مشخصات تبلت آینده ویوو فاش شد؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و اسنپدراگون ۸۷۰

۱,۰۷۱ بازديد

مشخصات تبلت آینده ویوو فاش شد؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و اسنپدراگون ۸۷۰ https://ijmarket.com/blog/مشخصات-تبلت-آینده-ویوو-فاش-شد؛-نمایشگر/ ایجی مارکت Wed, 19 Jan 2022 19:56:38 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/مشخصات-تبلت-آینده-ویوو-فاش-شد؛-نمایشگر/

پس از شایعات در مورد تبلت آینده Vivo، سال گذشته معاون این شرکت اعلام کرد که آنها در حال ساخت این تبلت هستند. او همچنین تایید کرد که این محصول به طور رسمی در نیمه اول سال 2022 عرضه خواهد شد. تبلت آینده Vivo از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند با نزدیک شدن …

منبع :
مشخصات تبلت آینده ویوو فاش شد؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و اسنپدراگون ۸۷۰

پس از شایعات در مورد تبلت آینده Vivo، سال گذشته معاون این شرکت اعلام کرد که آنها در حال ساخت این تبلت هستند. او همچنین تایید کرد که این محصول به طور رسمی در نیمه اول سال 2022 عرضه خواهد شد.

تبلت آینده Vivo از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، جزئیات بیشتری در مورد تبلت آینده Vivo فاش خواهد شد. در همین حال، افشاگر معروف اطلاعات، مرکز گفتگوی دیجیتال، بیشتر داده های تبلت Vivo را با ارسال آن به Weibo منتشر کرده است. اخیراً اطلاعاتی درز کرده است که تبلت Vivo دارای تراشه کوالکام است اسنپدراگون 870 داده می شود. این چیپست است که برای کار کردن به انرژی نیاز دارد شیائومی پد 5 پرو و همچنین لنوو Xiaoxin Pad Pro 2021 او فراهم می کند.

پست DCS در Weibo

همچنین گفته می شود که این محصول از صفحه نمایش کم رزولوشن، وضوح FullHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز استفاده خواهد کرد. انتظار می رود تبلت آینده ویوو مانند اکثر گوشی های هوشمند اندرویدی از دوربین holly punch برای سلفی استفاده کند. سایت اینترنتی گیزمو چین این تبلت از یک باتری ۷۸۶۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی تغذیه می کند.

شیائومی می پد 5 پرو نیز از تراشه اسنپدراگون 870 بهره می برد

از نظر نرم افزاری، انتظار می رود این ابزار از رابط کاربری اصلی استفاده کند. همچنین انتظار داریم که این تبلت به راحتی با سایر دستگاه های Vivo ادغام شود و بتواند محتوای موجود در تبلت را با سایر دستگاه ها نیز به اشتراک بگذارد. سال گذشته ویوو برند «Vivo Pad» را به ثبت رساند. اما در حال حاضر نمی دانیم که آیا تبلت آینده این شرکت به همین نام خواهد بود یا خیر. از آنجایی که این تولید در اواخر خرداد (اوایل تیر 1401) عرضه خواهد شد، انتظار داریم در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه شود.

تبلت Oppo Pad با تراشه Snapdragon 870 در GeekBench شناسایی شد

به استثنای Vivo، IQOO به زودی این تبلت را عرضه خواهد کرد. ما هم این را می دانیم تبلت اوپو همچنین در حال حاضر در حال توسعه است. با توجه به جزئیات تبلت آینده ویوو، انتظار داریم این دستگاه بتواند با دیگر چینی ها رقابت کند. نطر شما چی هست؟

منبع :
مشخصات تبلت آینده ویوو فاش شد؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و اسنپدراگون ۸۷۰

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.