نقد و بررسی Wealthy Affiliate: چیزهایی که باید قبل از پریدن بر روی باند بدانید

۱,۰۶۵ بازديد

نقد و بررسی Wealthy Affiliate: چیزهایی که باید قبل از پریدن بر روی باند بدانید https://ijmarket.com/blog/نقد-و-بررسی-wealthy-affiliate-چیزهایی-که-باید-قبل-از-پ/ ایجی مارکت Sat, 12 Feb 2022 13:51:02 0000 بازاریابی https://ijmarket.com/blog/نقد-و-بررسی-wealthy-affiliate-چیزهایی-که-باید-قبل-از-پ/

اقتصاد همچنان به کاهش تورم ادامه می دهد. به همین دلیل، بسیاری از افراد بیکار شده اند، که آنها را وادار می کند تا به چندین برنامه MLM و مشاغل آنلاین بپیوندند، به این امید که بتوانند مقدار زیادی پول نقد به دست آورند. با این حال، بسیاری از برنامه های MLM و فرصت های …

منبع :
نقد و بررسی Wealthy Affiliate: چیزهایی که باید قبل از پریدن بر روی باند بدانید

اقتصاد همچنان به کاهش تورم ادامه می دهد. به همین دلیل، بسیاری از افراد بیکار شده اند، که آنها را وادار می کند تا به چندین برنامه MLM و مشاغل آنلاین بپیوندند، به این امید که بتوانند مقدار زیادی پول نقد به دست آورند. با این حال، بسیاری از برنامه های MLM و فرصت های کسب و کار آنلاین کلاهبرداری هستند. اگر نه، آنها به شما امیدهای واهی می دهند تا بتوانید بدون فکر کردن به طرح های آنها بپیوندید. با این حال، فرصت های کسب و کار آنلاین وجود دارد که وعده های دروغین نمی دهند. یکی از آنها Wealthy Affiliate است.

اما قبل از اینکه وارد این کار شوید، باید این بررسی Wealthy Affiliate را بخوانید تا بدانید چیست.

وابسته ثروتمند چیست؟

این یک وب سایت عضویت در جامعه آنلاین است که توسط بازاریابان آنلاین، کارسون و کایل در سال 2005 ایجاد شد. هدف این برنامه نه تنها آموزش دادن، بلکه کمک به بازاریابان مشتاق در تعامل با فروشندگان دیگر است. این مانند یک سایت شبکه اجتماعی با ویژگی برنامه آموزشی برای بازاریابان آنلاین است.

چه کسی از آن سود می برد؟

همه کسانی که می خواهند شروع کنند یا حتی تجربه ای دارند می توانند به آن بپیوندند زیرا نه تنها افراد تازه کار را آموزش می دهد، بلکه به بازاریابان با تجربه نیز کمک می کند. اما بهترین چیز در مورد Wealthy Affiliate این است که به همه فرصت می دهد. چه مقدار کمی پول داشته باشید یا اصلاً پول نداشته باشید، همچنان می توانید به برنامه بپیوندید.

اگر به یک شرکت وابسته ثروتمند بپیوندید چه انتظاری دارید؟

اولا، این یک برنامه MLM نیست. برای به دست آوردن پول نقد نیازی به استخدام افراد ندارید. همچنین، شما نیازی به فروش محصولات ندارید. این یک برنامه آموزشی است که به شما کمک می کند کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی و بهبود بخشید. در نهایت، Wealthy Affiliate یک طرح نقدی سریع نیست. قبل از موفقیت باید زمان و تلاش زیادی را صرف کنید. در غیر این صورت، شما هرگز به اوج نخواهید رسید، اگر یک کاناپه سیب زمینی باشید، به این امید که در یک لحظه درآمد کسب کنید.

