لپ تاپ هواوی MateBook E با نمایشگر OLED و قیمت ٩۴٠ دلار معرفی شد

۱,۵۹۳ بازديد

لپ تاپ هواوی MateBook E با نمایشگر OLED و قیمت ٩۴٠ دلار معرفی شد https://ijmarket.com/blog/لپ-تاپ-هواوی-matebook-e-با-نمایشگر-oled-و-قیمت-٩۴٠-دل/ ایجی مارکت Wed, 17 Nov 2021 19:45:28 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/لپ-تاپ-هواوی-matebook-e-با-نمایشگر-oled-و-قیمت-٩۴٠-دل/

هواوی لپ تاپ های متعددی ساخته است. این شرکت با خانواده MateBook خود توانسته به فروش خوبی در این بازار دست یابد. جدیدترین لپ‌تاپ Huawei 2 on 1 با نام MateBook E امروز به طور رسمی معرفی شد. این لپ تاپ جزئیات بسیار جالبی دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. مشخصات فنی …

منبع :
لپ تاپ هواوی MateBook E با نمایشگر OLED و قیمت ٩۴٠ دلار معرفی شد

هواوی لپ تاپ های متعددی ساخته است. این شرکت با خانواده MateBook خود توانسته به فروش خوبی در این بازار دست یابد. جدیدترین لپ‌تاپ Huawei 2 on 1 با نام MateBook E امروز به طور رسمی معرفی شد. این لپ تاپ جزئیات بسیار جالبی دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت Huawei MateBook E 2 در لپ تاپ

هواوی قبل از این لپ تاپ کتاب میت 16 در سراسر جهان معرفی می شود.

سری Huawei MateBook 16 با Ryzen 5000H در بازار جهانی عرضه شد

نقل شده در گیزموچینااز زمان تحریم هواوی توسط ایالات متحده، چینی ها تمرکز خود را به بخش های دیگری مانند صنعت خودروسازی، سایر لوازم الکترونیکی و، بله، لپ تاپ ها معطوف کرده اند. بزرگترین فستیوال هوآوی در چین امروز میزبان رونمایی از محصولات مختلف بود. علاوه بر ساعت هوشمند و سایر محصولات، لپ‌تاپ هواوی انتشا ۲ به نیز ظاهر شد. نام این لپ تاپ هواوی MateBook E است.

البته اگر به خاطر داشته باشید، هواوی قبلاً لپ تاپ های ترکیبی را در کارنامه خود دارد. به هر حال، سال 1996 بود که هواوی از لپ تاپ MateBook 2 خود رونمایی کرد. راحتی MateBook E یکی از نقاط قوت این لپ تاپ است. واضح است که هواوی این لپ تاپ را برای رقابت با برندهایی مانند آیپد پرو 2021 اپل و سرفیس پرو 8 مایکروسافت تولید کرده است.اما این دستگاه چه مشخصاتی دارد؟

بله، این لپ تاپ طراحی فوق العاده ای دارد. ضخامت آن فقط 1.5 میلی متر است. MateBook E 2 گرم وزن دارد. بنابراین، این لپ تاپ به خوبی مدیریت می شود. صفحه نمایش MateBook E، 6.6 اینچ عرض و پنل OLED با وضوح 3.560 × 1.60، قابلیت نمایش رنگ 2% DCI-P3، نور بالا -60، متوسط ​​16. : 6 و M و بالاتر آن است. این جزوه جدید دارای اندازه صفحه نمایش 90 درصد بدنه است که در نوع خود کمیاب است.

اگر برایتان سوال بود که تفاوت MateBook E و MatePad Pro 12.6 چیست، باید بگوییم که در قسمت تراشه و نرم افزار، بسیاری از مسائل روشن شده است. به هر حال MateBook E قابلیت های پیشرفته تری نسبت به MatePad Pro 12.6 دارد. این محصول یک لپ تاپ واقعی است. اما MatePad Pro 12.6 اساسا یک تبلت با دستگاه هایی شبیه به صفحه کلید است.

