رنگ بندی سری گلکسی S22 را تماشا کنید

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

رنگ بندی سری گلکسی S22 را تماشا کنید

۹۱۹ بازديد

رنگ بندی سری گلکسی S22 را تماشا کنید https://ijmarket.com/blog/رنگ-بندی-سری-گلکسی-s22-را-تماشا-کنید/ ایجی مارکت Sat, 01 Jan 2022 21:24:14 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/رنگ-بندی-سری-گلکسی-s22-را-تماشا-کنید/

در این مقاله از تکراتو، پیشنهاد می کنیم نگاهی به سری رنگ بندی گلکسی اس 22 بیندازید. برای دیدن این رنگ ها با ما همراه باشید. سامسونگ نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار خود، این سری است گلکسی اس 22، در ژانویه 2022 رونمایی می شود. این خانواده همچنین شایعاتی در مورد سه دستگاه گلکسی …

منبع :
رنگ بندی سری گلکسی S22 را تماشا کنید

در این مقاله از تکراتو، پیشنهاد می کنیم نگاهی به سری رنگ بندی گلکسی اس 22 بیندازید. برای دیدن این رنگ ها با ما همراه باشید.

سامسونگ نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار خود، این سری است گلکسی اس 22، در ژانویه 2022 رونمایی می شود. این خانواده همچنین شایعاتی در مورد سه دستگاه گلکسی S22، Galaxy S22 Plus و Galaxy S22 Ultra دارند.

امروزه، 91mobiles اطلاعات مربوط به این دستگاه‌ها را به اشتراک می‌گذارد و طرح نهایی طیف گلکسی S22 را به نمایش می‌گذارد که در همه زوایا و رنگ‌های موجود نمایش داده می‌شود.

سری گلکسی اس 22

جذاب ترین مدل Galaxy S22 Ultra است که توسط وب سایت LetsGoDigital برای نسخه زیر طراحی و رنگ آمیزی شده است.

این دستگاه از نظر ظاهری مانند اصلی است و در رنگ های مشکی، سفید، سبز، قرمز و قرمز موجود است. پنل پشتی گوشی احتمالا کشویی شیشه ای است تا ظاهری درجه یک داشته باشد و لیز نباشد.

سری گلکسی اس 22

سری گلکسی اس 22

با گلکسی اس 22 اولترا، این دستگاه در رنگ های برنجی، سبز، فانتوم مشکی و فانتوم سفید در دسترس خواهد بود. این دستگاه از S-Pen پشتیبانی می کند و هر رنگ دستگاه دارای S-Pen با همان رنگ می باشد.

این گوشی دارای فریم فلزی مشابه سایر پرچم های سری خواهد بود. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست دستگاه قرار گرفته اند و در پنل پشتی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا از دوربین چهارگانه پشتیبانی می کند.

سری گلکسی اس 22

سری گلکسی اس 22

از نظر جزئیات داخلی، سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا دارای پردازنده است اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 شما توانمند خواهید شد. با توجه به باتری دستگاه، پرچم‌دار برتر سال 2022 سامسونگ دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سری گلکسی اس 22 چیست؟ نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید تکرار با ما به اشتراک بگذارید

منبع :
رنگ بندی سری گلکسی S22 را تماشا کنید

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.