تصاویر جدید Honor 60 از نمایشگر منحنی و پنل پشتی براق خبر می‌دهند

۱,۶۲۷ بازديد

تصاویر جدید Honor 60 از نمایشگر منحنی و پنل پشتی براق خبر می‌دهند https://ijmarket.com/blog/تصاویر-جدید-honor-60-از-نمایشگر-منحنی-و-پنل-پش/ ایجی مارکت Wed, 24 Nov 2021 16:33:46 0000 دانش و فناوری https://ijmarket.com/blog/تصاویر-جدید-honor-60-از-نمایشگر-منحنی-و-پنل-پش/

احترام 60 همچنین با نمای منحنی و طراحی چشمگیر ستاره ظاهر شد. پوستر دیگری برای تماس های متوالی وجود دارد احترام 60 زیبایی سبک طراحی خود را قبل از قرار گرفتن در معرض به اشتراک بگذارید. آنر پیش از این اعلام کرده بود که گوشی های سری آنر 60 را در رویداد 1 دسامبر (10 …

منبع :
تصاویر جدید Honor 60 از نمایشگر منحنی و پنل پشتی براق خبر می‌دهند

احترام 60 همچنین با نمای منحنی و طراحی چشمگیر ستاره ظاهر شد. پوستر دیگری برای تماس های متوالی وجود دارد احترام 60 زیبایی سبک طراحی خود را قبل از قرار گرفتن در معرض به اشتراک بگذارید.

آنر پیش از این اعلام کرده بود که گوشی های سری آنر 60 را در رویداد 1 دسامبر (10 آذر) معرفی خواهد کرد و حالا پوستر عکس دیگری از این گوشی ها منتشر شده است که زیبایی طراحی این گوشی ها را به نمایش می گذارد.
این شرکت چند روز پیش با انتشار تیزر و پوستر آنر 60 از طراحی این گوشی رونمایی کرد. اما این نبوغ و سخت افزار این گوشی است که آنر 60 را در لیست بهترین گوشی های سال 2021 قرار می دهد.

طراحی بصری گوشی های سری آنر 60

طراحی بصری گوشی های سری آنر 60

طراحی بصری گوشی های سری آنر 60

آنر در تیزر تجاری خود که در وب سایت Weibo منتشر شد، آسمان پرستاره شب را به نمایش گذاشت که به نوعی طراحی الهام بخش پنل آنر 60 بود.در این تیزر تمامی زوایای طراحی آنر 60 با پنل سبز براق نمایش داده شد. .

در این ویدیو پنل پشتی Honor 60 مجهز به ماژول دوربین بیضی شکل و دو لنز دوربین بزرگ و یک لنز کوچک روی آن دیده می شود.

علاوه بر این، لبه های گوشی خم شده است تا کاربر بتواند به راحتی گوشی را در دست بگیرد. لبه های خمیده نیز در جلوی گوشی به وضوح دیده می شود و چهار گوشه دستگاه کمی خمیده است.

این شرکت هیچ جزئیات دیگری از سخت افزار داخلی به جز ظاهر آن را فاش نکرد. البته می توان اطمینان داشت که ظرف چند روز تا تاریخ افشای اطلاعات بیشتر از مشخصات گوشی فاش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تصاویر جدید Honor 60 با صفحه نمایش خمیده و پنل پشتی تزئین شده چیست؟ نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید.

منبع: gizmochina

منبع :
تصاویر جدید Honor 60 از نمایشگر منحنی و پنل پشتی براق خبر می‌دهند

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.