هواوی MateBook E را در دو رنگ راه اندازی کرد: ستاره سبز و خاکستری سحابی. همچنین دو نوع کلید zale در لپ تاپ وجود دارد. صفحه کلید اول ساده و کیبورد دوم طراحی کاملی دارد. از این گذشته، صفحه کلید دوم کاملاً اندازه است و طراحی آن را کشویی ریلی می نامند. با این حال، توجه داشته باشید که صفحه کلید کامل‌تر تنها با نسخه‌های Core i7 با پورت نوع C و چراغ کلید عقب موجود است. جالب اینجاست که کیبورد دارای تراشه NFC برای اشتراک گذاری دستگاه های منحنی هواوی است. برای اتصال این لپ تاپ کافی است گوشی خود را به کیبورد بیاورید و تمام! هنگامی که MateBook E را به صفحه کلید نزدیک می کنید، به طور خودکار وارد حالت لپ تاپ ویندوز می شود. یکی دیگر از نکات برجسته، عرضه لپ تاپ Huawei MateBook E و نسل دوم قلم M-Pencil هواوی است. M-Pencil مانند میزهای شیک MatePad قابلیت برقراری ارتباط در این لپ تاپ بدون گوشی را دارد. خوب، شما می توانید M-Pencil 2 خود را بدون تلفن شارژ کنید! در نهایت لپ تاپ جدید هواوی از حسگر اثر انگشت متصل به دکمه پاور برای افزایش امنیت استفاده می کند.

حدس و گمان هواوی MateBook E اگرچه کوچک و چشمگیر است، اما همچنان از نظر عملکرد از رقبای خود عقب است. شما می توانید نسل یازدهم CPU اینتل Core-i7 را در گران ترین نسخه این لپ تاپ تهیه کنید. پردازنده گرافیکی Iris X در نسخه گران‌تر نیز موجود است. این مجموعه سخت افزاری با حداکثر 16 گیگابایت رم و 50 گیگابایت حافظه PCIe SSD عرضه می شود. اگر به دنبال نسخه‌های ارزان‌تر هستید، نسل یازدهم سیستم Core-i5 اینتل را دارید! همچنین 2 گیگابایت رم و 50 گیگابایت حافظه داخلی SSD برای این نسخه در نظر گرفته شده است.

هواوی جدید 22. این لپ تاپ دارای پورت Thunderbolt 4 است. با این پورت می توانید به یک نمایشگر جانبی با وضوح 8K متصل شوید. MateBook E همچنین از Wi-Fi 6 پشتیبانی می کند. هواوی در ادامه به معرفی این لپ تاپ پرداخت و ادعا کرد که MateBook E از دو برچسب عایق حرارت و یک فن کوسه و چندین دریچه هوا استفاده می کند. در نتیجه، دستگاه در حین انجام کارهای سخت خنک می ماند.

دوربین سلفی MateBook E دارای وضوح 4 مگاپیکسلی برای تماس تصویری است. دوربین اصلی نیز دارای وضوح 4 مگاپیکسل است. همچنین یک چراغ LED در کنار دوربین جلو تعبیه شده است. این لپ تاپ جدید از یک بلندگوی چهار استریو استفاده می کند.

در نهایت به قسمت شارژ می رسیم. جایی که شارژر 65 واتی از پورت Type C برای شارژ هواوی MateBook E تا 54 درصد استفاده می کند. شارژ کامل دستگاه حدود 4 دقیقه طول می کشد. ظرفیت باتری این لپ تاپ 40 وات است. هواوی می گوید بسته به استفاده شما، MateBook E بین 5 تا 5 ساعت باز می ماند. اما ارزش این لپ تاپ و نسخه های مختلف آن چیست؟ بله، لیست قیمت نسخه های مختلف MateBook E به شرح زیر است:

– 256 گیگابایت و Core-i5: قیمت 5.5 یوان (معادل 949 دلار آمریکا است)

– 16.55 گیگابایت و Core-i5: قیمت 6.7 یوان (معادل 3.8 دلار آمریکا است)

– 16.55 گیگابایت و نسخه Core-i7: قیمت 1.4 یوان (معادل 1555 دلار آمریکا است) و با احتساب قلم M-Pencil، ارزش آن 0.60 یوان است (معادل 1665 دلار آمریکا است)

نظر شما در مورد این لپ تاپ جدید هواوی چیست؟ کدام سایت MateBook E برای شما جذاب تر بود؟

منبع :
لپ تاپ هواوی MateBook E با نمایشگر OLED و قیمت ٩۴٠ دلار معرفی شد

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.