آیفون های اپل پر فروش ترین گوشی هوشمند چین در دو ماه اخیر بوده اند

۱,۰۶۸ بازديد

آیفون های اپل پر فروش ترین گوشی هوشمند چین در دو ماه اخیر بوده اند https://ijmarket.com/blog/آیفون-های-اپل-پر-فروش-ترین-گوشی-هوشمند-چ/ ایجی مارکت Sat, 01 Jan 2022 11:16:08 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/آیفون-های-اپل-پر-فروش-ترین-گوشی-هوشمند-چ/

در محبوبیت و عملکرد شگفت انگیز محصولات اپل شکی نیست. به خصوص خانواده آیفون که یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت است. اگرچه برخی از قدرتمندترین تولیدکنندگان در چین وجود دارند، اما بر اساس اخبار و گزارش های دریافتی، آیفون های اپل در دو ماه گذشته به پرفروش ترین گوشی های هوشمند چین تبدیل …

منبع :
آیفون های اپل پر فروش ترین گوشی هوشمند چین در دو ماه اخیر بوده اند

در محبوبیت و عملکرد شگفت انگیز محصولات اپل شکی نیست. به خصوص خانواده آیفون که یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت است. اگرچه برخی از قدرتمندترین تولیدکنندگان در چین وجود دارند، اما بر اساس اخبار و گزارش های دریافتی، آیفون های اپل در دو ماه گذشته به پرفروش ترین گوشی های هوشمند چین تبدیل شده اند. ادامه دادن با ترنجی با من باش.

آیفون‌های اپل برای دومین ماه متوالی پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در چین هستند

برای دومین ماه متوالی، آیفون های اپل پرفروش ترین برند چین بودند. بر اساس مطالعه کانترپوینت، محصولات آیفون 23.6 درصد از بزرگترین بازار گوشی های هوشمند جهان را تشکیل می دهند. این سهم نسبت به ماه قبل که 22 درصد بوده 1.6 درصد افزایش نشان می دهد. پس از اپل، ویوو با سهم 17.8 درصدی تولید کننده برتر بعدی است.

کانترپوینت معتقد است صعود اپل به بازار چین به دلیل ترجیحات خانواده است آیفون 13 ویژگی‌های عکاسی بهبود یافته، عمر باتری بیشتر و موارد بیشتر در مورد همان محدوده قیمت آیفون 12 موجود جشنواره روز مجردها در چین، مشابه بلک فرایدی در کشورهای دیگر، دلیل دیگری برای رشد باورنکردنی اپل است. محبوب‌ترین پلتفرم تجارت الکترونیک این کشور، JD.com، بسیاری از مدل‌های فعلی و کلاسیک آیفون را در فهرست ده محصول برتر خود برای فروش روزانه در 11 نوامبر فهرست کرده است. این روز آغاز یک روز مجردی است.

فروش آیفون در چین از Vivo پیشی گرفت: اپل در چین برتر است!

وال استریت ژورنال با استناد به یک گزارش تحقیقاتی گزارش داد که فروش ماهانه محصولات اپل در چین از اکتبر تا نوامبر 15.5 درصد افزایش یافته است. اما این شرکت تحقیقاتی معتقد است که نمایش قدرتمند اپل در چین به زودی به پایان خواهد رسید. اتان چی، تحلیلگر کانترپوینت، می گوید انتظار می رود فروش اپل در چین در ماه دسامبر یا ژانویه کاهش یابد زیرا کاربران چینی آیفون ارتقاء تلفن های قدیمی خود را به محصولات بعدی اپل متوقف می کنند.

یکی از نکات مهم کاهش زمان ارسال سفارشات آیفون در این کشور است. از دوره انتظار 20 روزه ای که در ماه نوامبر شاهد بودیم، اکنون اگر آیفون 13 پرو را سفارش دهید، کمتر از یک هفته دیگر ارسال می شود. این پیشرفت ها نشان می دهد که یک یا چند محصول آیفون در دسترس هستند. برخی برآوردها نیز حاکی از آن است که ممکن است سفارشات کمتری برای این دستگاه وجود داشته باشد. علاوه بر در دسترس بودن آیفون، بسیاری از سایت‌های تجارت الکترونیک در چین از خرید بیش از دو آیفون در برخی از مدل‌های محبوب خود توسط مشتریان جلوگیری می‌کنند.

همچنین عدم حضور قدرتمند رقیب دیرینه اپل در چین و مشکلات مداوم این شرکت، حضور اولین گوشی هوشمند چینی سابق هوآوی را تحت تاثیر قرار داده است. دولت ترامپ رابطه هواوی با حزب کمونیست چین را تهدیدی برای امنیت ملی تلقی کرد و شرکتی را در وزارت بازرگانی نوشت که هوآوی را از دسترسی به زنجیره تامین آمریکایی، یکی از تامین‌کنندگان اصلی این شرکت، منع کرد. . محصولات عرضه‌کننده شامل تراشه‌های حافظه Micron، پلتفرم نرم‌افزار Google و تراشه‌های Qualcomm است.

فروش آیفون اپل در فصل گذشته امسال، مقام اول را کسب کرد!

مطابق با ifowuniarenaاین امر باعث شد هواوی سیستم عامل و محیط HarmonyOS خود را توسعه دهد. زمانی که ایالات متحده قوانین صادرات خود را تغییر داد تا از ارسال تراشه‌ها به هواوی توسط کارخانه‌های تولید تراشه با استفاده از فناوری ساخت ایالات متحده جلوگیری کند، این شرکت تلاش کرد مکان‌های مورد نظر خود را پیدا کند. علاوه بر اپل، شیائومی، اوپو و ویوو از جمله افرادی بودند که تحت تاثیر سقوط هواوی قرار گرفتند. هوآوی اخیراً شروع به فروش نسخه خود از مجموعه Mate X2 کرده است که از شبکه 5G پشتیبانی می کند، حتی اگر ایالات متحده محصولات خود را تعطیل کند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا در آینده دوباره شاهد رشد و توسعه محصولات آیفون در چین خواهیم بود؟ فکر می کنید راه حل اپل چه خواهد بود؟

منبع :
آیفون های اپل پر فروش ترین گوشی هوشمند چین در دو ماه اخیر بوده اند

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.