برون سپاری برای بازاریابان اینترنتی

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

برون سپاری برای بازاریابان اینترنتی

۹۰۳ بازديد

برون سپاری برای بازاریابان اینترنتی https://ijmarket.com/blog/برون-سپاری-برای-بازاریابان-اینترنتی/ ایجی مارکت Wed, 09 Mar 2022 23:20:55 0000 بازاریابی https://ijmarket.com/blog/برون-سپاری-برای-بازاریابان-اینترنتی/

وقتی کسب و کار شما شروع به رونق می کند، مطمئناً وظایف زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. برای یک چیز، شما ممکن است صلاحیت انجام همه آنها را نداشته باشید. برای دیگری، ممکن است زمانی را نداشته باشید که به آنها اختصاص دهید. در این شرایط، بهترین کار برای حفظ کارایی و اطمینان از …

منبع :
برون سپاری برای بازاریابان اینترنتی

وقتی کسب و کار شما شروع به رونق می کند، مطمئناً وظایف زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. برای یک چیز، شما ممکن است صلاحیت انجام همه آنها را نداشته باشید. برای دیگری، ممکن است زمانی را نداشته باشید که به آنها اختصاص دهید. در این شرایط، بهترین کار برای حفظ کارایی و اطمینان از سودآوری، قراردادن برخی وظایف است.

ما برخی از وظایفی را که یک بازاریاب اینترنتی می تواند به شخص دیگری اجازه انجام دهد را ببینیم.

1. اگر به دنبال شخصی برای انجام کارهایی مانند استخدام، ورود اطلاعات، طراحی لوگو، طراحی گرافیک، طراحی وب سایت، ترجمه، توسعه نرم افزار، HTML، PHP، بازاریابی اینترنتی، مقالات، SEO، CSS، Photoshop، معماری نرم افزار، اکسل، اندروید و غیره، سپس به یک سایت فریلنسری مراجعه کنید و پروژه خود را ارسال کنید.

ظرف چند دقیقه نامزدهای علاقه مند پیشنهادات رقابتی خود را پیشنهاد خواهند کرد. سپس با استفاده از سیستم شهرت سایت فریلنسری می توانید فریلنسر مناسب برای شغل خود را انتخاب کنید.

شما فقط زمانی پرداخت می کنید که 100% از کار انجام شده راضی باشید.

2. آیا بیشتر به دنبال برنامه نویسان، طراحان، نویسندگان و دیگر متخصصان آنلاین هستید؟

سپس مکانی برای انجام بیشتر این کارها با فریلنسرها نیز وجود دارد.

ابتدا شغل خود را پست می کنید و سایت شما را با فریلنسرهای مناسب مطابقت می دهد. سپس پروفایل ها، بررسی ها و پیشنهادات آنها را مرور می کنید و با نامزدهای برتر مصاحبه می کنید. اکنون یک مورد علاقه را استخدام می کنید و پروژه خود را شروع می کنید.

در خصوص پرداخت، فاکتور و پرداخت ها در سایت انجام می شود. شما فقط برای کاری که مجوز می دهید پرداخت می کنید.

3. شاید نیاز شما به یک دستیار مجازی باشد. نه هیچ دستیار مجازی، بلکه یک ستاره راک.

سپس باید به سایت های فیلیپینی مراجعه کنید که در آن می توانید یک دستیار مجازی فیلیپینی را در 5 دقیقه و 7 کلیک استخدام کنید.

برای انجام این کار، یک نقش را پست می‌کنید یا اعضای تیم را بر اساس عنوان نقش، نرخ ساعتی، تاریخ شروع نقش، شرح نقش، و مهارت‌های اضافه می‌کنید. سپس هر بار که یکی از اعضای تیم برای نقش شما درخواست می کند، یک ایمیل دریافت می کنید.

اما اگر نقش خاصی برای استخدام ندارید، به سادگی پایگاه داده اعضای تیم Virtualvalley را مرور می کنید تا موردی را پیدا کنید که می تواند مناسب برای کسب و کار شما باشد. می توانید از طریق نمای کلی، تصویر نمایه، مهارت ها، نرخ ساعتی و ویدیویی که در آن خود را معرفی می کنند قضاوت کنید.

وقتی از عضو تیم Rockstar خود راضی بودید، می توانید از طریق پلتفرم استخدام کنید.

4. آیا به طراحی و جستجوی مکانی برای برون سپاری کار می گردید؟

سایت های طراحی به شما این امکان را می دهند که به صورت آنلاین طراحان فریلنس با استعداد را پیدا کرده و با آنها کار کنید.

شما با ساختن یک بریف طراحی، یعنی آنچه طراحی شده و جزئیات آن نیاز دارید، شروع می کنید.

