زنگ بازگشایی مدارس سمای واحد نطنز به صدا درآمد

۲,۱۶۳ بازديد

زنگ بازگشایی مدارس سمای واحد نطنز به صدا درآمد https://titr-news.ir/2021/09/زنگ-بازگشایی-مدارس-سمای-واحد-نطنز-به-صد/ Sun, 26 Sep 2021 18:29:03 0000 بین الملل https://titr-news.ir/2021/09/زنگ-بازگشایی-مدارس-سمای-واحد-نطنز-به-صد/ به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از نطنز ، واحد نطنز دانشگاه آزاد اسلامی سما برای بازگشایی این مدرسه ، یک مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه فراخوانده شد. در این مراسم ، مراسم گل برای دانش آموزان جدید مدارس سماع نیز برگزار شد. رئیس واحد نطنز دانشگاه آزاد اسلامی در گرامیداشت هفته دفاع …

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از نطنز ، واحد نطنز دانشگاه آزاد اسلامی سما برای بازگشایی این مدرسه ، یک مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه فراخوانده شد.

شعبه نطنز زنگ بازگشایی مدرسه را به صدا درآورده است

در این مراسم ، مراسم گل برای دانش آموزان جدید مدارس سماع نیز برگزار شد.

رئیس واحد نطنز دانشگاه آزاد اسلامی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: “همه شهدا ، جانبازان ، جانبازان ، شهدای جنگ تحمیلی ، خانواده بیماران آنها و از خط مقدم تا لجستیک”. پشت جبهه ها ، صادقانه و کاملاً از کیان و اندیشه های انقلاب اسلامی در اطاعت از رهبر بزرگ انقلاب می جنگند. سرمان را خم می کنیم.

شعبه نطنز زنگ بازگشایی مدرسه را به صدا درآورده است

حسین بوجاری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز ، به منظور خدمت رسانی به مردم نطنز ، سال گذشته با فراهم آوردن زیرساخت ها و امکانات لازم ، دبستان دخترانه را در دبستان سما راه اندازی و راه اندازی کرد ، دریافت شد.

سعی کنید خلاقیت و توانایی های اجتماعی دانش آموزان را نشان دهید

وی گفت: مسئولان مدارس سما با حمایت همه جانبه دانشگاه از تلاش خود برای ارتقای سطح تحصیلات و نشان دادن خلاقیت و پتانسیل اجتماعی دانش آموزان استفاده می کنند.

رئیس واحد نطنز دانشگاه آزاد اسلامی ، نطنز ، گفت: “اگر از ستاد ملی کرونا و اداره آموزش مجوز بگیریم ، آموزش را شخصاً آغاز خواهیم کرد.”

یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در نطنز گفت: “دانشگاه متعلق به مردم شهر نطنز است و وظیفه دانشگاه است که با منابع و امکانات دانشگاه بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد.”

بوجاری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز ، علاوه بر فعالیت های آموزشی مرتبط با مقاطع کارشناسی ارشد ، یک رشته خدماتی در آموزش ابتدایی است و در آینده نزدیک ، دبیرستان ها به تمام خدمات آن افزوده می شود.

انتهای پیام / 4078/4117 /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.