جزئیات جدید از تبلت های سری S8 سامسونگ فاش شد

به مرجع تخصصی پزشکی خوش آمدید.

جزئیات جدید از تبلت های سری S8 سامسونگ فاش شد

۱,۵۷۸ بازديد

جزئیات جدید از تبلت های سری S8 سامسونگ فاش شد https://ijmarket.com/blog/جزئیات-جدید-از-تبلت-های-سری-s8-سامسونگ-فا/ ایجی مارکت Thu, 18 Nov 2021 16:17:29 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/جزئیات-جدید-از-تبلت-های-سری-s8-سامسونگ-فا/

تبلت های سری S8 سامسونگ یکی دیگر از دستگاه های رده بالای سامسونگ هستند که به دنبال رونمایی در زمستان آینده هستیم. در این مدت جزئیات بیشتری از این تبلت ها رونمایی شده است. سامسونگ در سال 2021 با مشکل تامین مواجه است و به همین دلیل نتوانسته از تبلت گلکسی تب اس 8 رونمایی …

منبع :
جزئیات جدید از تبلت های سری S8 سامسونگ فاش شد

تبلت های سری S8 سامسونگ یکی دیگر از دستگاه های رده بالای سامسونگ هستند که به دنبال رونمایی در زمستان آینده هستیم. در این مدت جزئیات بیشتری از این تبلت ها رونمایی شده است.

سامسونگ در سال 2021 با مشکل تامین مواجه است و به همین دلیل نتوانسته از تبلت گلکسی تب اس 8 رونمایی کند. خوشبختانه این مشکلات برطرف شده و نسل جدید تبلت های رده بالای سامسونگ به زودی روانه بازار شده و به بهره برداری می رسد.

با نزدیک شدن به رونمایی از میزهای S8 سامسونگ، هر روز اخبار بیشتری از این دستگاه ها پاداش می گیرد و این بار جزئیات تنوع رنگ آنها منتشر شده است.

جزئیات جدید تبلت های سری S8 سامسونگ رونمایی شد

جزئیات جدید تبلت های سری S8 سامسونگ رونمایی شد

تنوع رنگ تبلت های سری S8 سامسونگ

طبق گزارشی که گلکسی کلاب منتشر کرده، تبلت گلکسی تب اس 8 در سه رنگ مختلف به فروش می رسد. نسخه های با کیفیت و یکپارچه در سه گزینه رنگی و نسخه اولترا تنها در یک رنگ موجود هستند.

تبلت 11 اینچی گلکسی تب اس 8 و تبلت 12.4 اینچی گلکسی تب اس 8 در رنگ های مختلف موجود است: خاکستری، نقره ای و رزگلد. اما نسخه 14.6 اینچی Ultra به گزینه رنگ خاکستری محدود خواهد شد.

در این گزارش جزئیات بیشتری در مورد تبلت های جدید سامسونگ ارائه نشده است. اما اطلاعات بیشتر در مورد این تبلت ها وجود نسل بعدی تراشه های اگزینوس را در این جداول S8 اعلام کنید.

اما این همه ماجرا نیست. اطلاعاتی که هفته گذشته در Geekbench منتشر شد نشان می دهد که جداول دارای تراشه جدید اسنپدراگون 898 هستند.علاوه بر این، گفته می شود که این جداول از نسخه پیش فرض اندروید 12 پشتیبانی می کنند. به احتمال زیاد تبلت های سری S8 اولین دستگاه هایی خواهند بود که به آن مجهز خواهند شد. روی اندروید 12L رونمایی شد.

طراحی این دیسک ها در برخی از نسخه ها به نمایش درآمده و یک یادداشت صفحه نمایش در گلکسی تب اس 8 اولترا به نمایش درآمد. اما در کل این جداول از نظر ظاهری شباهت زیادی به گلکسی تب اس 7 دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد جزئیات جدید تبلت های سری S8 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات و تکراتو بنویسید.

منبع: gizmochina

منبع :
جزئیات جدید از تبلت های سری S8 سامسونگ فاش شد

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.