سپس سایت‌ها آن را بین میلیون‌ها طراح خود منتشر می‌کنند که طرح‌هایی را ارسال می‌کنند که می‌توانید از طریق رتبه‌بندی، نظرات و پیام‌های خصوصی به آن‌ها کمک کنید تا نیازهای شما را شکل دهند.

پس از اینکه برنده طرح شما کار را ارسال کرد و پولی دریافت کرد، حق چاپ کامل طرح را برای دانلود دریافت می کنید و یکی از تقریباً نیم میلیون مشتری خوشحال می شوید.

5. هر چیزی که پروژه وب شما نیاز دارد، مانند طرح های درجه یک از لوگوهای خیره کننده، وکتورها، گرافیک های سه بعدی، تصاویر، بنرها و آواتارها. و وب‌سایت‌های سفارشی WordPress، PHP، HTML، CSS، جاوا اسکریپت، برخی از سایت‌ها، جامعه متخصصان مستقل به شما کمک می‌کنند تا آنها را دریافت کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنچه را که در حال حاضر موجود است جستجو کنید و برای شروع کار، پیش پرداخت بپردازید. یا نیاز خود را به سایت اطلاع دهید و فریلنسرهای آنها پیشنهادی را برای انتخاب شما ارسال خواهند کرد. سومین امکان این است که پروفایل ها را جستجو کنید و خودتان با فریلنسرها تماس بگیرید.

پس از رضایت، وجوه امانی خود را برای پرداخت فاکتور آزاد می کنید.

6. آیا نیاز به استخدام برترین توسعه دهندگان و طراحان نرم افزار استعدادیابی آزاد دارید؟

آنها در سایتی هستند که به عنوان یک شبکه انحصاری از برترین توسعه دهندگان و طراحان نرم افزار آزاد در جهان توصیف شده است.

برای اینکه بخشی از مشتریان خوشحال آنها باشید، استعدادهای فنی آزاد که به دنبال آن هستید را با آنها در میان می گذارید و آنها بهترین گزینه را برای کار کردن با شما پیدا می کنند.

سایت های برتر دارای طراحان و توسعه دهندگان برای هر محیط طراحی یا پشته فناوری وب، موبایل یا دسکتاپ هستند. آنها ریسک صفر را ارائه می دهند زیرا یک دوره آزمایشی وجود دارد و شما فقط در صورت رضایت پرداخت می کنید.

7. چه کسانی به دنبال خدمات مقاله نویسی و محتوا هستند؟

آنها می توانند آنها را در سایت های خدمات نوشتن مقاله و محتوا پیدا کنند.

آیا برای کسب و کار خود به محتوای تازه و به روز نیاز دارید؟ خواه به پست‌های وبلاگ، توضیحات محصول یا محتوای فنی نیاز داشته باشید، نویسندگان آن سایت‌ها محتوای منحصربه‌فردی را در اختیار شما قرار می‌دهند که برای کاربران و موتورهای جستجوی شما بهینه شده است.

اما ابتدا باید نویسنده مناسب پروژه خود را از بین هزاران نفر انتخاب کنید، نوع سفارش و سطح کیفیت مناسب را برای پروژه انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

علاوه بر این، می‌توانید محتوایی را از افراد بومی به 10 زبان به قیمت 1.3 سنت در هر کلمه سفارش دهید.

8. طراحی سفارشی کامل را هر بار با بازار شماره یک طراحی سفارشی در جهان برای طراحی لوگو، طراحی وب، طراحی تی شرت، طراحی بروشور، طراحی بروشور و طراحی کارت ویزیت دریافت کنید.

فقط چند دقیقه وقت بگذارید و پروژه خود را توصیف کنید تا دیدگاه شما به یک دستورالعمل کوتاه برای طراحان تبدیل شود.

اکنون، 100 طرح جدید را که سایت‌ها مستقیماً از سراسر جهان به صندوق ورودی شما ارسال می‌کنند، مرور کنید.

نظرات خود را مستقیماً برای ویرایش به هنرمندان بدهید. سپس بهترین طرح را برای خود انتخاب می کنید.

9. اگر آنچه شما نیاز دارید طراحی لوگو، طراحی وب، طراحی گرافیک، طراحی چاپ، طراحی بسته بندی و نام شرکت است، برخی از سایت های دیگر شما را تحت پوشش قرار داده اند.

برای شروع همکاری خود با آنها، یک دسته بندی را انتخاب کرده و پروژه خود را پست می کنید.

پیمانکاران ایده های خود را برای شما ارسال می کنند. به آنها بازخورد بدهید و بازبینی ها را دریافت کنید.

موردی را انتخاب کنید که شما را خوشحال می کند و با تامین کننده همکاری کنید تا طرح یا نام مورد علاقه خود را نهایی کنید. قیمت خود را بدهید، ضرب الاجل خود را تعیین کنید و زمانی که از کار راضی بودید پرداخت کنید.

