوع ایجاد میانافزار در دستگاه‌های هوشمند برای تولید سیگنال‌های تصادفی، تا امکان ردیابی را به حداقل و یا حتی غیرممکن کند. چگونه این روش کاملاً تحقیق شود تا بتوان دید آیا واقعاً عملی هست یا نه!

باسکار و گیوه‌چیان همچنین در مورد تغییرات سخت‌افزاری برای حل این معضل تصورند، شاید چنین تغییراتی ممکن نباشد، چرا که هر ایراد احتمالی پیش‌آمده ممکن است به ردیابی سریع‌تر بلوتوثی منجر شود.

گیوه چیان گفت:

تنها عادتی که برای رفع کامل این مشکل می‌توانید این مشکل را حل کنید که بلوتوث را در حالت خاموش قرار دهید.

بسکار ادامه داد:

و ما مهم از ویژگی‌های واقعاً را از دست تشخیص داد. منظور من این است که به چیزی مثل ردیابی تماس فکر کنید. رار از این فناوری‌ها در دنیای مدرن، مفید بوده و باید آن را خاموش کنیم.

این مطلب نیز مانند بسیاری از تحقیقات دیگر نشان می‌دهد همیشه مجرم‌ها دنبال حفره‌هایی برای امنیت کاربران و ردیابی آن‌ها هستند که این کالاها را از موش جدا می‌کند و گربه می‌نامد و می‌گوید سواستفاده‌گران همیشه برای جاسوسی و ردیابی طعمه‌های خود می‌خواهند که این راه‌ها را انجام دهند. نفوذ در نهایت همه می‌شوند.

اما این مورد هم قابل چشم‌پوشی نیست که دستگاه‌های الکترونیکی جدید برای افزایش اعتبار و ارزش خود بین کاربران مختلف در رقابت‌ها و از همین رو شاید برخی از سوراخ‌های امنیتی هرگز بسته نمی‌شوند! سوالی با این عنوان مطرح است که آیا خرید دستگاهی با قیمت 10 دلار گرانتر برایتان ارزش آن را دارد که از شر رلو ث

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بلوتوث همیشه روشن آیاست؟ در زیر چند پیشنهاد در مورد نحوه ظاهر یا گرفتن قرار ملاقات برای وسایل عتیقه ارائه شده است.

منبع :
مطالعه جدید: بلوتوث همیشه روشن ردیابی گوشی را آسان می‌کند

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.