مردم در مورد این برنامه چه چیزی را دوست دارند؟

اگر بررسی Wealthy Affiliate نوشته شده توسط سایر اعضای برنامه را بخوانید، خواهید فهمید که آنها چه چیزی را در مورد آن دوست دارند. برخی از دلایل به شرح زیر است:

عضویت رایگان

ویژگی آموزش شروع به کار

محیطی بدون هرزنامه

روش‌های آموزشی مختلف مانند آموزش، کلاس‌ها و آموزش ویدیویی

میزبانی سریع

بیش از 100000 عضو مفید

طراحی وب سایت های زیبا و رایگان

کمک تعاملی و زنده

نمای کلی از سهامداران ثروتمند

اکنون سؤالات متداول را می‌دانید، بیایید همه چیز را روشن کنیم و ویژگی‌های مختلفی را که در این صفحه وب پیدا می‌کنید توضیح دهیم. در زیر ویژگی هایی وجود دارد که پس از عضویت در تیم خواهید دید:

آموزش

Wealthy Affiliate مانند یک دانشگاه مجازی برای بازاریابی آنلاین است. در لحظه ثبت نام می توانید دوره کارآفرین آنلاین را شروع کنید. با گذراندن این دوره، مواردی مانند فهرست سازی، توسعه وب سایت، آموزش فنی، سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی مقاله و بازاریابی PPC را یاد خواهید گرفت.

خوبی ویژگی آموزش انعطاف پذیری آن است. شما می توانید آموزش را مطابق با نیازهای خود به عنوان یک بازاریاب آنلاین تنظیم کنید. علاوه بر این، وب سایت هر ماه به روز می شود. از این رو، به غیر از موضوعات ارسال شده در صفحه، چیزهای بیشتری یاد خواهید گرفت.

کوچینگ و پشتیبانی

مهم نیست که چقدر خوب درس را توضیح می دهند، شما همچنان به کمک آنها نیاز خواهید داشت، به خصوص اگر نتوانید بفهمید که چیست. خوشبختانه، کادر آموزشی و پشتیبانی وجود دارد که می تواند به شما در حل مشکل شما کمک کند. آنها آنجا هستند تا به نگرانی های شما در مورد وب سایت و حتی درس ها پاسخ دهند. و اگر خوش شانس باشید، پاسخ ها را مستقیماً از کارسون و کایل دریافت خواهید کرد.

ابزار

علاوه بر یادگیری، می توانید از ابزارهای ارائه شده توسط وب سایت نیز استفاده کنید. می توانید از تولید کننده محتوا، بهینه ساز سئو و محافظ لینک برای کسب و کار آنلاین خود استفاده کنید. از این رو، می توانید بگویید که برنامه Wealthy Affiliate فقط برای تازه کارها نیست، بلکه برای کسانی که یک تجارت آنلاین موجود دارند نیز مناسب است.

وب سایت ساز

اگر محتوا و طراحی وب سایت خسته کننده باشد، یک وب سایت ابزار بازاریابی موثری نیست. با کمک WordPress Express ارائه شده توسط WA، می توانید از سایت های وبلاگ بهینه شده WP و ابزاری به نام Site Rubix برای افزایش ترافیک وب سایت خود استفاده کنید. اما بهترین چیز در مورد آن این است که اگر از وب سایت ساز WA استفاده کنید می توانید وب سایت خود را به صورت رایگان بسازید.

انجمن

جدای از کوچینگ و پشتیبانی، انجمن‌هایی نیز وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها به گفتگو با بازاریاب‌های همکار خود بپیوندید. از داستان های آنها الهام بگیرید و نکات آنها را برای تبدیل شدن به یک بازاریاب آنلاین موفق دنبال کنید.

با این حال، این ویژگی برای همه نیست. فقط در صورتی به این صفحه دسترسی خواهید داشت که عضو ممتاز شوید. به غیر از انجمن ها، منابع و جوایز نامحدودی دریافت خواهید کرد. بنابراین اگر پول هرگز مشکلی نیست، بسته برتر را دریافت کنید و یاد بگیرید که چگونه به یک کارآفرین آنلاین موفق تبدیل شوید!

منبع :
نقد و بررسی Wealthy Affiliate: چیزهایی که باید قبل از پریدن بر روی باند بدانید

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.