10. آیا شما وظایفی برای اجرا دارید اما وقت ندارید؟

سایت‌هایی وجود دارند که شما را افرادی پیدا می‌کنند تا کارهایتان را انجام دهید.

برای اینکه آنها بتوانند با کمک مناسب شما را به هم متصل کنند، ابتدا یک کار را از لیستی از کارهای روزمره در یک برنامه تخصصی انتخاب می کنید. این می تواند یک قرار همان روز یا در آینده باشد.

این سایت بلافاصله شما را با یک فرد ماهری که در منطقه شما “Tasker” می نامند متصل می کند.

اکنون مستقیماً در برنامه با وظیفه‌گر چت می‌کنید تا زمان ورود را مشخص کنید.

کارمند در زمان توافق شده می رسد، کار را کامل می کند، صورت حساب را مستقیماً در برنامه به شما می دهد و شما به صورت الکترونیکی پرداخت می کنید.

11. آیا سازمان شما نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق زمان مصرف دارد؟

سپس سایت های تخصصی تجزیه و تحلیل بهره وری برای روز کاری به شما می دهد.

سیستم حسابداری شما به شما می گوید که پول در کجا در سازمان شما پرداخت می شود. سایت‌ها با ارائه اطلاعاتی در مورد فعالیت‌های نیروی کارتان به شما نشان می‌دهند که در کجا زمان صرف می‌شود.

بنابراین می‌توانید زمان صرف شده توسط آن‌ها را در پاسخ‌گویی به ایمیل‌ها ببینید و بین تیم‌ها مقایسه کنید تا متوجه شوید که آیا تیم‌های شما که عملکرد بهتری دارند این کار را متفاوت انجام می‌دهند.

آیا باید بدانید که چگونه برنامه کاری در بین تیم ها مقایسه می شود؟ سایت‌ها به شما نشان می‌دهند که کارمندان شما چه زمانی و چه مدت با رایانه‌های خود کار می‌کنند. همچنین می‌توانید ببینید که چند بار برای جلسات یا استراحت از رایانه خود بلند می‌شوند.

با ارائه این داده های عملی به شما، چنین سایتی شما را قادر می سازد تا فرآیندهای کسب و کار را تجزیه و تحلیل کنید، علل ریشه ای ناکارآمدی در کسب و کار خود را درک کنید تا بتوانید بهره وری را بهبود بخشید و حفظ کنید.

این نرم افزار همچنین یک لایه داده به نیروی کار شما اضافه می کند تا به شما در درک شاخص های مرتبط با عملکرد بالا یا پایین کمک کند.

بنابراین، می‌توانید زمان صرف شده توسط تیم فروش خود را در CRM خود در مقایسه با سایر فعالیت‌ها و همچنین ارتباط رفتار تیم‌های با عملکرد بالا و پایین را بدانید.

همچنین می‌توانید از صلاحیت سایت‌ها برای دانستن اینکه چگونه وب‌سایت‌ها یا برنامه‌های خاص با خروجی بالای کارمندان مرتبط هستند، استفاده کنید، زیرا برنامه از الگوریتم‌های یادگیری عمیق برای مقایسه اعضای تیم با عملکرد بالاتر و پایین‌تر استفاده می‌کند و رفتارها را با عملکرد مرتبط می‌کند. آیا اعضای تیم با عملکرد بالاتر زمان بیشتری را در وب سایت های خاص صرف می کنند؟ آیا جلسات آنها کوتاهتر است یا کمتر؟

داده های استفاده از زمان خود گزارش شده احتمالاً بسیار نادرست است. به همین دلیل است که سایت به طور خودکار داده ها را به صورت زنده در سراسر شرکت شما ضبط می کند و بینش هایی را برای تجزیه و تحلیل ایجاد می کند.

12. آیا به برون سپاری فکر می کنید؟

سپس این کار را با یکی از سایت های فیلیپین انجام دهید. این سایت به عنوان بزرگترین و امن ترین بازار جهان برای یافتن کارگران فیلیپینی ستاره راک توصیف شده است.

برای تسهیل تجربه استخدام خود با بیش از 150000 فیلیپینی که ثبت نام کرده اند، ابتدا یک شغل ارسال می کنید یا رزومه را مرور می کنید. سپس کارگران با استعداد برای شغل شما درخواست می دهند. بعد با آنها مصاحبه می کنید تا مناسب ترین آنها را بیابید.

پس از اتمام کار، از طریق Payments.ph یا PayPal به آنها پرداخت کنید.

اکنون که می‌دانید چه شغل‌هایی را می‌توانید به دیگران بسپارید و کجا می‌توانید این کار را انجام دهید، امیدوارم با انجام کارهای زیاد و نحوه انجام برخی از آن‌ها دوباره احساس دیوانگی نکنید. آرامش، کاهش استرس و افزایش بهره وری اکنون می تواند سهم شما باشد.

منبع :
برون سپاری برای بازاریابان اینترنتی

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.