شربت بنفشه باریج و خواص جادویی آن

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

شربت بنفشه باریج و خواص جادویی آن

۱,۵۱۱ بازديد

شربت بنفشه باریج و خواص جادویی آن https://ijmarket.com/blog/شربت-بنفشه-باریج-و-خواص-جادویی-آن/ Tue, 30 Nov 2021 05:22:31 0000 سلامتی و پزشکی https://ijmarket.com/blog/شربت-بنفشه-باریج-و-خواص-جادویی-آن/

شربت بنفشه در طب سنتی ایران برای درمان بیماری های تنفسی که منجر به سیاه سرفه می شود استفاده می شود. این شربت از داروخانه اسانس باریج بزرگترین تولید کننده داروهای گیاهی ایران با استفاده از منابع دارویی ایران تولید و به فروش می رسد. اگر به دنبال درمانی برای سرفه های گرم و خشک …

منبع :
شربت بنفشه باریج و خواص جادویی آن

شربت بنفشه در طب سنتی ایران برای درمان بیماری های تنفسی که منجر به سیاه سرفه می شود استفاده می شود.

این شربت از داروخانه اسانس باریج بزرگترین تولید کننده داروهای گیاهی ایران با استفاده از منابع دارویی ایران تولید و به فروش می رسد.

اگر به دنبال درمانی برای سرفه های گرم و خشک هستید، این یک روش درمانی گیاهی و سنتی است، شربت بنفشه جو می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

شربت بنفشه باریج و خواص شگفت انگیز آن

این شربت همچنین ممکن است برای درمان و تسکین گرفتگی عضلات به ویژه برای طرفداران، خوانندگان و افراد مبتلا به سرماخوردگی یا آنفولانزا مفید باشد، زیرا سینه را آرام می کند و حنجره را باز می کند.

این محصول یک خلط آور گیاهی است که برای آنفولانزا، برونشیت و سرماخوردگی قابل استفاده است.

بنفشه کبد را پاک می کند; همچنین با داشتن خلط آور ریه ها را پاکسازی می کند و از یک طرف به دلیل دفع آن خون و چربی ها را نیز پاک می کند. این روش ها شامل بنفشه، صفرا، خلط آور، تب بر، تصفیه کننده خون، ضد سم، ضد التهاب، ملین و خواب آور است.

بنفشه درختچه ای کوچک، مقاوم و متمایل به سبز با علفی و گیاهی چند ساله است که ارتفاع آن به 10-15 سانتی متر می رسد. این گیاه در مزارع، جنگل ها، جنگل ها رشد می کند.

توصیه می شود همیشه شربت بنفشه در منزل داشته باشید.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

منبع :
شربت بنفشه باریج و خواص جادویی آن

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.