کوالکام Snapdragon Wear 5100 با فرآیند 4 نانومتری سامسونگ ساخته خواهد شد

۱,۰۷۵ بازديد

کوالکام Snapdragon Wear 5100 با فرآیند 4 نانومتری سامسونگ ساخته خواهد شد https://ijmarket.com/blog/کوالکام-snapdragon-wear-5100-با-فرآیند-4-نانومتری-سامسو/ ایجی مارکت Wed, 23 Feb 2022 21:07:52 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/کوالکام-snapdragon-wear-5100-با-فرآیند-4-نانومتری-سامسو/

در جدیدترین اخبار، انتظار می رود که Snapdragon Wear 5100 و Snapdragon Wear 5100 Plus به کمک فرآیند 4 نانومتری ساخته می شوند. بوالکام به دنبال آن است که در بخش گجت های هوشمند، چیپست های خود را به بالاترین سطح می رساند و شایسته های برا هستند. بنابراین به لطف تولید جدید مورد استفاده …

منبع :
کوالکام Snapdragon Wear 5100 با فرآیند 4 نانومتری سامسونگ ساخته خواهد شد

در جدیدترین اخبار، انتظار می رود که Snapdragon Wear 5100 و Snapdragon Wear 5100 Plus به کمک فرآیند 4 نانومتری ساخته می شوند. بوالکام به دنبال آن است که در بخش گجت های هوشمند، چیپست های خود را به بالاترین سطح می رساند و شایسته های برا هستند. بنابراین به لطف تولید جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌تواند سیستم عامل گوگل را در گجت‌هایی مانند

طبق گزارشات، کارخانه سامسونگ این تراشه ها را خواهد ساخت و تو را راحت نخواهم گذاشت: نزد تو می آیم تو را آسوده نمی گذارم: به سوی تو می آیم. اگر همه چیز به پیش برود، دو پردازنده درست است Snapdragon Wear 5100 و Snapdragon Wear 5100 Plus که توسط فناوری پردازشی 4 نانومتری ساخته شده اند، نسبت به تراشه فعلی Snapdragon Wear 4100 که توسط فناوری پردازشی 12 نانومتری ساخته شده است و در مقایسه با فناوری پردازشی 28 نانومتری استفاده در Wear Snapdragon 3100، از نظر انرژی بسیار کارآمدتر هستند.

اینها Snapdragon Wear 5100 و 5100‌‌ هستند برچسب‌ها 4 Ligabyt رم LPDDR4X و حافظه eMMC 5.1 را پشتیبانی می‌کنند. ب ک ک چ ک ک ک گ گ گ گ گ گ گگ گگ گگ گگ گگ گگ ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک د
در بخش پردازش اطلاعات تصویر اما این دو پردازنده از دوربین های دوگانه در محدوده 13 و 16 مگاپیکسلی پشتیبانی می کنند زیرا در آینده از ساعت ها برای تماس با ویدئو کنفرانس بیشتر استفاده می شود. کوالکام ادعا می کند خط تولید تراشه های اسنپدراگون 5100 به حدی محصولات قدرتمند را با خود به همراه خواهد داشت که نه تنها از آن می توان برای تامین انرژی دستگاه های پوشیدنی مانند ساعت های هوشمند استفاده کرد، بلکه این دو پردازنده می تواند یک دستگاه اندرویدی را تامین کند. به راحتی هدایت کنند.

Snوالکام Snapdragon Wear 5100 با فرآیند 4 نانومتری ساخته خواهد شد

تفاوت دو تراشه جدید کوالکام در چه چیزی خواهد بود؟

F ت ت ت ت برنده شدن F F F F F F F F F F F F F F F F F F F F اما اسنپدراگون 5100 به روشی ساخته شده است که به عنوان بسته بندی یکجا شده (MEP) شناخته می شود که در آن می شود همچنین نمونه قدرتمندتر از این دو ترا، دارای “حالت خواب بسیار کم مصرف” است.

دانلود Snapdragon Wear 5100 Plus چم انین شامل فناوری های نوآورانه ARM ست از تشخیص ضربان قلب و کنترل آن رردازنده شامل چهار هسته Cortex-A53 سه با سرعت کلاک 1.7 گیگاهرتز کار می کنند. لاره ، هر دو تراشه دارای پردازنده گرافیکی Adreno 702 بر فانس 700 مگاهرتز خواهند بود.

اسنپدراگون 5100 شامل یک پردازنده کمکی با نام QCC5100 نیز می شود که یک تراشه 22 نانومتری مجهز به Cortex-M55 بسیار کم مصرف است که برای کمک به کاهش و کاهش مصرف انرژی به این مجموعه اضافه می شود. به نظر می رسد که حرکت برای استفاده از یک گره فرآیند 4 نانومتری برای ساخت این دو پردازنده جدیدترین اصلاحیه نسبت به اخبار تولیدات 5 نانومتری است که سامسونگ قرار بود برای تولید سیلیکون نیز استفاده کند.

رندرهای ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل منتشر کرد: اپل واچ با طعم دیره!

تراشه های جدید کوالکام ممکن است در ساعت شایعه شده استفاده نشوند

هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه این تراشه ها برای استفاده در دستگاه های مصرفی وجود ندارد اما به نظر نمی رسد که این اجزا برای استفاده در ساعت شایعه گوگل پیکسل در دسترس باشند. در آخرین شایعات شاهد تولید رندرهایی از آنچه ظاهراً پیکسل واچ با صفحه دایره ای شکل می‌توان بودیم و گمانه زن هاکی از آن است که این ساعت در ماه می‌تواند در طوس کن باشد.

آیا ممکن است مشکلات خط تولید کوالکام گریبان چیپست های بخش گجت های هوشمند این شرکت را هم بسازد؟ منتظر خبرهای بیشتر از پردازنده های جدید کوالکام برای گجت های هوشمند هستیم.

منبع :
کوالکام Snapdragon Wear 5100 با فرآیند 4 نانومتری سامسونگ ساخته خواهد شد

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.