ضرورت پایش کرونا در مدارس / دچار عادی‌انگاری نشویم

۲,۱۵۹ بازديد

ضرورت پایش کرونا در مدارس / دچار عادی‌انگاری نشویم https://hydoc.ir/ضرورت-پایش-کرونا-در-مدارس-دچار-عادی‌ا/ https://hydoc.ir/ضرورت-پایش-کرونا-در-مدارس-دچار-عادی‌ا/#respond Fri, 24 Sep 2021 05:43:18 0000 رسانه سلامت و دانش بازگشایی مدارس پایش چیلو 1400 دچار در دریافت رژیم لیمویی رژیم لیمویی رژیم لیمویی چیست رژیم‌لیمویی ضرورت عادیانگاری کرونا کرونا در ایران کووید-19 لیمویی رژیم مدارس من ماسک می زنم نشویم همه_علیه_کرون واکسن آنفولانزا واکسن ویروس کرونا http://hydoc.ir/?p=9686

رئیس کمیته ملی اپیدمیولوژی کرونا در مورد وضعیت بیماری های کرونا قلب در کشور صحبت کرد و استقرار سیستم پایش کرونا در مدارس را توصیه کرد. در گفت وگو با سلام دکتر ، دکتر حمید سوری – سرپرست تیم واکنش اضطراری کووید -19 وزارت بهداشت وی گفت: “البته این بدان معنا نیست که در همه …

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
ضرورت پایش کرونا در مدارس / دچار عادی‌انگاری نشویم

رئیس کمیته ملی اپیدمیولوژی کرونا در مورد وضعیت بیماری های کرونا قلب در کشور صحبت کرد و استقرار سیستم پایش کرونا در مدارس را توصیه کرد.

در گفت وگو با سلام دکتر ، دکتر حمید سوری – سرپرست تیم واکنش اضطراری کووید -19 وزارت بهداشت وی گفت: “البته این بدان معنا نیست که در همه کشورها چنین اتفاقی افتاده است.” در مناطق غربی و شمال غربی کشور ، ما هنوز مناطق مورد نگرانی داریم و بسیاری از تخت های بیمارستانی هنوز بیماران کرونری را در خود جای می دهند.

وی افزود: علیرغم نگرانی ها ، اکنون مهم است که روند بستری شدن در حال کاهش است ؛ البته میزان مرگ و میر به آرامی در حال کاهش است و این نشان می دهد ، همانطور که انتظار داشتیم ، افزایش واکسیناسیون تأثیر قابل توجهی در مرگ و میر نداشته است. تغییر به سرعت اتفاق می افتد ، اما ما امیدواریم که با افزایش گردش واکسن ، اقدامات دیگری نیز انجام شود. با مجموعه ای از اقدامات موثر برای کاهش مرگ و میر و ماندن در بیمارستان و افزایش سرعت بهبودی.

وی افزود: مفهوم این اطلاعات این است که واکسیناسیون به ویژه در موارد مرگ و بستری موثر است ، اما نه فقط به اندازه کافی و اگرچه پوشش واکسن در حال افزایش است ، متأسفانه هنوز حدود 400 مورد مرگ و میر مثبت کرونری در کشور در غرب و شمال غرب داریم. . »کشور رخ می دهد.

هنوز نگرانی هایی در مورد انواع جدید کرونا وجود دارد

وی گفت: “اگرچه واکسن در برابر تغییرات کوچک آب و هوا چندان مقاوم نیست ، اما با سرد شدن هوا ، مردم معمولاً در داخل خانه ها پناه می گیرند ، جایی که خطر بیماری عروق کرونا قلب بیشتر از فضای باز است.” اکنون ، در صورت بازگشایی مدارس ، تراکم کودکان در مدارس و انتقال بیماری ها به خانواده ها و افراد در معرض خطر بیشتر می شود. از سوی دیگر ، نگرانی هایی در مورد ظهور گزینه های جدید عروق کرونا در کشور وجود دارد. به خصوص از آنجا که در کشورهای همسایه مشاهده شده است و ممکن است انواع مختلفی مانند “lambda” و “hair” در کشور ما وجود داشته باشد ، اما هنوز هم این فکر کافی نیست که این گزینه ترجیح داده شود.

پیک جدید در ماه نوامبر ؛ سرنوشت مشخص نیست

وی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکر شده ، بیشترین فاصله را بین دو پیک کرونری در کشورمان بین پیک های سوم و چهارم مشاهده کردیم ، جایی که طرح شهید سلیمان اجرا شد. با در نظر گرفتن این موضوع ، شکی نیست که ما قطعاً منتظر اوج ششم در ماه نوامبر هستیم و همه چیز به رفتار و اقدامات و اقدامات م ourثر ما بستگی دارد. پیش بینی ها بر اساس شرایط موجود است ، اما ما می توانیم شرایط موجود را با مداخله م effectiveثر و هدفمند به شرایط مطلوب تغییر دهیم.

