How To Generate A SEO Report For Your Website

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

How To Generate A SEO Report For Your Website

۱,۰۸۹ بازديد

How To Generate A SEO Report For Your Website https://ijmarket.com/blog/how-to-generate-a-seo-report-for-your-website/ Fri, 31 Dec 2021 05:41:52 0000 بازاریابی https://ijmarket.com/blog/how-to-generate-a-seo-report-for-your-website/

ایجاد یک گزارش سئو موثر یکی از مهم ترین بخش های کل فرآیند سئو است. قبل از شروع بهینه سازی موتورهای جستجو، باید یک گزارش کامل برای وب سایت خود تهیه کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که کدام گزارش را می خواهید ویرایش کنید. گزارش تگ عنوان تگ عنوان نه تنها از نقطه نظر …

منبع :
How To Generate A SEO Report For Your Website


ایجاد یک گزارش سئو موثر یکی از مهم ترین بخش های کل فرآیند سئو است. قبل از شروع بهینه سازی موتورهای جستجو، باید یک گزارش کامل برای وب سایت خود تهیه کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که کدام گزارش را می خواهید ویرایش کنید.

گزارش تگ عنوان

تگ عنوان نه تنها از نقطه نظر سئو بلکه از نقطه نظر خوانایی نیز مهم است. تگ عنوان به ما در مورد صفحه شما می گوید. عنوان صفحه مانند نام یک شخص است و اطلاعات ارزشمندی در مورد صفحه وب به ما می دهد. مهم است که بدانید کاشی های هر صفحه باید متفاوت باشد و با محتوای همان صفحه مطابقت داشته باشد.

تگ عنوان در تگ عنوان موجود است.

مثلا

SEO، PPC، SEM، بهینه سازی موتورهای جستجو | SwamiSEO

نام های اصلی وب در پایان گنجانده نشده است (اختیاری)

گزارش کلمه کلیدی متا تگ

بدون شک کلمات کلیدی مهمترین بخش بهینه سازی موتورهای جستجو هستند. در گذشته، روبات‌های موتورهای جستجو به‌شدت به متا تگ‌ها و کلمات کلیدی متکی بودند و نقش مهمی در یافتن اطلاعات در صفحات وب داشتند. بیشتر ربات‌های مدرن هنوز بر این موضوع تکیه می‌کنند، اما از روش‌های دیگری نیز برای یافتن مهم‌ترین صفحات با یک کلمه کلیدی استفاده می‌کنند.

متا تگ هشتگ در عنصر زیر فهرست شده است. در زیر نمونه ای از تگ متا را مشاهده می کنید

هیچ دستورالعمل خاصی در مورد تعداد کلمات کلیدی که می توانید وارد کنید وجود ندارد، اما مطمئناً نباید از این ویژگی استفاده کنید که می تواند موقعیت SERPS شما را به خطر بیندازد.

گزارش توضیحات متا تگ

توضیحات متا تگ جزئیات مختصری در مورد صفحه است و کوتاه خواهد بود. نمونه ای از تعریف متا تگ.

متن بدنه

همه مطالب در این بین

تگ ها بدنه تمام صفحات وب هستند. این جایی است که تمام محتویات بدن شما وجود دارد. شایان ذکر است که روبات های موتورهای جستجو همان صفحاتی را که چشم انسان می بیند نمی بینند. آنها به ترتیب صفحات را می خوانند. بنابراین ترتیب متن بدنه نیز مهم است و شما باید مراقب آن باشید. یک گزارش سئو خوب محتوای بدن را ایجاد می کند و باید توضیحی در مورد آن ارائه دهد.

روز H1

برخی از موتورهای جستجو برای تگ H1 ارزش قائل هستند، بنابراین باید هشتگ H1 را که می تواند یک کلمه کلیدی در آن صفحه باشد قرار دهید و قرار دادن تگ H1 مهم است.

تگ H2

اگرچه اجباری نیست، اما باید وجود تگ H2 را در صفحه Body نیز بررسی کنید.

URL

در حالی که ممکن است انتخاب URL برای وب سایت شما به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود. اگر قبلا URL خود را ارائه کرده اید، نمی توانید کاری در مورد آن انجام دهید. اما تا زمانی که به یک URL مناسب فکر می کنید، آن را با کلمات کلیدی اصلی وب سایت خود مرتبط نگه دارید.

خلاصه ای از گزارش کامل سئو شامل موارد زیر است:

* تجزیه و تحلیل برچسب عنوان

* گزارش تراکم کلمه کلیدی

* گزارش متا تگ کلمه کلیدی

* گزارش تعریف متا تگ

* گزارش متن بدنه

* در صفحه لینک گزارش

* گزارش محبوبیت محبوب

* لینک خروجی را گزارش دهید

* گزارش ماهیت IMG ALT

* اولین گزارش بهینه ساز لینک ورودی برتر

* گزارش در مورد شدت کلمه کلیدی

* گزارش در مورد برجستگی کلمه کلیدی

* گزارش رتبه صفحه

* گزارش مقاله لنگر

* خلاصه کامل

* پیشنهاداتی برای بهبود

ابزارهایی برای ایجاد گزارش سئو

ابزارهای بسیار مفیدی برای تولید گزارش SEO وجود دارد، اکثر آنها تجاری هستند، اما می توانید ابزارهای رایگان بسیاری را پیدا کنید که می توانند بسیار مفید باشند.

منبع :
How To Generate A SEO Report For Your Website

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.