به حالت عادی برگردید

مدارس دارای قدرت محلی هستند

سوری درباره ویژگیهای تثبیت کننده شرایط زندگی با گسترش واکسن کرونا گفت: “به طور طبیعی ، همه جوامع در تلاشند تا به حالت عادی بروند.” تلاش برای به دست آوردن شرایط عادی با شرایط عادی متفاوت است. ما باید سعی کنیم شرایط را تثبیت کنیم ، اما نباید به حالت عادی برگردیم. مرز بین این دو مکانیزمی است که کمترین تهدید را برای ما ایجاد می کند. به عنوان مثال ، ما باید سیستم نظارت و مراقبت مستمر را در مدارس ایجاد کنیم تا بتوانیم سریعتر به تغییرات و بی نظمی ها واکنش نشان دهیم. مدارس باید دارای اختیارات محلی بیشتری باشند ، درست است که وضعیت بیماری در کشور شکل مشترکی دارد ، اما تنوع عوامل مختلف در کشور ما را مجبور می کند که به یک راهنمای واحد برای کل کشور امیدوار نباشیم و منتظر یک راهنما نباشیم. پاسخ دهید. تنها یکی در همه جا

دستورالعمل ها را با کنترل و اجرا خوب دنبال کنید

وی افزود: اقدامات مانند نظارت بر انواع جدید ویروس کرونا بسیار مهم است. ما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد برخی از انواع آن نداریم ، به جز معرفی انواع جدید دیگر ، چه تاثیری بر کودکان خواهد داشت. اجرای دستورالعمل ها باید نظارت و به درستی انجام شود. یعنی افسران باید برای اجرای صحیح دستورالعمل ها مشخص شوند و مدارس باید دائماً هشدار داده شوند تا در صورت بروز تهدید بتوانیم سریع و م respondثر پاسخ دهیم.

دوباره نگران آنفولانزا باشید

“علت شیوع آنفولانزا در کشور ما و جهان در سال گذشته چندان زیاد نبود ، زیرا مردم برای جلوگیری از بیماری عروق کرونا قلب از ماسک استفاده می کردند و همین ماسک آنها را به این بیماری مبتلا می کرد.” نیز کاهش یافت امسال ، اگر پروتکل ها مانند سال گذشته باشد ، ما همچنان امیدواریم که شیوع آنفلوانزا در کشور ما افزایش چندانی نداشته باشد ، اما با توجه به کاهش درصد مشاهدات نسبت به سال گذشته ، این نگرانی هنوز پابرجاست.

تزریق همزمان واکسن کرونا و آنفلوانزا ؛ آره یا نه؟

واکسن آنفولانزا بستر و ساختار متفاوتی دارد و چون ارتباط دو کروناویروس و واکسن آنفولانزا را نمی دانیم ، طبیعی است که توصیه جامع این است که واکسن آنفولانزا را کنار بگذاریم. ” ایمنی کافی در انسان ایجاد نمی شود ، این نباید رخ دهد. واکسن آنفولانزا اختیاری است و می تواند برای چند هفته به تعویق بیفتد. بنابراین ، توصیه کلی این است که مردم تا چند هفته پس از دوز دوم واکسن کرونا واکسن آنفولانزا دریافت نکنند. اگرچه تحقیقات بیشتری مورد نیاز است ، اما بهتر است تا 4 هفته پس از دوز دوم منتظر بمانید و سپس واکسن آنفولانزا را دریافت کنید.

شرایط لازم برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسین

سوری همچنین در مورد راهپیمایی اربعین گفت: پیامد هرگونه تماس با ویروس می تواند شروع بیماری باشد. از آنجا که ویروس به دنبال اجساد است تا خود را بازسازی کند. بنابراین ، رفتار ما می تواند در برابر ویروس آسیب پذیر باشد. یکی از این شیوه ها شرکت در جلسات مسیحیان است. به طور طبیعی ، واکسن به تنهایی کافی نیست تا بگوییم فرد دیگر به ویروس آلوده نخواهد شد یا دیگر ناقل عامل بیماری زا نخواهد بود. از سوی دیگر ، سفرها ، به ویژه سفرهای خارجی ، می توانند شکل ژنتیکی ویروس را تغییر دهند. بنابراین ، هنگام سفر باید برخی اقدامات احتیاطی را انجام دهید. اولین مورد رسیدن به حداقل ممکن است. بسیاری از کشورها سفرهای غیر ضروری و توصیه شده را ممنوع کرده اند.

وی در پایان افزود: محدودیت هایی در کشور ما وجود دارد که باید در بالاترین سطح اعمال شود. افراد باید دو دوز واکسن دریافت کنند و قبل از سفر مطالعه کنند و سعی کنند از مکان های شلوغ اجتناب کنند و بدانند که آلودگی در عراق غیر معمول نیست و هنگام بازگشت ، باید بلافاصله آزمایش PG را انجام دهند و در صورت مثبت بودن این آزمایش. برای جلوگیری از شیوع بیماری در کشور دو هفته قرنطینه اعلام شود.

انتهای پیام

به

منبع: مجله پزشکی سلام دکتر
ضرورت پایش کرونا در مدارس / دچار عادی‌انگاری نشویم

https://hydoc.ir/ضرورت-پایش-کرونا-در-مدارس-دچار-عادی‌ا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.